Skocz do zawartości

plastuch

Pasjonat
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O plastuch

Informacje

  • Imię
    Lukas
  • Miasto
    Skarżysko

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    AZA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia plastuch

2

Reputacja

  1. No nie wiem, ten niby też po sofcie a różnica jest znaczna.
  2. Mała aktualizacja, w ostatnią sobotę wybrałem się z Żonką na przetestowanie audiczki w trasie i niestety przy lekkim bucie coś strzeliło pod machą, zjechałem na pobocze i zgasić się skubańca nie dało Na całe szczęście wiedziałem co zrobić i jakoś się udało. Niestety z suszarki zostało tylko tyle: Na szczęście odłamki z muszli i wirnika nie wpadły do dolotu tylko gdzieś walają się po S7, ale na wszelki wypadek wymyty został cały dolot. Auto dostało turbo z AWX wraz z wężem dolotowym oraz nowy olej. Rozebrany został cały przód do tej operacji, więc wymiana rozrządu była chyba oczywista zwłaszcza że nie wiadomo jaki przelot ma to auto i kiedy był zmieniany pasek. Wpadły oczywiście nowe rolki, napinacze i paski, tak aby już nie trzeba było tam zaglądać. Jako iż turbo kupiłem z kolektorem to stary walał się będzie teraz po garażu + kupa starych śmieci: Nowa turbinka podeszła bez problemu i gwizdu pod machą też niema, to mój pierwszy diesel i myślałem że ten lekki dzwięk suszarki jest naturalny ale okazało się że to stare turbo dokonywało żywota (zwłaszcza że poprzedni właściciel zapewniał że auto jest po sofcie) Jak by ktoś miał wątpliwości czy brać przejściówkę na seryjny wąż czy kupić zestaw turbo + wąż (bo wyczytałem że ten od AWX nie pasuje) oto foto wszystko pasuje p&p: A teraz wrażenia: Prócz braku kilku setek z portfela auto teraz zapierda... aż miło, muszę z nim jechać na hamownię i zobaczyć co i jak
  3. Po 100 kroć dzięki za info
  4. Cześć, sory że odgrzewam kotlet ale padła turbina w aucie Żony i teraz stoję przed wyborem albo włożyć ori turbo AFN albo wymienić na to z AWX. Dodam że auto ma podobno 140KM i prawdopodobnie nie ma sensu wkładać ori bo zaraz znowu padnie. Mam możliwość kupna kompletu AWX (turbo + wąż z zawleczką) w dobrych pieniążkach z A4 B6, czy to wystarczy do montażu p&p? Wiem że można zamontować przejściówkę. Składał ktoś taki zestaw? Tu fotki węży: AFN AWX
  5. Kolo robi robotę trochę wystaje ale puki co 2 kontrole i nikt nic nie powiedział Tak to wygląda bez opon: A teraz aktualizacja wreszcie wpadły poliftowe lampy na tyle, foty jeszcze z przed nawrotu zimy. Tak tak wydech do wymiany A tu lepsze ujęcie przodu, jak dla mnie bandzior
  6. Dzięki za sugestie ale grubych modów nie przewiduję. Auto ma być sprawne i jakoś tam wyglądać, do tuningów mam A6
  7. Znam OLX i Allegro problemem nie jest kupno czarnego a zielonego takiego który będzie pasował do reszty Pogodziłem się z myślą wymiany całości na czarny.
  8. Ok dzięki dopiszę do listy te ramiona Tunel ja wyjąłem bo był połamany i trzeszczał, dokupi się na dniach ale będzie słabo o kolor.
