Skocz do zawartości

goose

Pasjonat
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O goose

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia goose

0

Reputacja

  1. Witam Mam pytanie jak w temacie - mianowicie chodzi o tylne światła w A4 B8. Wiadomo ze w wersji USA migacz gaśnie jak wciskamy hamulec lub jakoś tak ... Czy jest to tylko kwestia przekodowania ? - gdyż oglądałem tylne EU lampy i różniły się tylko pomarańczowa przesłonka na żarówce - a podłączenie przewodów było takie same Wnioskuję ze podłączenie lamp EU będzie skutkowało takim samym zachowaniem jak lamp USA Czy ktoś spotkał się już z takim tematem ? pozdrawiam
  2. Witam Dokładnie z A6 klub polska - lecz nie do końca tak jest... Dzięki za zainteresowanie Temat opanowany pozdrawiam
  3. Witam Sprawa dotyczy A4 z 2010r (wersja amerykańska) Mianowicie przestawiłem wskaźniki oraz przekodowałem MMI 3G na wariant europejski. Po tym zabiegu przestała działać kamera cofania (oryginał audi), wyświetliło nawet ze jest źle skalibrowana.... W internecie znalazłem ta plansze do kalibracji oraz opis ale ponoć bez tego i tak powinna pokazywać obraz tylko bez tych pasków od zarysu jazdy. Parktronik jest tylko z tyłu ale dziwi mnie ze nie pokazuje nawet tego graficznego ekranu "2D" tylko sygnał audio Czy ktoś posiada listę kodowań tego MMI 3G, wskaźników, itp - mój błąd ze nie spisałem ich wcześniej Wszystkie sugestie mile widziane pozdrawiam
  4. Witam Panowie wydaje mi się że robicie off-topa z tego tematu....
  5. Witam Nie widzę napisu "wałki" - jest napisane tylko hydraulika i za tysiączek idze ją kupic ... [br]Dopisany: 20 Maj 2011, 13:47_________________________________________________Witam g1zm0 jakieś postępy ? - nic nie napiszesz w sprawie auta ? pozdrawiam
  6. Witaj g1zm0 No nie ładnie się stało..., co do wałków to nie zakłada się żadnych nowych typu febi, ruville itp... Wałki TO TYLKO oryginał regenerowane u "swiątka" ale to tylko moje zdanie.(1450 za komplet i oddajesz swoje oryginały) Drugą głowice tez już ściągnij - za dużo niewiadomych, zawory trza dokładnie oglądnąć (ja miałem pękniecie jak włos na ssącym) i i nie wiadomo jak uszczelniacze . Co do pęknięcia pierwszej to drugą i tak ściągnij dla spokoju - nie przegrzałeś silnika ?? stąd mogą być efekty. Z hydrauliki nic nie zaginęło ? (spało do miski ?) Wiesz że śruby od głowic powinieneś na nowe wymienić ?? Co do olei to castrol szczególnie made in allego w 5 litrówkach to chyba największa podróba... A wtryski jak - podjechałeś do kogoś kto się zna i sprawdzi ? Co do V6 to nie są złe silniki tylko trzeba trzymać się zasad (olej na czas, stan oleju, odma, nie jeździć do końca aż coś padnie wcześniej słysząc jakieś dolegliwości, częsciej otwierać maske i sciągać pokrywę silnika Kurcze no masz przygodę - nie da się ukryć Informuj na bieżąco Trzymaj się i nie stresuj żony - PIENIĄDZE TO NIE WSZYSTKO
  7. Witam Na pewno odma nowa (rurki będą pościągane egr odkręcony - wiec mniej problemow... Nowy oring do rurki zasilającej turbo w olej Sprawdzić wtryski u jakiegoś fachmana (od razu poszukaj kto ci pożyczy ściągacz - łatwo nie wyjdą / albo zrób sam tak jak ja z nakrętki od rurki na wtrysk, 60 cm pręta gwintowanego 12mm i walka mosiądzu którego przewierciłem przekładając przez niego pręt na końcu z dospawaną nakrętką wtrysku a druga stroną skręconymi nakrętkami.... i mamy wybijak Czarny silikon samochodowy by ładnie uszczelnić wtryski w kapach... - na pewno któreś ciekną Wiadomo - nowy olej i płyn chłodzenia... - bo się dostanie jeden do drugiego przy ściąganiu głowic (g12 i tak ci nie zejdzie cały nawet jak odkręcisz termostat ...) Sprawa termostatu - lubi się psoć dość często, kosztuje mało, a teraz będzie na wierzchu... Wałki i hydraulika - wszystko wyjdzie jak rozbierzesz.... ;( Mnie to co czytasz od początku posta wyniosło bez kilku groszy 2000 PLN, ale wszystko robię sam (sprawa jest taka ze jak sam nie robisz to oddaj naprawdę do sprawdzonego mechanika bo rożnie to z nimi bywa jeżeli chodzi o v6) Taki przykład sprzed kilku dni - taki dalszy znajomy w a6 2001 v6 2,5 zalał do zbiornika paliwo z jakimś syfem z karnista i auto po zatankowaniu odpaliło na kilkanaście sekund i zgasło (wyglądało to jakby coś się wytrąciło z ropy). Powiedziałem ze zrobię - nowy filtr, zlanie