Skocz do zawartości

wojtus736

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtus736

Osiągnięcia wojtus736

0

Reputacja

  1. Nie wymieniłem całości, bo chciałem przetestować jeszcze ten silnik czy nie będzie wycieków i czy opłaca się w niego jeszcze inwestować. Przy okazji ściągania miski znalazłem w niej jedną pestkę i dlatego wyciągałem wałki rozrządu, aby posprawdzać popychacze. Jutro postaram się zrobić logi i wrzucić.
  2. Witam ponownie! Czyli jednak hydraulika może ograniczać ilość powietrza? Na rozrządzie mam zrobione 75 tkm, więc chyba jeszcze szkoda go wywalać. Ostatnio robiłem generalne uszczelnienie silnika (uszczelki pod górną i dolną misą, uszczelka pod pokrywą wału, simmering na wale z przodu, simmeringi na wałkach rozrządu, uszczelki pod pokrywami zaworów, uszczelnienie wtrysków), więc rozbieranie rozrządu nie jest dla mnie problemem. Przy okazji wymieniłem już 4 najgorsze popychacze tak na szybko, bo i tak planuję wymienić całą hydraulikę. Na wałkach kilka krzywek jest nieznacznie wytartych (tak że można wyczuć palcem, ok. 0,1mm), więc myślę, że są nie najgorsze a mają już 300 tkm. Czy wytarte dźwigienki mogą w krótkim czasie zniszczyć wałki?
  3. Tak EGR zaślepiony, bo bez tego to jeszcze mniejsze wskazania były, a odma wymieniona około 20tkm na nową oryginalną. Brak nadciśnienia w skrzyni korbowej, więc myślę, że powinna być ok. Poza tym, większość powietrza i tak idzie z filtra poprzez przepływomierz, a odma jest za przepływomierzem i raczej są to śladowe ilości.
  4. Witam! Chciałbym prosić o wypowiedzi na temat tezy związanej ze stanem hydrauliki zaworowej a wskazaniami przepływomierza w 2.5 TDI. Mianowicie zastanawiam się, czy wytarcie dźwigni zaworowych oraz zużycie popychaczy może skutkować mniejszą ilością powietrza dostarczoną do silnika? Pytam dlatego, gdyż wymieniłem już kilka przepływomierzy i ilość powietrza nie chce przekroczyć 600mg/cykl, a powinna wynosić 870 mg/cykl. Ciśnienie doładowania w porządku oscyluje w granicach 2000mbar, węże i rury posprawdzane, wszystko szczelne. Przebieg samochodu około 300tkm, wałki rozrządu nie wytarte, trochę gorsze dźwigienki, pestki i popychacze. Proszę o jakieś sugestie, bo już nie mam pomysłu. A może ktoś już spotkał się z takim przypadkiem?
  5. Turbo jeszcze nie czyściłem, bo temperatura nie sprzyja. Zamówiłem wężyki i będę wymieniał. Co do katalizatora to nie jestem pewien, bo widać, że ktoś coś spawał przy puszcze, ale nie wiem czy wywalony jest środek. Jednak po dźwięku wydechu sądzę, że jest katalizator, bo przy wywalonym gwizd turbiny chyba powinien być wyraźniejszy.
  6. Ich stan nie jest rewelacyjny tak więc mam w planach wymianę. Orientuje się ktoś ile metrów trzeba kupić?
  7. czyli N75 można wykluczyć? a czy stan węży podciśnieniowych ma znaczenie w tym przypadku?
  8. dzięki wiec czekam aż tęgie głowy z tego forum zabiorą głos o ile zechcą oczywiście
  9. Pewnie chodzi o termostat, który jest do wymiany. Czyszczenie turbo wystarczy?
  10. Witam! Mam problem z golfem IV ALH. Raz na jakiś czas łapie notlaufa i wtedy też wyskakuje błąd 0575. Co może byc tego przyczyną N75, turbina? Poniżej wklejam logi. Dynamiczne: Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 011) Log (2 - 004,008,010) Log (3 - 005,006) Statyczne: Log (0 - 004,007,013) Log (1 - 018,021,023) Log (2 - 000,001,003) BS: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011)
  11. A z autem dzieje się coś złego bo z logów nic niepokojącego nie wynika, może poza trochę zbyt późnym kątem wtrysku. Dobrze pali na mrozie? Trzeba by jeszcze dynamiczne zrobić
  12. Dzisiaj zrobiłem tak na szybko kilka logów po wymianie przepływki. Obserwowałem ruch sztangi i wydaje mi się, że chodzi płynnie i w całym swoim zakresie, jednak turbo wciąż słabo pompuje. Chciałbym się dowiedzieć jeszcze czy do czyszczenia EGR potrzeba odkręcać kolektor dolotowy? Dzisiaj próbowałem się zabrać do odkręcenia EGR, ale strasznie trudne dojście jest. Proszę o jakieś wskazówki jak się do tego zabrać. A oto logi: Log (0 - 003,008,011)
  13. Dzisiaj założyłem nową przepływkę i jest lepiej niż na starej, ale tak samo jak z odpiętą przepływką. I tu moje pytanie czy nie powinno być lepiej? Jutro zrobię logi na nowej przepływce i powoli przymierzam się do czyszczenia EGR a w dalszym czasie do czyszczenia turbiny, bo wydaje mi się, że sztanga trochę ciężko chodzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...