
Ergolud
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Ergolud

-
czyli wyglądało by na to, że to ten numer w dwu linijkach : 01xx2. ALe tego Vag nie akceptuje niestety.... Jeszcze jedna sprawa - miałem robionego swapa silnika. czy podczas tej operacji wymieniana jest także elektornika odpowiadająca za immobilizer ? - może dlatego Pin się nie zgadza. Dzięki Wraga - ale procedurę sprawdzania i kodowania kluczy znam. Sęk w tym, że VAG nie akceptuje pinu.[br]Dopisany: 21 Luty 2012, 22:29_________________________________________________Czy ktoś z Krakowa kto ma vag tacho mógłby podjechac i zczytać pin ? - Ile kosztowałaby taka usługa. Jestem w kropce. Auto stoi (od prób padł już akumulator). Prosze o pomoc. pozdrawiam,
-
Witam. Mam pytanie jak w temacie. Mam kluczyk z dopiętą doń plakietką z trzema numerami. Jeden To: "M-R 1xx3" (oczywiście zastąpiłem cyfry iksami) drugi to (w dwu linijkach) : na górze : "4x" a na dole: "01xx2" oraz trzeci: "A31xxx9". Czy ktoś mógłby powiedzieć mi który to pin 4 a który 7 cyfrowy. Niestety żadnym nie mogę zalogowac się do immobilizera w celu zakodowania nowego kluczyka. Próbowąłem wpisywac wszystkie. Próbowałem A zastępować "0"...nic. Poza tym Vag w brew temu co większośc z was pisze żąda numeru pin 5-cio cyfrowego a nie 4. Miałem już klika podejść do kodowania nowego kluczyka chciałem oprzeć się na informacjach znalezionych na forum, ale nie daję rady. Czy może żaden z tych numerów to nie jest PIN ? Podczas próby logowania się na pin 7 cyfrowy Vag wypisuje że jest nieprawidłowa kombinacja wprowadzonych danych. pozdrawiam,
-
Napiszę jak tylko oddam samochód do fachowca. Narazie niestety brak na to kasy. (wiem, ze później może byc jeszcze drożej, ale narazie po prostu staram się jak najmniej eksploatować.
-
Hmm.... mam tylko nadzieje, że do przyszłego tygodnia wytrzyma (bo po tym posicie: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=81045&highlight= troche się wystraszyłem ). Jeszcze raz bardzo dziękuję za rady, rozszyfrowanie logów i mam nadzieje, że kiedyś będę się mógł jakoś zrewanżować za pomoc.
-
Piotruś co rozumiesz przez: .Zamierzam udać się do: http://gladysek.pl/ (http://naprawa-wtryskiwaczy.pl/) (chyba, że ktoś z was ma sprawdzony serwis). A co za tym idzie, koszt jak proponujesz zdemontowania (i ewentualnej naprawy - a przy 190k km pewnie wszystkie się do tego kwalifikują) wszystkich wtryskiwaczy to 6x182 pln. Nie wiem ile wzieli by "przy okazji" za założenie termostatu ale pewnie z dodatkowe 200-300 czyli w sumie pewnie jakies 1500pln a to juz mało nie jest. Przepływke czyściłem przed zrobieniem logów metodą "moczenia w benzynie extrakcyjnej" i później przedmuchałem spręzonym powietrzem (z kompresora). Termin wstępnie ustaliłem na przyszły tydzień, więc dopiero po tym jak odbiore auto z serwisu dam znac jak poszło co zrobili a czego nie. A tak przy okazji - czy nie zabiją mnie kiedy poproszę o zrobienie dokumentacji w postaci zdjęć (część w silniku, po zdemontowaniu, i po ewentualnej naprawie) i czy wogóle jest sens o coś takiego pytać/prosić.
-
Zadzwoniłem, zapytałem, sprawdzą. meszrum - wielkie dzięki za interpretację. To samo powiedział mi mechanik u którego byłem - "2 wtryski do regulacji" - tak się wyraził. Cieszy mnie natomiast to, że przepływka jest OK . Pompe sprawdze, bo to w sumie tez ona może powodować błędy na wtryskach, ale zaczne od wtryskiwaczy.
-
Pytanie do Krakusów - co sądzicie o Gładysku (serwis Bosch) - warto u nich sprawdzić pompe i wtryski ?
-
wielkie dzięki za logi i wklejenie Tytus . Czy ktoś byłby w stanie "odszyfrować" logi ? - silnik 2,5 TDi
-
w sumie nie było czego fotografować. Przepływka jak wyjęta z pudełka (spodziewałem się większych zabrudzeń). Niestety i po czyszczeniu do wymiany.
-
dam znać. Wezme też aparat (wiem, że jest już instrukcja czyszczenia) ale zrobie choćby zdjęcie przed czyszczeniem i po.
-
spróbuję przeczyścić jutro (bo będe garażował ). A w niedziele jak bozia da Tytus zrobi mi logi i zobaczymy czy to czyszczenie pomogło.
-
w takim razie mam jeszcze jedno pytanie. Skoro odradzacie kupno przepływki na allegro to gdzie najlepiej ją kupić i mniej więcej ile kosztuje. Mechanik też może przywlec ją nie wiadomo skąd.
-
Wielkie dzięki za zainteresowanie tematem . Na spot przyjadę (na 95% - w łikend czeka mnie mała podróż) mam nadzieje, że jakoś Cię poznam Tytus . p.s. jakowe piwo najbardziej lubicie ?
-
sprawdze ale dopiero w poniedziałek. A czy zabrudzone/uszkodzone świece (jestem zielony z mechaniki) nie powodowałyby długiego rozruchu. Auto z odpalaniem nie ma problemów. Silnik zaskakuje od razu, nie kopci specjalnie (także przy temp. w granicach 0 stopni).
-
Dzięki za radę . Przyjade w niedziele i (o ile themon, sokół, lub tytus dadzą radę zdiagnozować ) zobaczymy o co tam chodzi. Dziekuję i pozdrawiam,