Skocz do zawartości

stach81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O stach81

Osiągnięcia stach81

0

Reputacja

  1. Witam Diagnozuje sobie samochodzik i potrzebuje wiedzieć jaki jest zakres pracy ( i prawidłowy przebieg) czujnika wału korbowego i wałka rozrządu. Może ktoś może mi podpowiedzieć jeszcze co idzie którymi pinami we wtyczkach co bym wiedział gdzie się podpiąć oscyloskopem. Znalazłem info ale niestety do fiata punto: http://www.youtube.com/watch?v=apX-BC3lBCw I tak się zastanawiam jak to ma się do mojego audi. Pozdrawiam Stanisław
  2. przegub zewnętrzny mi kiedys stukał jak robiłem zakręty z prędkością około 50-70 km/h. wymiana na nowe marki "lobro" kosztowała mnie 250 pln sztuka + robocizna. Niestety 25 K km i znowu stuka :-(. Znacie jakies lepsiejsze przeguby albo powody dlaczego tylko tyle żyją?
  3. Panwie ( i Panie) Może darujmy se polewkę z tych 32 m. Bo to nie o to chodziło by sie pośmiać . A raczej byście wsiedli w swoje niunie rozpędzili samochodzik do 100 km/h zaczeli hamować w miejscu powiedzmy gdzie stoi słupek wyszli z samochodziku wyjeli kawałek czegoś do mierzenia i w przybliżeniu (nawet 50%) podali drogę hamowani + warunki i oponki (tarcze i klocki też) Po przejrzeniu setki takich postów można zacząć budować jakąś statystykę mówiące te opony lepiej z tym gorzej a te tarcze są ok. Poniżej linki do artykulików w internecie z drogami hamowania... http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/news/2004/news_148/gt3.htm http://pl.wikipedia.org/wiki/Porsche_911_(964) http://www.motofakty.pl/artykul/audi_a4_2.html http://www.motofakty.pl/artykul/audi_a4_kontra_mercedes_benz_c.html http://auto.gazeta.pl/auto/1,71359,3024509.html Tak długo jak nie będzie wiadomo jak producenci wyznaczaja droge hamowania (jest na to pewnie skomplikowana procedura, nie łatwa do odtworzenia w normalnych warunkach) to nie ma co tych wyników testów porównywać bo są sobie nierówne. Co do waszych super zastrzeżeń odnśnie skuteczności Nokiana rozumiem nie lubicie tych opon ich powierzchnia styku jest do niczego (wynik na szerokiej yokohamie - u mnie jest gorszy) tak więc nie wiem czy szerokość kapcia ma takie znaczenie. No to ja kombinuje jak zaprząc GPS-a do rejestracji położenia i zwiększenia dokłądności testu. Pozdrawiam
  4. No właśnie to mnie zastanawia jakoś nikt nie chce mi wierzyć.. Zapraszam wiec na test Olszewnica pod Warszawą Mierzone sznurkiem o długości 4metry wyszło dokładnie 8 długości. => 32m. A że tak zapytam wiecie ile wynosi droga hamowania 911 i A4 (zgodnie z fabryczną specyfikacją) [uzupełnij profil]
  5. Witam poniżej chciałem zamieścić wątek o drogach hamowania z 100km/h do 0 km/h tak by można było mieć porównanie z innymi samochodami użytkowników forum[br]Dopisany: 17 Listopad 2007, 14:50 _________________________________________________ Moje wyniki: Audi A4 B5 ADR 1.8 - 1995r opony Zimówki Nokian W 185/65/15 Tarcze - zwykłe łysy nie wiercone i nie wentylowane Klocki - Brake droga Hamowania z 100 do 0 : ~32m sucha nawierzchnia temperatura -4C opony Letnie Yokohama A.drive 205/55/16 Tarcze - zwykłe łysy nie wiercone i nie wentylowane Klocki - Brake droga Hamowania z 100 do 0 : ~40m test podczas lekkiej wieczornej mgły temperatura +6C * nazywaj proszę wątki zgodnie z regulaminem forum (ten poprawiłem) i uzupełnij profil - [lukaszr]
