Skocz do zawartości

Ergolud

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ergolud

Osiągnięcia Ergolud

0

Reputacja

  1. czyli wyglądało by na to, że to ten numer w dwu linijkach : 01xx2. ALe tego Vag nie akceptuje niestety.... Jeszcze jedna sprawa - miałem robionego swapa silnika. czy podczas tej operacji wymieniana jest także elektornika odpowiadająca za immobilizer ? - może dlatego Pin się nie zgadza. Dzięki Wraga - ale procedurę sprawdzania i kodowania kluczy znam. Sęk w tym, że VAG nie akceptuje pinu.[br]Dopisany: 21 Luty 2012, 22:29_________________________________________________Czy ktoś z Krakowa kto ma vag tacho mógłby podjechac i zczytać pin ? - Ile kosztowałaby taka usługa. Jestem w kropce. Auto stoi (od prób padł już akumulator). Prosze o pomoc. pozdrawiam,
  2. Witam. Mam pytanie jak w temacie. Mam kluczyk z dopiętą doń plakietką z trzema numerami. Jeden To: "M-R 1xx3" (oczywiście zastąpiłem cyfry iksami) drugi to (w dwu linijkach) : na górze : "4x" a na dole: "01xx2" oraz trzeci: "A31xxx9". Czy ktoś mógłby powiedzieć mi który to pin 4 a który 7 cyfrowy. Niestety żadnym nie mogę zalogowac się do immobilizera w celu zakodowania nowego kluczyka. Próbowąłem wpisywac wszystkie. Próbowałem A zastępować "0"...nic. Poza tym Vag w brew temu co większośc z was pisze żąda numeru pin 5-cio cyfrowego a nie 4. Miałem już klika podejść do kodowania nowego kluczyka chciałem oprzeć się na informacjach znalezionych na forum, ale nie daję rady. Czy może żaden z tych numerów to nie jest PIN ? Podczas próby logowania się na pin 7 cyfrowy Vag wypisuje że jest nieprawidłowa kombinacja wprowadzonych danych. pozdrawiam,
  3. Napiszę jak tylko oddam samochód do fachowca. Narazie niestety brak na to kasy. (wiem, ze później może byc jeszcze drożej, ale narazie po prostu staram się jak najmniej eksploatować.
  4. Hmm.... mam tylko nadzieje, że do przyszłego tygodnia wytrzyma (bo po tym posicie: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=81045&highlight= troche się wystraszyłem ). Jeszcze raz bardzo dziękuję za rady, rozszyfrowanie logów i mam nadzieje, że kiedyś będę się mógł jakoś zrewanżować za pomoc.
  5. Piotruś co rozumiesz przez: .Zamierzam udać się do: http://gladysek.pl/ (http://naprawa-wtryskiwaczy.pl/) (chyba, że ktoś z was ma sprawdzony serwis). A co za tym idzie, koszt jak proponujesz zdemontowania (i ewentualnej naprawy - a przy 190k km pewnie wszystkie się do tego kwalifikują) wszystkich wtryskiwaczy to 6x182 pln. Nie wiem ile wzieli by "przy okazji" za założenie termostatu ale pewnie z dodatkowe 200-300 czyli w sumie pewnie jakies 1500pln a to juz mało nie jest. Przepływke czyściłem przed zrobieniem logów metodą "moczenia w benzynie extrakcyjnej" i później przedmuchałem spręzonym powietrzem (z kompresora). Termin wstępnie ustaliłem na przyszły tydzień, więc dopiero po tym jak odbiore auto z serwisu dam znac jak poszło co zrobili a czego nie. A tak przy okazji - czy nie zabiją mnie kiedy poproszę o zrobienie dokumentacji w postaci zdjęć (część w silniku, po zdemontowaniu, i po ewentualnej naprawie) i czy wogóle jest sens o coś takiego pytać/prosić.
  6. Zadzwoniłem, zapytałem, sprawdzą. meszrum - wielkie dzięki za interpretację. To samo powiedział mi mechanik u którego byłem - "2 wtryski do regulacji" - tak się wyraził. Cieszy mnie natomiast to, że przepływka jest OK . Pompe sprawdze, bo to w sumie tez ona może powodować błędy na wtryskach, ale zaczne od wtryskiwaczy.
  7. Pytanie do Krakusów - co sądzicie o Gładysku (serwis Bosch) - warto u nich sprawdzić pompe i wtryski ?
  8. wielkie dzięki za logi i wklejenie Tytus . Czy ktoś byłby w stanie "odszyfrować" logi ? - silnik 2,5 TDi
  9. w sumie nie było czego fotografować. Przepływka jak wyjęta z pudełka (spodziewałem się większych zabrudzeń). Niestety i po czyszczeniu do wymiany.
  10. dam znać. Wezme też aparat (wiem, że jest już instrukcja czyszczenia) ale zrobie choćby zdjęcie przed czyszczeniem i po.
  11. spróbuję przeczyścić jutro (bo będe garażował ). A w niedziele jak bozia da Tytus zrobi mi logi i zobaczymy czy to czyszczenie pomogło.
  12. w takim razie mam jeszcze jedno pytanie. Skoro odradzacie kupno przepływki na allegro to gdzie najlepiej ją kupić i mniej więcej ile kosztuje. Mechanik też może przywlec ją nie wiadomo skąd.
  13. Wielkie dzięki za zainteresowanie tematem . Na spot przyjadę (na 95% - w łikend czeka mnie mała podróż) mam nadzieje, że jakoś Cię poznam Tytus . p.s. jakowe piwo najbardziej lubicie ?
  14. sprawdze ale dopiero w poniedziałek. A czy zabrudzone/uszkodzone świece (jestem zielony z mechaniki) nie powodowałyby długiego rozruchu. Auto z odpalaniem nie ma problemów. Silnik zaskakuje od razu, nie kopci specjalnie (także przy temp. w granicach 0 stopni).
  15. Dzięki za radę . Przyjade w niedziele i (o ile themon, sokół, lub tytus dadzą radę zdiagnozować ) zobaczymy o co tam chodzi. Dziekuję i pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...