Skocz do zawartości

soeren

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O soeren

Informacje

  • Imię
    Seweryn
  • Miasto
    P

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia soeren

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki, Do kogo się udać i od czego zacząć. Szkoda, że ode mnie jest tak daleko do Gdańska:(
  2. Witam ponownie, wrzucam logi, które zrobiłem dzisiaj, może one coś pomogą w rozwiązaniu mojego problemu. Bardzo proszę o analizę. Uwaga: wszystkie logi robione po zaślepieniu EGR! Statyczne: Grupa 001 http://vaglog.pl/log_220470.html Grupa 003 http://vaglog.pl/log_220468.html Grupa 004 http://vaglog.pl/log_220471.html Grupa 007 http://vaglog.pl/log_220469.html Grupa 023 http://vaglog.pl/log_220467.html Grupa 009,015 http://vaglog.pl/log_220472.html Dynamiczne: Grupa 001.003,004 http://vaglog.pl/log_220465.html Grupa 008,010 http://vaglog.pl/log_220464.html Grupa 011 http://vaglog.pl/log_220466.html
  3. Co do różnicy ciężko mi powiedzieć, auto jest bardziej żwawe i większa kultura pracy. Ale jakiejś mega przepaści nie ma. Rozumiem, że egr wystarczy programowo, a można coś bliżej?
  4. Niestety nie mam logów z przed wymiany wtrysków. posiadam jedynie wykres, widać na nim, że późno wstaje. Ja nie potrafię porównać logów z wykresem więc nie wiem czy poprawa po zabiegu wymiany wtrysków nastąpiła. Poniżej wykres: http:// Jutro postaram się zrobić komplet logów. Muszę to ogarnąć i zrobić soft. Poprzednio miałem AVF tam to był dół - natychmiastowa reakcja, a tu... BTW jak wyeliminować egr? wystarczy go wyłączyć programowo, czy to jakaś bardziej złożona operacja? Pzdr, soeren
  5. A pod jakim kątem i jak to zrobić?
  6. Witam, podpinam się do tematu, u mnie ten sam problem, ręce mi już opadają, krew mnie zalewa... Generalnie problem ten sam co u basta85 - nie wstaje z dołu, wstaje za późno. DPF-a jeszcze nie wyciąłem, jak myślicie trzeba go wyciąć? po podpięciu vcds-a zero błędów, DPF wydaje się drożny na fisie nic nie wywala. Od czego zacząć? Help! Dodam, że ostatnio wymieniłem wszystkie wtryski na nowe do dziś mnie głowa boli od kosztów:/ a lipa dalej wstaje tragicznie o 600 obrotów za późno:( Logi: GRUPA 011 http://vaglog.pl/log_219144.html
  7. Sorry, że w taki sposób linki ale na szybko, proszę o analizę, http://vaglog.pl/log_186040.html http://vaglog.pl/log_186039.html http://vaglog.pl/log_186038.html http://vaglog.pl/log_186037.html http://vaglog.pl/log_186036.html http://vaglog.pl/log_186035.html http://vaglog.pl/log_186034.html
  8. Witam, Koledzy webasto wywala mi taki błąd: 01410 urządzenie grzewcze przerwane 30-00 przerwa zwarcie z plusem, macie jakiś pomysł od czego by tu zacząć, dodam jeszcze, może to przypadek (delikatnie śmieszne) ale jak dziś podczas jazdy próbowałem właczyć piec to auto zaczęło trąbić przez chwilę A tak w ogóle to czy webasto (mam ardic ori montaż) włącza się zawsze jak ja chce, czy tylko przy określonym zakresie temperatur? Ps. wiecie może dlaczego nie działają linki z pierwszej strony? Dzięki, Pzdr,
  9. Witam, Mam prośbe o diagnostykę logów w aucie mpojego taty (trochę śmiesznie brzmi), ale sprawa jest poważna, Zamieściłem logi na Audi A6 Klub ale koledzy z tamtego forum jakoś się nie wyrywają do analizy. Może ktoś stąd "rzuci okiem" poniżej link: http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=69333 Z góry dzieki,
  10. membrane znajomy mechanik motocyklowy mi dopasował od jakiegoś kranika paliwowego od Kawasaki. W sobotę spróbuję to wszystko do kupy złożyć i zamontować i da znać. ---------- Post dopisany 16-12-2013 at 11:17 ---------- Poprzedni post napisany 12-12-2013 at 14:53 ---------- Zgodnie z planami w sobotę wymieniłem membrankę, poskładałem wszystko i odpaliłem. Na początku kłęby dymu i porażka po 30 min pracy praktycznie zero dymu i wszystko chodzi... oby tak dalej. wrclaguna gdybym posłuchał Ciebie wcześniej piec byłby już sprawny miesiąc temu. Dzięki wielkie. Jakby ktoś jeszcze mi podpowiedział jak wyłączyć funkcje dogrzewania, nie chcę żeby za każdym razem po uruchomieniu silnika załączał się piec.
  11. Mam już rozebrany piec membranka jest zerem, gdzie ją mogę kupić?
  12. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalk ---------- Post dopisany at 09:10 ---------- Poprzedni post napisany at 09:07 ---------- Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalk
  13. Sorry, ale jaka membrana, gdzie ona sie znajduje, jak ją sprawdzić? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalk
  14. Wiatm, Jestem właśnie na etapie uruchamiania webasta w moim aucie (webasto leżące rok 2003) Padnięta była pompka recyrkulacji, naprawiłem ją dzięki wspaniałym wskazówkom na forum. Pilot też udało się obudzić do życia za pomocą ogniw z baterii 9V. Ale... webasto cholernie dymi, włącza się bez problemu i działa, czyli grzeje na postoju jak również w czasie jazdy. Czytałem wszystko już chyba tutaj i nadal nie wiem jakie teraz kroki podjąć. Czy wymienić świecę, czy to coś poprawi? Czy świeca działa przez cały cykl pracy ogrzewania czy tylko służy do zapłonu? Jeżeli VAG nie pokazuje żadnych błędów to czy spróbować zwiększyć zakres minimalnych obrotów na 6800? Czy po prostu wyjąć cały ten piec i go czyścić? Help bo nie wiem co robić to dymienie mnie wykańcza.
  15. Heretic, używanie pilota z poziomu głowy to lekka przesada:) baterie tak jak pisałem wymieniłem dwa razy. Wcześniej działał nawet z poziomu buta i to z 20 metrów. ---------- Post dopisany at 11:53 ---------- Poprzedni post napisany at 09:21 ---------- A wiecie może gdzie jest odbiornik sygnału w aucie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...