paliwa z baku, odpowietrzenie vp44 itp - ale było mu za drogo za "taką drobnostkę". Zaciągnął wiec auto do mechanika kowala który jak się okazało przepłukał mu układ benzyną ekstrakcyjną (nieoficjalnie wiem ze zlał tylko paliwo , zalał ekstrakcyjną i kręcił rozrusznikiem). Efekt był taki ze vp44 się zakończyła oraz wtryski poszły do regeneracji. Koszt wszystkiego wyszedł ponad 4600 PLN. Oczywiście mechanior stwierdził ze to wszystko wina tego "paliwa". Jak widać z blachostki zrobił się niezły remont ... Oficjalnie nie jestem mechanikiem ale pewne rzeczy trzeba robić fachowo ! I to by było na tyle off-topa - jak z czymś masz problem to pisz - postaram się pomóc pozdrawiam
  8. Górny to np BPW, BNA, (8 zawrów) dolny BLB, BRE (16 zaworów) BLB unikamy jeśli można.... chyba ze ma juz zestaw naprawczy...
  9. Witam Oto powstanie problemu.... W czwartek jedzie sobie żonka z pracy a tu audi nagle zaczyna trejkotać jak stary traktor i szarpie silnikiem (oczywiście zaraz wszystko OFF) Po ściągnięciu do domu odpalam na chwile i okazuje ze pękła gumowa rura łącząca turbinę z filtrem powietrza, gdyz w takt pracy silnika wlotem turbiny wypychało powietrze Rozebrałem doloty i potwierdziłem ze to prawa strona silnika Po odkręceniu prawej kapy okazało się ze spadły 3 dźwigienki (środkowy tłok tylko ssanie , a od strony pasażera jeden ssący drugi wylotowy, oczywiście tylko jena pastylka sie znalazła, dwie pozostałe pewnie są w misce olejowej - dziś to rozbiorę) Dziwne jest to ze wałki są ok a dźwigienki były dość mocno wyjechanie... (oczywiście wymienię całą hydraulikę, odmę itp.) Przebieg to naprawdę aż 200 tys (sam sprowadziłem puknięte w tył prosto z placu ubezpieczalni, mam je od 2006 i wszystko regularnie i na czas robione) Obawy mam jeszcze co do przedmuchu... czy spadając dźwigienka mogła zablokować zawór i spotkał się on z tłokiem .... i stąd ten przedmuch ? - czy może jakieś inne wytłumaczenie ?? Proszę o jakiekolwiek info pozdrawiam[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2011, 10:26_________________________________________________Witam ponownie godz 23.45 - wracam z garażu A wiec tak - głowica prawa już na stole (problem z wtryskami - nie mogę ich wychamrac ale jutro podjadę po ściągacz ) Diagnoza - jeden ssący na pewno już od jakiegoś czasu nie działał gdyż jest zapieczony (ta komora jak i tłok są jakoś bardziej okopcone a la sadza) , ale nadal martwi mnie gdzie jest przedmuch bo na oko po innych ssących nie widać ..... Najlepsze jest to ze wiedziałem iż w misce powinny byc jeszcze 2 pastylki z prawej głowicy - a znalazłem 3 (jutro rozkręcam lewa kapę i głowice wiec wszystko się okaże...) Naprawde dziwne jest to ... widziałem naprawdę powycierane wałki ktore zrobiły w/w efekt a moje sa ok - ogólnie nie rozumiem dlaczego... pozdrawiam ps czy firma CI to dobra firma ? http://allegro.pl/hydraulika-2-5-tdi-audi-a4-a6-vw-passat-skoda-i1560928881.html [br]Dopisany: 25 Kwiecień 2011, 23:57_________________________________________________Jeszcze jedno pytanie - czy śruba do spuszczania oleju silnika w AFB nie powinna mieć magnesu ? - aby wyłapywać niepożądane elementy i opiłki ??[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 10:12_________________________________________________Dziś odbieram obydwie głowice od specjalisty zaworowego i szlifowego.... - zobaczymy po poskładaniu co wyniknie... [br]Dopisany: 27 Kwiecień 2011, 11:23_________________________________________________Witam Na chwile obecna smykam już zregenerowanym V6 Ale jako ze pisze sam ze sobą.... - to opisze co dalej następowało - tak w skrócie... Oczywiście w międzyczasie demontażu lewej głowicy ukręciła się świeca - ale to już dla mnie nie problem - rozwiercałem już kilka razy w tych silnikach Głowica prawa - wszystkie uszczelniacze wymienione, jeden zwór ssący nie pracował już długi czas, inny przytarł i nie zamykał (powrót w dolot) Głowica lewa wymienione wszystkie uszczelniacze i jeden zawór - pękniecie jak włos... Wtryski zawiozłem znajomemu do sprawdzenia - idealne Oczywiście nowa odma, olej, płyn wspomagania i chłodzący Nowe uszczelki głowicy - widać na foto Wałki zostały- jak dla mnie są ok, (w normie) ale cała kompletna hydraulika jest nowa (popychacz, dźwignia, pastylka) - były wytarcia Oto kilka garazowych fotek w