wczoraj kodowałem ABS po wymianie modułu pod kierą
Opisz jak kodujesz pompę i jak przyuczasz G85(czujnik skrętu)
Powinno być na jednym zapłonie :
LOGIN 09555,kodowanie 04255,Login 40168, nastawy04, blok 01, OK.
Potrzebuje info o możliwości numerów takiej pompy .
Nadwozie 2003-2004 koniecznie quattro/allrad , ABS z ESP.Szukam samej elektroniki do zakupienia.
Wiem że na pewno podejdzie 8E0 614 517 A oraz 8E0 614 517 M.
Ma ktoś jakieś inne oznaczenia u siebie?
Może elektronika podeszła by.
Ja dwa lata temu dałem 300 za licznik bo gość nawet nie wiedział co sprzedaje:)
Dopisanie do auta na szczęście poszło gładko bo trafił mi się kolorowy z 2003r RB4.
T12 / 7 Brücke zu T12 / 9 -> Codierung Audi A4
pin 7 zwarty z 9 - zakodowanie jako A4
T12 / 8 Brücke zu T12 / 9 -> Codierung Audi 80 / Cabrio
pin 8 zwarty z 9 - zakodowanie jako Audi 80
T12 / 9 Brücke zu T12 / 7 oder T12 / 8
wiadomo
T12 / 10 Türkontaktschalter
reszta krańcówek drzwi tylne + pasażer przód.
Jeśli nie czujesz się na siłach to oddaj to fachmanowi bo przypadkiem coś upalisz i trza bedzie jeszcze jedną pompkę kupić
HEHE.
Jak bym spędził cały dzień nad jednym autem to pewnie też bym skasował 1000pln .
Przynajmniej ktoś kto Ci to zrobił ma teraz dużą satysfakcję z tego że dał radę bo to naprawdę nie lada wyczyn
Robi to sprzęt arbitusa (AVDI) ale koszt takiego urządzenia to przeszło 8000Euro.
no to cena taka sobie:)
dla jednych za wysoka, a dla innych odpowiednia.
Nie miałeś problemów po tym zabiegu z bordnetzem(światła tył ,wycieraczki) i centralnym zamkiem?
Wiem że trzeba dopracować long coding w tych modułach żeby miało to ręce i nogi i było spasowane po bożemu.
Co by moduły się ze sobą nie gryzły.