Skocz do zawartości

twardy_mt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O twardy_mt

Osiągnięcia twardy_mt

0

Reputacja

  1. Witam ponownie po dosyć długiej pauzie. Udało mi się zażegnać problem,otóż musiałem wymienić reduktor na nowy bo mimo regeneracji i tak był z niego śrut no i przewód podcisnieniowy do reduktora też miał za słabe zasilanie,więc musiałem podciągnąć z całkim z innego źródła o większym podciśnieniu. Od tej pory śmiga jak ta lala.
  2. Czy ktoś się orientuje z jakiego powodu na jednej listwie gazu jest większe cisnienie i dawka gazu niż na drugiej w A6 2.4???(gazownik mierzył ciśnienie i dawkę na listwach) Autko dziwnie się zachowuje przy redukcji biegu: nie ma prawie żadnej reakcji wciśnięcie pedału gazu do póki obrotomierz nie spadnie co trwa dobrych kilka sekund,poza tym silnik pracuje bardzo nierówno. Po podłączeniu do Vaga wynika że ma za dużą dawke paliwa na pierwszy cylinder a na czwarty za małą,po wykasowaniu błędów sytuacja się powtarza tylko na innych cylindrach.
  3. Jak tam Rafał i qrek wiecie już coś więcej? Ja czym dłużej sie wsłuc**ję w ten dzwięk tym bardziej odala mnie on na wasze szczęście od mojej teori panewek ale moja rzędówka brzmi zupełnie inaczej niż Wasze V. Panowie z ASO słuchaliście tego?
  4. W moim przypadku ciśnienie oleju było ok a panewka obróciła się na czopie korbowodu czwartego cylindra i słychać było cykliczne stukanie właśnie z tyłu silnika od jego spodu.
  5. Koledzy obawiam się,że macie większy problem bo moim zdaniem,to może byc panewka( płukanie wału+szlif+nowe panewki)jakieś 600zł nie wspominam o robociźnie.Jeśli wasze śilniki dostały ostatnio w kość np po wyścigu na ćwiarę to może być bardzo prawdopodobne. Mam nadzieję,że się myle i nie życzę Wam tego ale....
  6. U mnie właśnie był komunikat na Vagu (zbyt duży opór lewego zapalnika) a pomoglo czyszczenie wtyki pod lewym fotelem i wykasowanie po tem błędu Vagiem. POZDRO.
  7. Cześc.u mnie jak do tej pory "odpukać" :)wszystko OK i mam nadzieję że tak zostanie POZDRAWIAM
  8. Witam. Na zimnym silniku zapala się i miga kilka sekund kontrolka oleju,co prawda zdarzyło mi się to jakieś 4-5 razy w ciągu kilku m-cy zarówno przed jak i po wymianie oleju,po kilku sekundach gaśnie i jest już ok ale martwi mnie to,bo myślałem że po wymianie się to uspokoi ponieważ nie wiedziałem na jakim oleju jeździł poprzedni właściciel mniemając że ojej był zbyt gęsty.Zalałem 10W40 Mobil1+filtr i dalej to samo. Czy ktoś z was spotkał sie już z podobnym problemem i wie o co tu kaman? POZDRO.
  9. Dzięki za pomoc panowie Pozdrawiam
  10. Ok. spróbuje wymienić ten termostat, a co ze sprzęgłem wiskotycznym???
  11. SIMKA. Miałem to kiedyś w B4 ale zawsze pomagała jej na to wizyta na stacji paliw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...