Skocz do zawartości

pawelkrk23

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawelkrk23

Osiągnięcia pawelkrk23

0

Reputacja

  1. ehhhhhhh........dzieki wielkie......bo te bledy juz mi tak cisnienie podniosly ze zaczalem rozmyslac sprzedaz auta (wczesniej mialem problem z pompa oleju)....takze dzieki za info.....jutro badz pojutrze postaram sie tam zagladnac....PS.....a tu link do przydatnej stronki odnosnie bledow.... http://wiki.ross-tech.com/index.php?title=Category:Fault_Codes&until=01539
  2. dzieki wielkie kolego......bardzo przydatne info.... co do tych bledow 01602 i 01089 to znalazlem cosik takiego : 17026/P0642/001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low Possible Causes * Control Module and/or Sensor Power Supply faulty Possible Solutions * Check Control Module and/or Sensor Power Supply Special Notes * When found in Engine: 2.0l TFSI o Check Wiring from/to the following Components and Components themselves: + Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) + Intake Manifold Tuning Valve Position Sensor (G336) + Low Pressure Fuel Sensor (G410) o Check TPL 2016420 (RoW) + Check Engine Control Module Software Version, if necessary perform Update. + Replace Intake Manifold Runner (V157) with updated part. 16825/P0441/001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow Possible Symptoms * Malfunction Indicator Light (MIL) active Possible Causes * Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed * Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed * Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty * Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked Possible Solutions * Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) o Perform Output Test * Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) * Check Evaporative Emission (EVAP) Canister o Perform Basic Setting * Check Pipes between Tank Breathing and Throttle Body
  3. wlasnie o to chodzi ze probowalismy sprawdzic ale w ogole nie chce sie polaczyc....a co kolega sadzi o tych bledach, ktore wskazalem wczesniej...????
  4. Witam Wszystkich ponownie......mam wielka prosbe...dzisiaj u znajomego podlaczylismy autko pod kompa i ukazaly sie nastepujace bledy.... 08583 System too lean at idle (004 no signal/communication) 01287 Idle control system rpm higher than expected (001 upper limit exceeded) 08825 Leak in air system (002 lower limit exceeded) 01089 EVAP emission control system. Incorect flow (001 upper limit exceeded) 01602 sensor reference, voltage A circuit low (002 lower limit exceeded) Czy moglby ktorys z kolegow przetlumaczyc tenze jezyk mechaniczny na Polski (mniej wiecej o jakie elementy moze chodzic) z gory bardzo dziekuje za jakakolwiek pomoc.....pozdrawiam.... PS...wszystkim zycze udanej zabawy sylwestrowej....:)[br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 20:08_________________________________________________a cha....jeszcze jedno....jak sprawdzic napiecie na sondzie - poniewaz powiem szczerze pierwszy raz spotkalem sie z piecioma kabelkami(zawsze byly 4) a tu : bialy, szary, czarny, czerwony i zolty....
  5. Dziekuje za odpowiedz.....w sumie teraz to tego nie sprawdze ale w sumie dzisiaj zauwazylem ze wskazowka od temp. odchylila sie tak na 80 stopni (przy jezdzie spokojnie na 6-biegu)a dopiero wrocila na 90 po dodaniu wiecej gazu....a odnosnie tych czujnikow to czy przypadkiem bledow nie powinno wywalic na kompie...????
  6. Witam wszystkich serdecznie.....od jakiegos czasu borykam sie z duzym problemem z obrotami silnika w moim 2.0T quattro....a mianowicie na zimnym silniku wszystko jest ok i obroty utrzymuja sie w granicach 900 natomiast gdy silnik sie nagrzeje do swojej normalnej temp.....wowczas obroty szaleja za kazdym razem na biegu jalowym, gdy dojezdzam do skrzyzowania etc....skoki obrotow az do 1250 takze normalne raczej to nie jest....przeplywka sprawdzona, i jest ok, caly dolot sprawdzony, byly walniete uszczelniacze na wtryskach (zreszta plastik to chyba najglupsze rozwiazanie jezeli chodzi o takowe uszczelniacze - biorac pod uwage ze zestaw naprawczy to juz nie plastik)....no i zaswiecila mi sie dwa razy pomaranczowa kontrolka silnika, ktora w sumie na drugi dzien zgasla....co do bledow jakie sie pojawily to byly to mniej wiecej(przekroczona wartosc obrotow na biegu jalowym, i bodajze zbyt bogata mieszanka)dokladnych kodow niestety nie pamietam....i dziwnym jest ze te skoki obrotow nie sa ciagle jak jezdze - czasami przez dwa dni jest oki natomiast innego dnia totalna porazka, prawia zawsze skoki wystepuja gdy autkiem zaczne jezdzic bardziej dynamicznie tzn.....zmiana biegow pomiedzy 4-5 tys etc....ale nie jest to regula.....z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje odnosnie tego coz to moze byc.....pozdrawiam...[br]Dopisany: 22 Grudzień 2009, 11:59_________________________________________________no i jak Panowie.....zadnych pomyslow odnosnie tych obrotow....????
