Skocz do zawartości

kris.poznan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kris.poznan

  1. Było dogrzane. Czujnik źle pokazuje. Jeszcze na postoju troche go pomęczyłem. Wystarczy spojrzeć na stat 001 , gdzie w ciągu 2 sekund temp sie zmieniła z 72,9 na 79,2. Obecny właściciel nie ma czasu żeby go wymienić, wiec zrobie to odrazu po zakupie, ale na chwile obecną chce wiedzieć czy reszta podzespołów jest OK. W tym tygodniu postaram się zrobić jeszcze te 018 - 023.
  2. Autko znajomego na sprzedaż. Chciałbym je kupić. Ewentualnie się potargować jak coś zauważycie. stat 000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/cijo135_58888.html stat 004,007,013 http://vaglog.rtnet.pl/cijo135_58885.html stat BS 000 http://vaglog.rtnet.pl/cijo135_58889.html stat BS 003 http://vaglog.rtnet.pl/cijo135_58887.html stat BS 004 http://vaglog.rtnet.pl/cijo135_58890.html stat BS 011 http://vaglog.rtnet.pl/cijo135_58886.html dyn 000,001,003 http://vaglog.rtnet.pl/cijo135_58893.html dyn 004,008 http://vaglog.rtnet.pl/cijo135_58897.html dyn 010,011 http://vaglog.rtnet.pl/cijo135_58898.html Nie działa wskaźnik temp płynu chłodzącego na desce rozdzielczej. Z tego co wiem zazwyczaj G2 i G62 są połączone ze sobą, przez co w wynikach widać jakby silnik był niedogrzany, ale był po trasie wiec temp odpowiednią miał.
  3. W elektryce nie było nic grzebane. Alarm nigdy nie był dokładany. Zero modyfikacji. Wszystko fabryczne.[br]Dopisany: 21 Maj 2010, 15:27_________________________________________________Po wymianie 3 przekaźników 202 , 219 , 395 autko zaczęło działać Oto ich stan Dzieki za wszystkie rady.
  4. Zobacze te ECU. Mam nadzieje,że to nie pompa, bo niedawno rozrząd był robiony i jak pomyśle,że znowu bedzie trzeba rozbierac + koszt pompy Autko ma przelatane już 260tys.km
  5. Tak. Po skasowaniu i jezdzie próbnej, gdy nastąpi wyłączenie silnika (oczywiście da sie ponownie uruchomić) Kontrolka świec żarowych już wtedy mruga. I na kompie znowu wychodzą te błędy.
  6. Może ktoś już przerabiał taki temat. 01318 Sterownik pompy wtryskowej J399 Brak komunikacji 00546 Uszkodzony przewód danych 00777 Czujnik położenia pedału przyspieszenia G79 Zwarcie z potencjałem plus 01259 Przekaźnik pompy paliwa J17 Wyjście nie przełącza/Zwarcie z potencjałem plus 00532 Napięcie zasilania Zwarcie z potencjałem plus
  7. Witam wszystich.Niedawno stalem sie szczesliwym posiadaczem A czwóreczki Avant :> 2,5TDi 163KM i wiaże sie z tym wiele niewiadomych,bo chcialbym pare rzeczy porobic przy niej.Mam nadzieje ze znaje tu sporo potrzebnych informacji.Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...