Skocz do zawartości

k-meal

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O k-meal

Osiągnięcia k-meal

0

Reputacja

  1. Na szczescie problem byl w kabelku od czujnika przy skrzyni. Lutowanie zalatwilo sprawe. Nie bardzo moge sobie wyobrazic co ma wspolnego z tym wskaznik poziomu paliwa, ale najwazniejsze, ze dziala. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam.
  2. Wtedy tylko wymiana zegarow czy ogarniety elektronik da rade?
  3. Bledow ponoc nie ma, ale sam sie upewnie. Wg zeznan byl "jakis blad z masa", ale po skasowaniu nie wrocil.
  4. Nie, z aku nic sie nie dzialo. Nagle po prostu pojawil sie problem nie wiadomo skad. Jest jakis zwiazek miedzy impulsatorem przy skrzyni a wskaznikiem poziomu paliwa? Pozdrawiam.
  5. Witajcie, kolega ma problem w B6 130KM 1,9 TDI. Przestal mu dzialac predkosciomierz, kilometrow chyba tez nie zlicza, obrotomierz dziala. Srednie spalanie i reszta informacji na FISie stanela w miejscu, czyli caly czas pokazuje to samo. W tescie na vagu wskazowka predkosciomierza dziala. Pierwsze co mi przyszlo do glowy to zimne luty, ale chyba wtedy nie dzialalby predkosciomierz w tescie na vagu? Druga sprawa to czujnik przy skrzyni, ale co on ma wspolnego z FISem? Co myslicie? Wieczorem chyba bedziemy probowac ogarnac auto i wolalbym sie przygotowac. Pozdrawiam. Przyszla mi do glowy jeszcze wtyczka z tylu licznika. Cos jeszcze mogloby byc przyczyna? [br]Dopisany: 25 Luty 2011, 12:20_________________________________________________Nowy objaw - szaleje wskaznik poziomu paliwa.
  6. przetarty kabel od czujnika. myslalem, ze vag wywala wtedy blad...
  7. U siebie wymienilem prawy przegub i bylo ok. Na wymiane lewego oddalem auto do mechanika i po wyjezdzie zaswiecily kontrolki abs i asr. Podpialem vaga i uklad nie czytal w ogole predkosci w lewym przodzie. Pojechalem wiec do goscia i w drodze przegub wyskoczyl z piasty. Goscie nie dokrecili przegubu. Gdy zamontowal w koncu porzadnie przegub, czujnik czyta predkosc, ale przy predkosci okolo 100km/h znowu wywala blad. VCDS nie umozliwia testowania przy takich predkosciach. Odstawilem auto ponownie, podobno przegub zostal ponownie wyjety i sprawdzony. Ponoc jest w nienaruszonym stanie, wyczyszczony itd. Czujnik byl zasyfiony i zostal wyczyszczony. Mialo byc wszystko git, a blad dalej sie pojawia. Przy niskich predkosciach jest ok, a tak powyzej 100 wywala blad. I tu mam 3 pytania: - czy przegub mogl sie uszkodzic jak wypadl? - zakladajac, ze mechanik mowi prawde i wszystko wyglada cacy, to czy problem moze byc z wadliwym przegubem? - co moge jeszcze sprawdzic? Dziwi mnie, ze blad sie pojawia dopiero przy wyzszych predkosciach i nie bardzo moge to ogarnac... Ewentualnie czy da sie wylaczyc ABS, nie majac jednoczesnie choinki na zegarach? Bez absu moge zyc, ale wkurzaja mnie swiecace kontrolki. :/ Pozdrawiam.
  8. Dzis wyciagalem przegub od strony pasazera w AJM i na poczatku myslalem, ze szlag mnie trafi, bo nie moglem poradzic sobie z rozpieciem zadnego wahacza. Nie moglem wybic sworznia za zadne skarby. Do wykrecenia polosi nie mialem klucza, wiec ten sposob odpadl. W koncu udalo sie bez odkrecania czegokolwiek. Kola nalezy skrecic w lewo, by zacisk miec na wierzchu. Nastepnie silujemy sie z przegubem, straajac sie go wyciagnac od strony zacisku. Bardzo pomaga podstawienie podnosnika pod tarcze i podniesienie tak na oko z 15-20cm. Wtedy bez problemu wychodzi przegub z piasty. Starego tez nie trzeba zbijac, bo swietnym patentem jest wkrecenie starej sruby, ktora zadziala jak sciagacz. Nie wiem czy w kazdym A4 B5 jest tak, ale u mnie ta sruba jest za krotka i sama sruba nie sciagnie przegubu z polosi. Pomocna okaze sie jakas tulejka, kawalek sruby lub cokolwiek, co mozeby wlozyc w otwor, w ktory wchodzi sruba trzymajaca przegub. Wsadzamy tulejke do srodka i wkrecamy srube. Bez problemu przegub wyskakuje. jutro bede zakladal nowy i zobaczymy czy obejdzie sie bez odkrecania polosi. Pozdrawiam.
  9. Dzieki, Dalem rade w miedzyczasie bez wyciagania polosi czy odpinania wahaczy. Jutro montaz nowego, bo dzis juz nie mam sily. Pozdrawiam.
  10. Dziekuje.[br]Dopisany: 06 Luty 2011, 21:40_________________________________________________Dostaje juz nerwicy przy wymianie przegubu zewnetrznego. Nie moge wybic sworzni w dolnych wahaczach. Ma ktos jakis patent albo inny sposob na wyciagniecie przegubu ze zwrotnicy? Trzeba wybic obydwa sworznie na dole czy wystarczy jeden (ktory?) ?
  11. Oki, zamowie 2 przeguby i zobaczymy czy pomoze. Dzieki.[br]Dopisany: 04 Luty 2011, 16:21_________________________________________________Przegub do AJM FWD w kombi mam miec na zewnatrz 33 zeby czy 38? Na allegro pisza tak i tak. :/ Wydaje mi sie, ze 33 ale chce sie upewnic. Pozdrawiam.
  12. Czyli jednak na szarpakach moze cos wyjsc, jesli wahacz? Jak sie upewnic czy wahacz czy przegub? Pozdrawiam.
  13. Pozwole sobie odkopac. U mnie przy ruszaniu na skreconych kolach (w obie strony) slychac terkotanie (takie "trrrrr" ). Jutro nagram moze dzwiek. Na zawieszeniach sie nie znam zupelnie, ale wychodzi na to, ze to przegub. Swiadczy o tym tez fakt, ze guma na prawym przegubie zlazla i smar jest na wierzchu. Podjechalem na stacje diagnostyczna, ale gosc stwierdzil, ze nie ma co sprawdzac, bo jest to na bank przegub, a na szarpakach i tak nic wiecej sie nie dowiem. No i tu mam kilka pytan: 1. Jak sprawdzic czy to na pewno przegub? Mam podnosnik, kanal itd. 2. Jak sprawdzic czy do wymiany przegub czy tylko zmiana oslony i czyszczenie przegubu? 3. Czy jesli terkotanie slychac przy skrecie w obie strony, to mam do wymiany oba przeguby zewnetrzne? Dzieki i pozdrawiam.
  14. No wlasnie u mnie chyba wczoraj sie zalaczyl, bo w pewnym momencie uslyszalem terkotanie i po nitce do klebka doszedlem, ze to wentylator.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...