  7. Witam serdecznie....mam pytanko....a mianowicie czy ma ktos jakies namiary na dobry zaklad blacharsko-lakierniczy w Krakowie.....wczoraj jakis osiolek na parkingu wjechal mi kolem w drzwi takze potrzebny ktos do wyprowadzenia tego i pomalowania calego elementu.....z gory bardzo dziekuje za jakiekolwiek info.....pozdrawiam
  8. hehehehehe.....najlepsza i najbardziej trafna odpowiedz.... :>......pozdrawiam
  9. wiem wiem.....ale z tego co slyszalem byla chyba jakas roznica w instalacjach w audi do roku 2006 i po roku 2006 ale nie jestem pewien....w sumie radyjko na ktore zmieniam to rowniez alpinka tyle ze stacja IVA D106R....czyli ogolnie myslisz ze moze byc to wina tego adaptora - bo tak jak wspomnialem wczesniej wszystkie glosniczki graja....a powiem szczerze - zdziwila mnie jakosc dzwieku w porownaniu z Concertem - ogolnie PRZEPASC....
  10. no ok....dzieki za odpowiedz aczkolwiek wszystkie glosniki graja i to ogolnie dwa razy lepiej niz na Concercie tylko denerwujace jest to jakby syczenie - nie jest to glosne no ale jednak jest....i tylko na wyciszonym na maxa radyjku.....jeszcze raz dzieki za info....pozdrawiam
  11. Witam serdecznie......dzisiaj zabralem sie za wywalenie z autka Concerta na plytki i mam takie pytanko a mianowicie zamowilem sobie na allegro interfejs mini iso http://allegro.pl/item563763008_audi_podlacz_glosniki_tylne_a3_a4_a6_a8_bose.html i jak wszystko pieknie podlaczylem przy wlaczeniu zasilania jezeli jest max wyciszone slychac tak jakby syczenie w glosnikach chyba nawet bardziej jak sprzezenie - po podglosnieniu juz tego nie slychac.....i teraz takiem pytanko....jak myslicie czy to wina tego adaptora czy cos innego...????z gory dzieki za info.....pozdrawiam
  12. witam Wszystkich serdecznie......podepne sie pod temat poniewaz rowniez u siebie bede wywalal concerta na plytki i zmienial na stacje alpinki iva d106r.....i teraz pytanko odnosnie tych tylnich glosnikow.....poniewaz z pewnoscia niezbedny jest modul mini iso...?? a jezeli tak to zna ktos jakies namiary na dobre moduly ( bo z tego co slyszalem te tansze z allegro lubia trzeszczec )....z gory dziekuje za info....pozdrawiam.....
  13. dzieki wielkie....czytac czytalem....ale tutaj powiem szczerze zainteresowal mnie bardzo ten zawor takze dowiem sie co w serwisie na to bo skoro w sytuacji ktora opisalem wyzej pomoglo to ktoz wie.....moze cos sie wywrozy....;P
  14. witam serdecznie......podepne sie pod temat.....a mianowicie posiadam a4 2.0T z 2005 r. i rowniez bierze mi ok. 0,5 litry na 2000 mil lub moze troszeczke wiecej....rowniez w internecie znalazlem ciekawy post jednego kolesia, ktory pisze ze za zuzycie oleju odpowiedzialny jest zawor nadcisnienia komory korbowej PCV...cytuje :(I have a 2007 A4 with the 2.0T engine. I had to add a quart oil at 2900 miles, then 2300 miles later and 1800 miles after that. Seen the dealer several times to no avail. The problem is with the PCV valve which doesn't close consistently when the turbocharger is on. The valve can't close as it is suppose to under the positive pressure from the manifold. Audi redesigned the PCV valve to get rid of this problem. I had the new Audi valve ($75) installed by a mechanic ($120 labor). The oil burning is gone. Audi refused to pay for the repair, saying that even if I used a quart of oil every 1200 miles, it would be within design limits. I am taking the to small claim court to recover my expenses. A PCV valve must work every time, not most of the time. The P in PCV stands for Positive, i.e. positive closure. Co o tym koledzy sadzicie......??????....pozdrawiam serdecznie.... [br]Dopisany: 31 Styczeń 2009, 20:18_________________________________________________za tydzien wybieram sie do lokalnego ASO.....takze od razu zapytam co jest grane z tym zaworem....takze napisze jak tylko dowiem sie jakis newsow....bo powiem szczerze interesujaca sprawa....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...