Skocz do zawartości

nicola12

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O nicola12

  1. problem sie wyjaśnił zapieczone kierownice turbiny, turbo nie zmienia geomerti powyżej 3000 obr jak nastapi lekkie popuszczenie gazu przełącza bieg obroty spadają poniżej 3000 to znów ma co robić. Turbinka powyżej 3000 obr bez zmiany geometri nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia
  2. Nie zmianiałem ale to raczej nie chodzi o skrzynie problem jest zwiazany raczej z mocą obroty ida w górę a nie przyśpiesza to samo był przed zmianą N75 ale jak zmieniłem ten zaworek to nie łapie notlaufa już i turbo nie przeładowuje, chyba bede musiał się dobrac do kierownic turbiny
  3. Witam szanownych uzytkowników. Po pierwsze chciałem ustawic zmiany w profilu ale nie mogę Audi a4 2.5 TDI silnik AFB 99r model 2000 tiptronic po lifcie. Problem mam nastepujący. Najpierw dymienie na niebiesko i charakterystyczny swąd palonego oleju-sprawdzam bierze olej więc wymiana odmy , jest ok. Ale brakuje koników:) Do 3000 obr idzie ładnie ale na ostatnim biegu cięgnie powyżej 3000 i nie przełacza biegu i łapie notlauf. Podpiołem VAGA przeładowanie turbo. Szukam wężyki ok. sztanga chodzi, mówie wymienie N75. Po wymianie jest poprawa turbo nie przeładowuje, ładnie się wkręca ale jadąc 120-130 ponad 3200 obrotów pownna przełączyć bieg ale nie chce, lekko popuszczam gaz i przełącza i tak za każdym razem, wszystkie poniżej ida normalnie. Prosze o rady. Wiem logi jutro postam si wrzucić , ale może tak coś na szybko?
  4. Kłaniam sie Panowie Goleneniów Zachodzniopomorskie. Stałem sie posiadaczem A4 2,5TDI V6 99r po lifcie i chciałbym zasięgać fachowych opinii od bardziej doswiadczonych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...