Skocz do zawartości

artio2

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O artio2

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    zachodniopomorskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia artio2

0

Reputacja

  1. Nie szukam dziury tylko nie chcę wyrzucić kasy w błoto, wymieniam tarcze, jarzma, klocki a to już robi się niezła sumka i jeszcze mechanior mnie skroi. Dzięki za info Luftmysza
  2. A czy jest jakieś oznaczenie Lewa/Prawa strona czy to obojętne? Jakie macie opinie na temat TRW i tych jarzm?
  3. Witam wszystkich i mam do was pytanie odnośnie jarzma do A4 B5, chodzi o to ze kupiłem dwa nowe jarzma na tył TRW BDA433 do mojego autka i po oględzinach zauważyłem luz na prowadnicy z jednej strony (luz jest na dwóch jarzmach z tej samej strony) druga prowadnica nie ma tego luzu jest ładnie spasowana. Czy to normalne i czy tak ma być, czy oddać je do sklepu? Ewentualnie jakie jarzmo polecacie? Pochodziłem trochę po sklepach z tym pytaniem ale nikt nie umiał mi na nie odpowiedzieć i nikt nie miał żadnego jarzma do porównania. Pozdrawiam
  4. artio2

    OBDII i Torque pod Androida

    do diagnostyki też używam kompa, ale jak już mam tel. na szybie to warto wiedzieć co się dzieje z autem, przynajmniej w jakimś minimum.
  5. artio2

    OBDII i Torque pod Androida

    Witam, nie wiem czy w dobrym miejscu piszę ten post! ale mam pytanie do forumowiczów odnośnie Androida i programów do diagnostyki jeśli można to tak nazwać. Najpierw prośba odnośnie programu "Torque" czy ktoś może mi wyjaśnić co to są za czujniki? Jakich programów na Androida używacie i co możecie polecić? Dzięki bardzo
  6. artio2

    Prośba o analizę LOG-ów

    A co zrobić z tą korekcją na 4 cylindrze?
  7. artio2

    Prośba o analizę LOG-ów

    OK rozumiem, postaram się jak najszybciej zrobić LOGi dynamiczne i zamieścić je na forum. Zrobiłem dzisaj nowe logi moiej A4, zacząłem od dynamicznych na biegu 3. Pierwszy log 000, podczas wykonywania tego loga błąd 575 i muł Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM po skasowaniu błędu zrobiłem kolejne logi na biegu 3: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM brak 575 i na biegu 5: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM brak 575 oraz nowe logi statyczne grupa normalna: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM brak 575 i grupa Basic Setting: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM brak 575 a tu link do filmu z tym jak działa sztanga w moim autku Proszę o wasze opinie na temat tych LOGów.
  8. artio2

    Prośba o analizę LOG-ów

    Witam wszystkich. Bardzo proszę o analizę LOG-ów, niestety narazie tylko statyczne bo nie mam nikogo z kim mógł bym wykonać LOGi dynamiczne. A o to jaki mam problem z moją A4 - tak przy 3000 obrotów traci moc na każdym biegu z wyjątkiem pierwszego bo nie próbowałem, problem ten pojawia się dość często ale są momenty gdy wszystko działa bez zarzutu ale to sporadycznie. Błędy w silniku [ECU] - 575 - Ciśnienie w przewodzie dolotowym, różnica do regulowania LOGi statyczne Grupa normalna. Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa Basic Settings Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  9. Wracając do mojego tematu "Wibracje - pulsowanie podczas hamowania" - wymieniłem tarcze i klocki na nowe i objawy zniknęły. Stare tarcze oddałem do reklamacji, ciekawe czy uznają. Nowe tarcze FEBI i klocki, ciekawe jak długo wytrzymają
  10. 1. Nie Pulsowanie nie jest podobne do działania ABS 2. Pojawia się po pewnym czasie, przy delikatnym hamowaniu nic nie czuć, dopiero przy mocniejszym wciśnięciu hamulca czuć pulsowanie które ustępuje przy silnym hamowaniu. 3. Nie towarzyszy mu żaden odgłos. 4. Czuć na kierownicy i na całym samochodzie 5. Nie nie ściąga podczas hamowania 6. Przejechałem około 40 tyś km. 7. Tylnie tarcze są w dobrym stanie, są lekko skorodowane na zewnątrz ale nie ma tragedii. 8. VAG nic nie pokazuje, nie ma błędów.
  11. Witam wszystkich forumowiczów, mam do was pytanie. Mianowicie czuje wibracje (pulsowanie) podczas hamowania, objawy są następujące: - prędkość nie ma znaczenia, zawsze jest to samo. Nie zależnie czy jadę 40 czy 140 km/h - siła hamowania, tu jest wyczuwalna różnica. Wyżej wymieniony objaw jest wyczuwalny podczas hamowania że średnią siłą nacisku na pedał hamulca. Podczas delikatnego i bardzo silnego hamowania ten objaw ustępuje. - podczas hamowania na biegu wibracje (pulsowanie) jest odczuwalne, ale podczas hamowania z wciśniętym sprzęgłem objaw ten nasila się - tarcze i klocki wymienione na nowe, jakieś 3 tys km temu (przód, tył nie ruszany co najmniej od 3 lat, nie wiem jak poprzedni właściciel ale ja nic nie robiłem z tyłu) - tarcze starałem się docierać według instrukcji podanych na tym forum (trudno powiedzieć z jaką dokładnością) - objaw wibracji (pulsowania) pojawił się jakieś 1,5-2 tys km po wymianie tarcz i klocków, do tego momentu było wszystko OK - na przeglądzie stwierdzono że zawieszenie jest OK, ja osobiście wyczuwam bardzo delikatny luz na prawej końcówce drążka kierowniczego - jakieś 1-1,5 tys km przed wymianą tarczy i klocków był wymieniony czujnik ABS w lewym przednim kole Nie wiem co może być przyczyną takich objawów. Proszę was o pomoc i jakieś sugestie, muszę auto doprowadzić do porządku przed urlopem bo szykuje mi się dłuższy wyjazd. Z góry dziękuje za wasze odpowiedzi i pomoc.
  12. Witam wszystkich, od jakiegoś czasu wskaźnik temperatury na desce rozdzielczej wskazuje jakieś 80 stopni C, wcześniej o ile dobrze pamiętam wskazówka stała pionowo na 90 stopni C a teraz jest trochę poniżej. Na klimatroniku w bloku 51 pokazuje mi 90 stopni C, a na VAG grupa 7 blok 4 wskazania wynoszą 87,3 stopnie C. Jak myślicie co jest uszkodzone - termostat czy czujnik temperatury a może wszystko jest w porządku, proszę o wasze opinie. Dzięki za pomoc
  13. Witam Poradziłem sobie ze sterownikiem AirBag, teraz zostaje mi jeszcze zdobyć lewy pas z napinaczem pirotechnicznym (ktoś wie jaki jest nr. tej części?) Dzięki wszystkim za pomoc i rady.
  14. olo_3 moje autko to, Audi A4 (B5), rok 98, nr. sterownika AirBag 8D0 959 655 L ( jak go sformatować? ) dysponuje VAG-iem fotel jest nowy, blacharka nie potrzebna jedyne co to kilka plastików w zderzaku wymieniłem i listwę w drzwiach. nie wiem czy w tym modelu jest pirotechniczny napinacz pasów ( jak to sprawdzić? ) czy jak nie wymienię czujnika uderzenia to w nowym sterowniku nie pojawi się ten błąd z powrotem 00595 VAG wyświetla tylko ten jeden błąd w sterowniku AirBag
×
×
  • Dodaj nową pozycję...