
deufso
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O deufso

-
hej od sierpnia do listopada walczylem z tym odpalaniem..... wiecie co bylo przyczyną???? co powodowalo problem z odpaleniem silnika???? TYLKO I WYŁĄCZNIE PALIWO PALIWO PALIWO PALIWO tankowalem w roznych miejascach i byly problemy, teraz tankuje tylko i wylacznie na orlenie i nie mam problemow!!!!! Kolego jeśli chcesz sprzedać autko to pisz w odpowiednim dziale [cayenne]
-
ok dzieki
-
heh ok przyznam sie lewy tyl 68% prawy tyl 67% lewy przod 67% i prawy przod 67% dzieki pozdrawiam
-
jestes pewien?? tak ma byc na oryginalnym sprzecie firmowym, i po tygodniu jazdy??
-
kolego mam takie samo autko i tez wymienialem tarcze, klocki, przewody elastyczne ale bardzo wazne jest to ZEBY WYMIENIC PLYN HAMULCOWY!!!!!!!!!!!!!!!! KUP SOBIE 3 ALBO 4 BUTELKI PLYNU DOT-4 I DEPTAJ !!!! ZACZYNASZ OD prawe tylne kolo cala butelka, potem lewe tylne kolo cala butelka, potem prawy przod cala butelka i na koncu lewy przod cala butla fakt ze wydasz na te cztery butle kolo 60 pln ale to jest warte pracy i jakosci, mozesz oczywiscie wedlug instrukcji oszczedzajac na plynie ale czy warto sprzedac sie za 20 pln???????? diablowi pozdrawiam
-
hmm czy ktos wie jaka powinna byc prawidlowa skutecznosc amortyzatorow?? w sobote zalozylem amorki czy zaksa nowe i nowe sprezyny dobrane charakterystyka do amorkow i do mojej a4 96rok 2.6 v6 i napiszcie ile procent skutecznosci powinno byc po okolo 300 km jazdy bo dzis bylem na przegladzie no i.......
-
(AEB 1,8T) Czy ktoś robił doświadczenie jaka iskra jest w świecy Bosch (3 elektr
deufso odpowiedział(a) na MarEsp temat w Audi A4 B5
ziomale!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a czy ktos z was sprawdzal kiedys szczelinomierzem takim precikowym odleglosc elektrod w swiecy troj elektrodowej od tego precika w srodku????????????? jak to zrobicie to napiszcie co wam wyszlo!!!!!!!!!!! i potem zastanowcie sie co ma za zadanie swieca 3 elekt.. hmmm... jesli slabsze napiecie to przeskakuje w najkrótszym miejscu a jak jest wiecej pradu to skacze w bardziej odleglym miejscu!!!!!!!!!!!!!!! chlopaki!!!!!!!!!!!!!!!!! posiadacze aut!!!!!!!!!!!! wlasciciele przemieszczaczy!!!!!!!!!!!! pisze do was ciut po piwku ale to jest fizyka!!!!!!!!!!!!!!!!! a z gazem to sa jaja dla tego ze gaz ma wieksza ilosc oktanow ponad 100 a nie tak jak pb tylko 95 i czesciej zdazaja sie jaja ale mozna z tym spokojnie zyc -
przemo raz jeszcze napisze ze: zbiorniczki z czujnikiem byly w wersjach bogadszych i mlodszych a instalacja w aucie juz byla na to przygotowana a co do czujnika klockow to zawsze jest tylko w klockach kol przednich i to bardzo czesto tylko w jednym kole z tego wzgledu ze przod hamuje pierwszy i z wieksza sila niz tyl podczas zwyklego zwalniania tyl nawet nie zaczyna zwalniac dopiero podczas mocniejszych naciskow na pedal hamulca tyl reaguje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
hej alcazar wiesz mam takie coś: Diagnoza sterowników AUDI Hella MPFI Pamięć błędów 0203 Czujnik HALLA - brak sygnału 0202 Czujnik położenia GMP - brak sygnału 463A Sterownik silnika zablokowany ilość usterek 3 zostały one wykasowane po wymianie rozrządu ale nadal jest problem z odpaleniem
-
[B5 ADP] Luźna kostka - ma być gdzieś podłączona?
