Skocz do zawartości

Murdzi

Pasjonat
  • Postów

    216
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Murdzi

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Koszalin

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na razie zostaje tak jak jest. Szukam jednomasowego koła zamachowego z 80, A4 1Z - jakby ktoś coś miał, dajcie znać. Szukam ori chlapaczy na przód i tył do mojej C5 - jak ktoś ma takie paskudy na zbyciu, dajcie znać Panowie, moje A6 jest na sprzedaż, szczegóły na PW. Jak ktoś szuka pewnego auta, powinien być zadowolony.
  2. No rozpoczęciu sezonu trochę samochodów się pojawiło. Warto podskoczyć, daleko nie ma.
  3. Chciałbym wiedzieć ile mam nalatane,na zegarze prawie 300000km, a w rzeczywistości nie mam żadnego dokumentu na powierdzenie. Jak na razie z przejścia na Motula jestem bardzo zadowolony.
  4. Owszem, posłałem, bo mam bardzo dobre doświadczenia w użytowaniu syetowników kostrza. Rzuć na PW cenę za Twój. Sterownik zamontowany. Żałuję, że tak długo zwlekałem z chipowaniem auta - poprawa niesamowita!
  5. Wlałem Motula i w mojej ocenie silnik pracuje deczko ciszej. Jestem zadowolony. Dzisiaj sterownik silnika poleciał do kolegi Kostrza z forum audi80.pl. Myślę, że autko trochę ożyje po powrocie ECU
  6. Zdjęcia wygasły, samochód już dawno trafił w ręce innego właściciela. Obecnie śmiga na taxi w Koszalinie.
  7. Wiecie Panowie, ile osób, tyle opinii. Zdecydowałem się zostać przy 10W40, to przecież nie jest zły olej - mineralnego nie leję w końcu
  8. 10W, bo wcześniej właściciel też lał 10W, nie będę przechodził na pełny syntetyk. Olej wymieniam co 10000km, myślę, że powinno być ok.
  9. Nie ma sprawy. A żeby nie było off topu, wpadły wczoraj nowe filtry powietrza i kabiny, w sobotę wymiana oleju na Motula 6100 10W40 + filtr oleju i paliwa. Z technicznych tematów zostanie jedynie rozrząd na jesień...
  10. Robiłem wg. tego opisu i działa bez problemu. Jak zamkniesz furę to po zgaśnięciu lampki znika też i plus. http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=38231
  11. Podpinałem się pod lampkę, bardzo prosta operacja. Na dobrą sprawę wystarczą 3 kable. 110KM daje sobie radę, dramatu nie ma, ale na bank auto będzie chipowane, bo przy wyprzedzaniu trochę więcej mocy nie zaszkodzi.
  12. W środku jeszcze tempomat czeka na montaż i lusterko fotochrom oraz nowe klamki wewnętrzne + kratki nawiewów z S6. Ogólnie pomalutku do przodu idzie temat z samochodem, chociaż jeszcze sporo do zrobienia mnie czeka... Fotochrom wyrezany:
  13. Reggi, przecież nie ori, oklejane folią. Ori nie było w wersji bez quattro Obecnie fura wygląda w środku tak: Założyłem ori nagłośnienie BOSE. Gra jak należy.
  14. Wg. mnie to zasługa felg 16 i opon 205. Dawno nic nie pisałem, auto sporo się zmieniło. Wskoczyły sprężyny H&R i amortyzatory Sachs Advantage oraz całe zawieszenie Master Sport. Auto prowadzi się bajecznie. Do tego doszły ori 9 ramienne 17 z praktycznie nowymi oponami Pirelli P6000. W zeszłym tygodniu była mała polerka lakieru, trochę odżył, bo przez tyle lat chyba nikt go wcześniej nie ruszał. W środku tymczasowo okleiłem dekory na czarno, na dniach wpadnie carbon. Zamówiłem również całe nagłośnienie BOSE, dzisiaj dotarł do mnie adapter AUX, czekam także na tempomat i kilka innyc bzdur. Innymi słowy, skromny bo skromny, ale w mojej ocenie całkiem sympatyczny daily car Parę aktualnych fotek: Dzisiaj trochę porezałem, wpadły karbonowe dekory:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...