twardy_mt 0 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Witam wszystkich serdecznie. Mam pytanie do użytkownków i znawców silnika 1.8 125KM. Panowie jaka jest optymalna temp.w waszych maszynach? W moim jest to 65-70(max 80 podczas jazdy) a 90-93 uzyskuję tylko podczas postoju np.w korkach i wtedy załącza mi się wentylator co słychać wyraźnie ale tylko wtedy gdy nie jest włączona klima bo wtedy oczywiście wentylator chodzi całt czas,natomiast sprzęgło wiskotyczne(drugi wentylator)pozornie kręci się cały czas ale zawsze można go zatrzymać np.za pomocą kawałka drewna lub ręką w rękawicy,martwi mnie to,że mogę to zrobić również podczas wysokiej temp.silnika.Czy wentylator od klimy wystartczy do ochłodzenia układu tak jak np.w modelach z 2002 r gdzie wiska nie ma?Skoro Wisko mam zepsute, to temp. powinna być raczej wysoka a nie niska. POZDRO Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomcio1600 1 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Mam pytanie do użytkownków i znawców silnika 1.8 125KM. Panowie jaka jest optymalna temp.w waszych maszynach? W moim jest to 65-70(max 80 podczas jazdy) a 90-93 uzyskuję tylko podczas postoju np.w korkach Po paru minutach jazdy od odpalenia trzyma równe 90 stopni Celcjusza - i tak powinno byc - jest to normlana temperatura pracy silnika. Jeśli u Ciebie jest tak jak wyzej napisałes to jezdzisz z niedogrzanym silnikiem co za tym idzie spalanie jest znacznie wieksze niz byc powinnno. Najprawdopodobniej padł Ci termostat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fakier 0 Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Witam, miałem to samo, wymieniłem termostat i teraz jest już wszystko OK. Jak będziesz chciał sam go wymienić, to będziesz potrzebował: nowy termostat, uszcelke i nowy płyn do chłodnicy. Niektórzy mówią że można wlać ten sam, ale w trakcie wyjmowania uszkodzonego termostatu napewno sie straci około litra płynu. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
twardy_mt 0 Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Ok. spróbuje wymienić ten termostat, a co ze sprzęgłem wiskotycznym??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajfa1 0 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 przerabialem ten problem.tez nie trzymal temperatuty.wymienilem termostat i teraz wchodzi pieknie na 90 i czy to korki czy trasa, nie drgnie aha a odnosnie wiska to zostaw go w spokoju,wymien termostat i zobaczysz co bedzie dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
twardy_mt 0 Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Dzięki za pomoc panowie Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal161 0 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 podepnij VAG-a i zobzczysz byc moze jest to tylko czujnik.a jak nie to 6termostat.tez to przerabiałem niedawno tylko ja wymieniłem termostat czujnik i płyn odrazu Link to comment Share on other sites More sharing options...
twardy_mt 0 Posted October 17, 2008 Author Share Posted October 17, 2008 ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now