Jump to content

tomek1981

Pasjonat
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About tomek1981

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Kosina, podkarpackie

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AHH
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON
  1. Z tego wszystkiego szukam mechanika aby wyciągnąć turbo i oddam do czyszczenia i doważenia, chyba że trzeba będzie regenerować -dam znać czy pomogło po tym zabiegu.
  2. Po zmianie na starą przepływkę autko zaczęło lepiej jeździć - nie wiem czy to jest spowodowane ale loga zrobiłem, moim zdaniem w zielonym zakresie jest spoko. może troszkę opaski na wężu turbo były słabo dociągnięte, bo zdjąłem aby obejrzeć wąż ( dziur brak ale lekkie pęknięcia są - skrepeszały troszkę ) czy taki stan węża może mieć swój skutek na działanie przepływki ? I często się pojawia błąd : 1 Błąd Zapis.: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Autko jakby bez turbo wtedy jedzie. 11-03-08.xlsx
  3. Ooo kumam, na poprzednich też był mniejszy ten przepływ ale nieznacznie, zmniejszał się bardziej jak obroty szły w górę, Dziś to zauważyłem przy logu że jak doszło do 4 tyś obrotów to już zamuliło tak że aż zaczęło zwalniać autko. Podjadę jeszcze do nich i popodmieniam te przepływki aż do skutku. Dziękuję ponownie
  4. i tu właśnie jest problem. bo go zrobię ale nie wiem jak odczytać, nie doszkoliłem się w tym temacie i się otwarcie przyznaję.
  5. wymienię na inny bo mogę, a czy mogę jakoś na miejscu go sprawdzić jak podłączę kompa ?
  6. Kupiłem przepływomierz na szrocie i chyba go jutro oddam- strasznie osłabło na nim. Jest masakra na tym nowym. Miałem na nim przejechać z 100 km i nie widziałem czy dam radę. Logi zdążyłem zrobić . jeden jest z egr a drugi bez egr - nie mam pojęcia co się dzieje. BezEGR-11-8-3.xlsx 11-8-3.xlsx
  7. Przepływka jak pisałem była czyszczona więc zatkałem EGR spalinowy i jest zrobiony test grup 011, 003, 008 Odniosłem wrażenie iż może autko odrobinkę bardziej reaguje na gaz lecz nadal jest słabo, nie wiem czy to ma znaczenie ale na 4 i 5 biegu przy 1500 lub 200 obrotów jak dociskam mocno gaz to delikatne drgania czuję po samochodzie. log 011,003,008 bez EGR.xlsx
  8. Przepływka jak pisałem była czyszczona więc zatkałem EGR spalinowy i jest zrobiony test grup 011, 003, 008 Odniosłem wrażenie iż może autko odrobinkę bardziej reaguje na gaz lecz nadal jest słabo, nie wiem czy to ma znaczenie ale na 4 i 5 biegu przy 1500 lub 200 obrotów jak dociskam mocno gaz to delikatne drgania czuję po samochodzie.
  9. Witajcie, Ponieważ nie wiem jak dokładnie mają się te parametry do siebie to bardzo proszę aby ktoś kto ma sporo więcej wiedzy niż ja zerknął na logi z mojej A4 B5 1,9tdi 1999r Lift 90km Mam nadzieje że będą ok pod względem wizualnym ponieważ miałem problem z ich przerobieniem na exel. Opis - moje odczucia co do autka Mam autko już 10 lat i 3 lata temu jak odczułem spadek mocy ale na innej zasadzie niż teraz ( wcześniej autko po dodaniu większej ilości gazu pod górkę np odcinało turbo - pomagał off-on zapłon) w tym momencie jest cały czas zamulone i nie wiem jaka jest przyczyna. Poprzednim razem wymieniłem N75 i pomogło, ostatnio wyczyściłem stary i założyłem ale jest bez zmian, EGR spalinowy wyczyszczony. Jako tako błędu żadnego nie pokazuje na vagu ani na desce - po prostu jest