  9. Siemanko!!! Przedstawiam Wam mój nowy nabytek (kolejne już ) a raczej nabytek mojej Żony Z racji powiększającej nam się rodziny postanowiliśmy sprzedać trzy drzwiową Yariskę która w wyposażeniu miała kierownice i radio o komforcie nie wspomnę, na coś większego, a przede wszystkim z klimą, i oto jest: Rok produkcji: 1998 Silnik: AFN (Podobno po sofcie na 140 KM ) no ale wykresu nie mam Napęd: Quattro Stan techniczny auta oceniam na dobry, ale doprowadzę go do ideału. Natomiast sprawa wygląda gorzej jeśli chodzi o wygląd zdjęcia tego nie oddają ale lakier do polerki + malowanie kilku elementów (zderzak przód i tył, lewy tylny błotnik ). Auto jakiś czas temu przyjechało z Włoch więc wcale się nie dziwię do tego wszystkiego wisi jeszcze podsufitka Dobra wyposażenie: - Poduszki powietrzne x 4 - Klima - Ele. Lusterka - Ele. Szyby x 2 - Korbatronik x 2 - Grzane Fotele x 2 - Przeciwmgielne W Reflektorach - Zawias 1BE - Alu. na Zapasie - Termometr Zewnętrzny Auto w ostatnim czasie miało wymienione płyny, filtry, końcówki drążków + wahacze. Ja wymieniłem jeszcze tarcze, klocki i naprawiłem ABS który utrudniał życie. Wyprałem całe wnętrze i ogarnąłem kilka drobnostek które psuły ogólne wrażenie. Plany: - Radio - Korekta lakieru - Wymiana przedniego zderzaka - Soczewkowe reflektory - Trójramienna kierownica - Jakieś letnie 17" ( Mojej Kobiecie to wystarczy ) - Wymiana podsufitki Foty: Tunel ręcznego wywaliłem bo był połamany i mnie trzeszczenie wkur... Muszę kupić nowy Tu fotki z wymiany tarcz, wsadziłem tarcze i klocki firmy ABS ponoć dobre. Na lewej widać gdzie klocek stykał się z tarczą, nie rozumiem jak poprzedni właściciel mógł z czymś takim jeździć (dodam że klocki były nowe zresztą widać) a łeb chciało urwać przy hamowaniu. Był pomysł żeby wsadzić tu tarcze z mojego A6 320mm bo po wymianie na większe walają mi się po garażu, ale zmieniać zwrotnic mi się nie widzi (może kiedyś ) Temat będę aktualizował w miarę postępów przy przywracaniu auta do nienagannej kondycji. CZOŁEM
  10. Mały upgrade: Zimowe koło ASA KOREA 5x112 szerokość 8,5" rozmiar 18" Oraz odświeżenie reflektorów (mycie kloszy, soczewek oraz malowanie chromu z pominięciem niezbędnych odbłyśników )
  11. Fotosik chce żebym abonament opłacił, chyba ich pogięło! Przeniosę zdjęcia jutro to będą chodzić A puki co tak to siadło: Już się wszystko dotarło, i puki co w zwyczajnej jeździe nie odczuwam różnicy, natomiast zakładam że będą się lepiej sprawdzać na trasie
  12. No niestety ale skóra już w bardzo kiepskim stanie, kiedyś przyjdzie czas na jej remont A puki co walczę z hamulcami. Tak to siedzi w moich zimowych 18" Na auto wlazło bez problemu: Zima 18" Pięknie wypełnia tą felgie A co do tabletu, finalnie jest tak:
  13. Witam, po dość długiej przerwie! Nadszedł długo odwlekany przeze mnie moment upgrade przednich hamulców A więc do rzeczy, w chwili obecnej czeka na instalację komplet 345mm z A6 C7, mam nadzieję że podejdzie wszystko bez większych problemów Pora na foty: Do zainstalowania zestawu potrzeba jeszcze takiego dystansu między tarczę a piastę i oczywiście dłuższe szpilki A tu porównanie z seryjną tarczą 320mm Jeśli to będzie hulać to moje obecna 320 z nowymi klockami TRW i tarcza w nienagannym stanie będą na deall
  14. Przód będę robił ale na pewno nie cały na czarno tylko ramki. Puki co to odpaliłem papier ścierny, klar i polerkę i odnowiłem klosze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...