Skocz do zawartości

krzysiekok

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysiekok

Osiągnięcia krzysiekok

0

Reputacja

  1. Witam Jakies 3 miesiace temu nie bylo wogole bledow. W tym czasie jednynie turbozprezarka byla wymieniona (po wymianie bylo wszystko ok, moc taka sama jak przed wymiana) Skasowalem wszystkie bledy wczoraj. Zrobilem ponownie dzisiaj test i wyglada tak samo jak wczoraj. (te same bledy) Problemy sa, nawet kilka: Od jakiegos miesiaca brakuje samochodowi mocy ( normalnie to 220 km/h moglem wycisnac, teraz to z ciezkim bolem 180 km/h Nie działa klimatyzacja ( nie dmucha zminym powietrzem) Zapala się sama kontorlka od ESP i nie mozna jej wylaczyc w czasie jazdy (najczesciej tak powyzej 120 km /h) Czesto jak zamykam okna z pilota to po sekundzie same sie otwieraja (sporadycznie) pozdrawiam
  2. Witam Zrobilem AUto-SCAN Test i wyskoczylo mi troszke bledow, czy moze ktos mi cos wiecej napisac o tych bledach? VAG-COM Version: Release 409.1-US Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 038 906 019 FN Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1476 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8EX2A079382 AUZ6Z0A0195171 3 Faults Found: 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-10 - - - Intermittent 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent 17678 - Pump-Jet Valve: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded P1270 - 35-00 - - Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04155 Shop #: WSC 06435 2 Faults Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Controller: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0711 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Controller: 8E0 907 279 B Component: int. Lastmodul RDW 1512 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Skipping Address 15-Airbags ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Controller: 8E0 953 549 L Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00041 Shop #: WSC 63351 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8E0 920 900 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D22 Coding: 00100 Shop #: WSC 22641 WAUZZZ8EX2A079382 AUZ6Z0A0195171 1 Fault Found: 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 AD Component: Komfortgerát T85 0315 Coding: 06720 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Pozdrawiam
  3. boberek gdybys przeczytla uwazniej to bys wiedzial ze jednak mozna
  4. Tes na na szczelność byl sprawdzany w czasie nabijanie i nic nie wykazalo. Za tydzien bede miał na weekend nowa sprezarke to bede mogl sprawdzic czy to wina sprezarki pzodrawiam
  5. No i problem z autkiem w koncu rozwiazany, kupilem nowa turbawke Garrett GT1749V 02814570FR taka jak mialem wczesniej za 1550 zl i autko chodzi jak przed awaria. Na szczescie nic wiecej sie nie posypalo Diekuje wszystkim za pomoc pozdrawiam
  6. Turbawa do regeneracji czy kupic sprawna uzywana, co powinienen sprawdzic przy jej zakupie zeby wiedziec ze ejst wszystko z nia ok?
  7. Problemów z odpalaniem nie ma i nie mial wogole, tylko przed dolaniem oleju odpalilem go 2 razy i po 30 sek sam sie silnik wylaczal.
  8. Sprawdziłem, w przewodzie ktory jest podlaczony do Turbosprezarki jest dosc sporo oleju, w rurach wydechowych jest az mokro od oleju
  9. Nie wiem czy jest, grzanie i nawiem dzialaja bez problowo, zapachu tez nieprzyjemnoego nei ma, filtr kabinowy został wymieniony.
  10. O to chodzi ze nie mam pojecia wogole, tylko znajomi ktorzy troszke sie w tym grzebia, zawsze brat sie tym zajmowal ale niestety nie ma go na miejscu, a na warsztatch to wiem jak jest (brat kiedys pracowal) to wymienia mi pół silnika... Dlatego bym chciał się dowiedziec czy napewno turbosprezarka jest do wymiany,to bym od tego zaczal. W przewodzie od suszarki do intercoolera sprawdzałem dostaje sie olej.
  11. Nie był sprawdzany, jak juz przeszlo lato to sobie darowałem i zapomnialem o klimie ale teraz zaszla koniecznosc do grzebania w silniczku to przy okazji bym klime naprawil
  12. Witam Nastepujący problem: Brak chłodzenia: byłem w 3 serwisach po 2-3 h wszyscy sie poddawali i chcieli zebym zostawil auto na 2 dni. Klima została nabita, komputer nie wskazywał żadnych błedów. Pompa tez była sprawdzano i jest ok, bezpieczniki tez sprawdzone a klima nadal nie chlodzi. Co moze byc jeszcze przyczyna? pozdrawiam Krzysiek
  13. Zdjalem rure dolotowa i sprawdzilem wirnik jest ok, nie rusza sie na boki ale bylo w niej troszke oleju. Czy po podlaczeniu komputera powinno cos wskazac, bo nie weim czy jest sens kupowania interfejsu diagnostycznego?
  14. Komputer nic nie wskazywał na brak oleju, po przejechaniu tych 5 km samochod jeszcze stał zaparkowany przez 2 dni a po tych 2 dnaich była duża plama oleju pod miska (mysle ze tak ok 0,5 litra) , odpaliłem samochod po 2 próbach po ok 30 sekundach samochod autoamycznie sam się wyłączał (komputer nic nie wskazywał). Został wymieniona nowa miska i olej przejechalem 15 km i zapalił się wskażnik o niskim stanie oleju.
  15. Witam Problem jest następujący: Przejechałem 5km bez oleju. Była dziura w misce olejowej, po wymianie miski olejowej i wymianie oleju powstał duży problem, silnik nie ma mocy (max 70km/h) 4 litry oleju wyparowało po przejechaniu 15 km, silnik troszkę głośniej pracuje, strasznie dymi z tłumika białym dymem? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...