zamulony i nie działa jak dawniej ( i to spora różnica jest). Nie pomaga off-on zapłon. Bardzo proszę o pomoc ponieważ mechanik 4 lata temu mówił że turbo do roboty a jak wymieniłem N75 to pomogło, a przejechałem od tego czasu około 100 tyś km. Wężyki podciśnieniowe powymieniane wraz z zaworem N75 na nowe. Może zamulone już jest wszystko jak w EGR (mam na myśli ssący oraz zawór sterujący na turbinie to chyba EGR lub WG) Autko już ma przejechane 370 tyś km i napewno nie cofane. Z góry bardzo dziękuję za informacje i podpowiedzi. Jeśli coś nie tak pisałem lub się pomyliłem przepraszam za błędy. Statyczny 011.xlsx dynamiczny 003 008 011.xlsx dynamiczny 011.xlsx
  10. Witam Może ktoś miał lub ma podobny problem z radyjkiem chorus czy też concert bo oba próbowałem. Mianowicie po wymianie z jakiegoś JVC na ori radyjko i po włączeniu go wszystko jest ok ale jak załączę zapłon lub zapalę autko strasznie zaczyna szumieć i zmniejsza się sygnał radia. Taka sama sytuacja na metrowym kablu zamiast anteny oryginalnej. Do radia podłączony wyswietlacz fis, subwoofer oraz wzmacniacz na tylne głośniki ale nawet po odłączeniu tego wszystkiego na samych przednich głośnikach efekt taki sam. Nie wiem co jest grane - jeśli ktoś ma jakiś pomysł to proszę o info. Tematów podobnych jest mnóstwo na forum ale przeważnie spowodowanych anteną lub wzmacniaczem antenowym który rozebrałem i wyczysciłem wszystkie styki. Audi A4 B5 1, 9tdi 1999 rok - lift Temat zamknięty - problem sam się rozwiązał - do tej pory nie wiem co to było.
  11. Engine Start Blocked by Immobilizer odnośnie tego błędu, próbowałem już: 1. - VAG grupa [17] tablica przyżądów - wybrać [10] „Dopasowanie” - nacisnąć dwukrotnie 0 w celu wybrania funkcji „Numer kanału 0” i potwierdzić [sAVE] Przy następnym włączeniu zapłonu zostanie odczytane oznakowanie komputera sterującego silnikiem w komputerze sterującym immobiliserem. 2. 1. w steowniku silnika i immo wykasować błędy. (po wykasowaniu pojawia się ponownie) 2. wejść w 25-immo, 3. login 11 - wpisac pin poprzedzajac go 0 4. kanal 1 wpisac liczbe kluczy i programowac, I dalej nic nie pomogło wyświetla się ten sam błąd a kontrolka immo gaśnie auto odpala i gaśnie pomóżcie
  12. kodowałem je według instrukcji zaczerpniętych właśnie z forum programem VCDS 10 pełnym najpierw kasowanie pamięci kluczy po czy przypisanie ich do licznika wraz z wprowadzeniem pinu oczywiście zaznaczałem iż jest 2 klucze i ostatnim zapalałem i zonk
  13. kodowałem je według instrukcji zaczerpniętych właśnie z forum programem VCDS pełnym najpierw kasowanie pamięci kluczy po czy przypisanie ich do licznika wraz z wprowadzeniem pinu oczywiście zaznaczałem iż jest 2 klucze i ostatnim zapalałem i zonk
  14. Ale po włączeniu zapłonu kontrolka immo gaśnie tak jak powinna - czy teraz czasem nie potrzeba komputera silnika zgrać z licznikiem czy coś podobnego ? Lub co może jeszcze byc przyczyną ?
  15. Witam, koledzy pomocy - wymieniłem licznik zgodnie z instrukcjami zawartymi tu na forum dokładnie w tym temacie, wszystko jest w miarę git najważniejszy problem to: kluczyki udało mi się zakodować do licznika a teraz po0jawił mi się błąd: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - Autka oczywiście nie odpalę tzn odpalę ale po sekundzie gaśnie i tego błędu nie da się skasować bo powraca POMÓŻCIE PROSZĘ
×
×
  • Create New...