deufso odpowiedział(a) na Przemo603 temat w Audi A4 B5
Zdecydowanie tak Przemo603 o kontrole prawidłowego poziomu płynu chłodzącego i jestem tego pewien!! Bo wersje przyszłościowe tak się to nazywa, tylko w tym miejscu, miały montowany czujnik poziomu płynu pozdrawiam -
hej alcazar myślisz ze to wystarczy?? mi nie chodzi o koszty tylko o pewną robotę, wiesz nie w warsztacie u "fachowców" tylko chcę mieć pewność ze jest zrobione. A może czujnik wału korbowego i może od razu wałka rozrządu?? Jak myślisz to już pomoże czy coś jeszcze?? dzięki za zainteresowanie :oklaski:
-
[B5 ADP] Luźna kostka - ma być gdzieś podłączona?
deufso odpowiedział(a) na Przemo603 temat w Audi A4 B5
a juz to jest ta audi co masz w opisie?? bo ty wykreciles zbiorniczek bo w tym miejscu w a4 znajduje sie zbiorniczek[br]Dopisany: 11 Sierpień 2007, 18:30 _________________________________________________ale co w zbiorniczku musisz miec czujnik zamontowany od dolnej czesci "w spodzie zbiorniczka" musisz miec czujnik wtopiony i do niego podlacza sie ta kostke a jesli nie masz czujnika w zbiorniczku to znaczy ze kostka jest niewykorzystana i sluzy do bogadszej wersji a kolor rozowy to do plynu -
[B5 ADP] Luźna kostka - ma być gdzieś podłączona?
deufso odpowiedział(a) na Przemo603 temat w Audi A4 B5
wiesz co a masz w zbiorniczku wyrownawczym czujnik?? czy tylko miejsce na czujnik bo wiesz kolor rozowy tej kostki jest taki sam jak u mnie w audi i jest w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodzacego[br]Dopisany: 11 Sierpień 2007, 18:26 _________________________________________________w jakim to audi ma byc?? ta kostka luzna?? -
Witam, mam Audi A4 2.6 96 rok i mam tez problem z odpaleniem silnika gdy jest zimny. Jest tak, bylem u trzech różnych fachowców i wszyscy trzej stwierdzili iż są dwa błędy oba związane z układem zapłonowym, czujnik położenia wałka rozrządu i czegoś tam jeszcze. nie chciałem zostawiać im Audi żeby mnie czasem nie wyruch...... na kasę i zacząłem sam sprawdzać co i jak no i zobaczyłem że pasek rozrządu po prostu wisi jak sznurek więc poprosiłem znajomego z autoryzowanej stacji Audi by zmienił pasek i co tam jeszcze potrzebne, zrobił to używając oryginalnego sprzętu, wymienił pasek, rolkę, napinacz, pompę wody, coś tam jeszcze i ustawił wszystko jak fabryka i po tym pojechałem raz jeszcze na komputer w celu skasowania wszystkich możliwych błędów i ustawienia tak jak w u Niemców to robią było ok póki był ciepły ale rano znowu nie odpalił z rozrusznika. trzeba było go pchnąć dosłownie 20 centymetrów i odpalił i potem cały dzień jest ok... aż przychodzi rano.... i znowu to samo 20 centymetrów i cały dzień ok, i tak już tydzień ale mam tego dość a niezbyt mam zamiar jechać do "fachowców". POMOCY!!!! rozbierałem stacyjkę czy aby styki nie są wytopione ale jest ok, akumulator ok, paliwo ok, zbiornik z paliwem odkręcałem czy nie ma tam wody ale też ok, filtry ok, świece ok, przewody wys. nap. ok, ogólnie Audi jest zadbane i jest ok, jest takie coś że gdy rano na zimnym silniku gdy nie chce odpalić wykręcę świece to nie ma iskry (komputer odciął zapłon bo czuje ze są błędy i blokuje zapłon tak??) pomóżcie mi bo zima idzie!!!!!!!!!!!!! Dodam że kompresja jest ok, olej ok, klima ok, abs ok, air bag ok, tyko nie pali mała mi hmm
-
mam pytanie czy audia a 4 z 95 roku z maja posiada komputer i czy jest on rozbudowany czy skromny i pokazuje tylko "zuzycie klockow" ?? [ Komentarz dodany przez: T-żółw: 11-02-2007, 17:00 ] zapraszam do zapoznania się z naszym REGULAMINIEM