czasie składania Mając już to wszystko na wierchu wymontowałem rozrusznik (ale i tak trza jeszcze wychamrac alternator) po rozebraniu i wymyciu nie stwierdziłem aby mu coś dolegało ... Oczywiście karcher poszedł w ruch i wszystkie doloty oblepione czarna mazia zostały wyczyszczone do stanu jak nowe... - zresztą jak widać silnik też Foto z poskładania Dokręcenie głowicy - 30n, 60n i 2x po 90 stopni to jest naprawdę wiksa - myślałem ze coś się ukręci przy drugim 90 (ramie klucza ma z 60cm ale i tak jest co robić...) Blokady rozrządu (pompa, wałki, wał) dorobiłem sobie sam wiec poskladane jest idealnie... ale i tak podczas rozruchu były problemy... Niestety standard - maxymalne zapowietrzenie vp44 Po zabiegach odpowietrzajacych usłyszałem piękny rasowy dzwiek V6 TDI I to by było na tyle - po-prostu pestka... Całe garażowe foto w większej rozdzielczości ... http://hotfile.com/dl/117967424/bc62c08/DCIM.rar.html
  10. Witam odgrzewam stary temat ale dziś był u mnie znajomy i ma takie same problemy ze skrzynia w c5 z 2000r....co kolega "yaroslaw" Nie ukrywam, że jestem niesamowicie wkurzony. Posiadam A4 B6 z robionym 4 miesiące temu sterownikiem. Auto od tamtego czasu było użytkowane bardzo sporadycznie - i spisywało się dobrze. Dzisiaj miałem wyruszyć w grubszą trasę (200km) niestety jakieś 20km po wyjechaniu z mojego rodzinnego miasta w TRAKCIE JAZDY sterownik (jak przypuszczam) odciął mi skrzynię, włączył się tryb awaryjny - podświetlały się na nim biegi, można było je wybierać ale auto kompletnie nie reagowało na gaz. Po chwili masakrycznego wqrwienia zdecydowałem się zgasić auto i włączyć je ponownie. I ku mojemu zdziwieniu tryb awaryjny zniknął i auto dalej jechało normalnie - choć jak zapewne wiecie niesmak i wqurwienie pozostało, jak tu liczyć na tak nieprzewidywalny samochód? Czy ktoś spotkał się z czymś podobny w swoim aucie? kod błędu to Control Module Part Number: 4B0 927 156 DM Component and/or Version: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3536 Software Coding: 00003 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 17145 - Shift Solenoid 3 (N90): Open or Short to Ground P0761 - 35-00 - - Kasowanie z vaga skutkuje tym ze strasznie szarpnie autem przy zmianie gajgą tipa. Pomaga tylko on\off zapłon Czy sterownik jest już do wymiany ? pozdrawiam
  11. Witam prosze o analize logów AFB 2,5TDI Znajomy nabył A6 i tak mnie naszło..... BS Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Log (3 - 004) Dynamiczne Log (0 - 003) Log (1 - 011) Log (2 - 008) Log (3 - 000) Log (4 - 010) Statyczne Log (0 - 001) Log (1 - 000) Log (2 - 005) Log (3 - 010) Log (4 - 008) Log (5 - 011) Log (6 - 004) Log (7 - 003) Log (8 - 007) wszelkie info mile widziane :evil: pozdrawiam Bartek
  12. Witam kolega Buldog071 pisał ze turbo miał czyszczone i nic nie pomogło, a nie jest tak ze jakby były kierownice zapieczone to cały czas byłby mół ?? (bo u mnie po ponownym odpaleniu jest ok na kilkanaście km jazdy). Czy n75 idzie jakoś sprawdzić ? - czy odrazu wymiana ?
  13. Witam szanownych kolegów Mam taki problem a mianowicie chodzi o mojego ojca nieszczęsna skode octavie automat z 2005 silnik AVF.... Juz od kilku dni objawiał się problem taki ze auto czasami traciło moc - tzn 100-120 km/h i to byłby maxx. (czasami nawet zaświeciła sie kontrolka silnika) Po wyłączeniu stacyjki i ponownym odpaleniu auta wszystko wracało do normy aby znowu po kilkunastu do kilkudziesięciu kilometrów sytuacja sie powtórzyła z nieznanych powodów... Sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia, rury intercoolera, itp- czyli wzrokowo i dotykowo całą komorę silnika lecz nic ciekawego bynajmniej nie znalazłem. Dzisiaj podłączajac do vaga znalazłem tylko taki błąd 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - czyli Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża oraz zrobiłem logi bs: Log (3 - 004) Log (4 - 003) Log (5 - 011) dynamiczne bez mocy: Log (0 - 010) Log (1 - 008) Log (2 - 011) Log (3 - 003) oraz dynamiczne jak było wszystko ok Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 010) Tak jak wspomniałem wczesniej to automat, wlaczajac 3 bieg niestety i tak mi pózniej przełączało.... Wszelkie sugestie oraz pomysły mile widziane pozdrawiam Bartek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...