  6. Tak mi przyszedł do głowy pomysł diagnostyczny/idotyczny ale zawsze. Kalibracja silniczków i dwa to nurek pod schowek na rekawiczki (najpier go odkręć) i sprawdzenie czy nie spadła łapa z siłownika od regulacji temperatury.
  7. ja bym zrobił tak: 1. kurs do speców od prostowania felg (nie oponiarzy a tcyh co prostują felgi) - to pewnie już zrobiłeś 1b. - opony. może to coś z nimi.(mało prawdopodbe) 2. tarcze - zdjąć obejrzeć - dac jakiemuś znajomemu mechniorowi w łapę niech sie wypowie. (przetaczanie.. nie mam pojęcia o tym) 3. pozostają łożyska, przeguby, i wachacze no i te sprężyny. Tylko zakres prędkości jest akuratny na te krzywe felgi. PS: Jak rozwiążesz problem podziel się rozwiązaniem.
  8. Ja mialem takie samą sytuację z tym drżeniem kierownicy. Przy 100 km/h kierownica wpadala w drgania ale jak sie rozpedziłem się do 130 km/h to na początku drgań nie było ale je łapalem po kilkudziesieciu sekundach. Powodem były krzywe alufelgi (sztuk 3). Niestety pierwsi fachmani (w Legionowie), którzy zakładali mi opony, zapomnieli mi powiedzieć, że mam krzywe alusy. doważyli je zamiast tego.... no i ciężarki gubilem. Partacze. Niestety prawdopodobnie jazda na tych felgach zdemolowała mi łozyska. Więc moja sugestia to jechać do prostowaczy felg jak najszybciej. Pozdrawiam
  9. Eee to jaki ty przegub kupiłes ?? Lobro to chyba nie było ? ja chyba jestem jeszcze za cienki (brak narzędzi i czasu) by zabierac sie za naprawy. chwilowo szukam silniczka do klimy bo mi padl (wymienie sam to juz akurat wiem jak). Jak zrobie dam jakiś materiał na fotostory. proszę uzupełnij profil
  10. Rozwiązaniem moich stukow była wymiana przegubu zewnętrzengo po prawej stronie. i niunia jeździ nie stukając. Pozdrawiam wszystkich
  11. dokladnie tak zrobie Zobaczymy co wymysli serwis
  12. Hmm.. no ale nie ma znaczenia czy sniezka jest czy jej nie ma powietrze dmucha i tak i tak cieple... zdecydowanie za cieple.
  13. Tryb Econ czy to inaczej tryb auto czy jakis inny tryb o ktorego istnieniu nie wiem ?
  14. Witam wszystkich Od kilku dni mam nastepujacy problem z klima (A4 - 1995 - klimatronik©) po ustawieniu temperatury na LO (tryb pracy auto/szyba/man nie ma wplywu) zamiast podawac zimne powietrze podawane jest cieple powietrze. wylaczenie klimy nie wiele zmienia (nadal powietrze jest cieple). Manipulowanie temperatura nei wiele zmienia w temperaturze podawanego powietrza. 1. przewody z ciecza chlodzaca przy pracy klimatyzacji sa zimne 2. sprezarka wydaje sie warczec (wiec pewnie sie zalancza) Bede sie chcial udac na przeglad klimatyzacji (warszawa okolice) czy ktos z forumowiczow odradza w szczegolnosci jakis konkretny warsztat? Pozdrawiam Stan
  15. Witam Przy jazdzie na zakretach w lewo przy predkosci od okolo 70 do 90 (male obroty silnika ponizej 2.5 tys) slysze stukanie dochodzace moim zdaniem z prawego tylniego kola. W warsztacie sprawdzili lozyska (sa ok) cisnienie w oponach wyrownane ( 2.1 bara) zimmerblocki wymienione jedyne co mi chodzi po glowie to wywazenie kol ? Jakie sa wasze doswiadczenia w powyzszym temacie ? POzdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...