Skocz do zawartości

koper711

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O koper711

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    ?azy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Mechanik posprawdzal przy użyciu blokady i twierdzi że o.k. Czy inny mechanik może sprawdzić czy musiałby wszystko zdemontować i zakładać ob nowa?
  2. A co to za napinacz? Bo rozumiem, że nie chodzi o napinacz paska wielorowkowego?
  3. Fakturę mam na takie podzespoły: -napinacz paska wielorowkowego (ruvile) -pasek wielorowkowy (continentale) -zestaw rozrządu (skf)
  4. Witam, po wymianie rozrządu u mechanika (silnik 1.8T AUQ 130 tys km przebiegu sprawdzane po vinie) zauważyłem dziwne dźwięki odchodzące z okolic rozrządu(chrobotanie). Podjechalem do innego mechanika podłączył pod kompa i wyskoczyło to: "Rząd 1 - nie osiągnięto nastawy wyprzedzenia wałka rozrządu A (zaworów dolotowych) (nadmierne opóźnienie) P0012 przejściowy". Co to dokładnie oznacza? Trzeba jechać na reklamację? Czy jazda z tym grozi konsekwencjami? Zaznaczę, że byłem na kompie ze 2 dni przed robotą i błędów nie było.
  5. stosowałem Oplu, który brał mnóstwo oleju i nic nie pomogło
  6. u mnie to wygląda tak, ze dźwięk dochodzi z prawego tylnego koła, siadłem na tylnej kanapie, wychyliłem sie podczas jazdy na połatanym asfalcie przez okno i typowo meteliczny dźwięk z okolicy koła. Wczesniej też opróżniłem cały bagażnik i dopiero gdy syn prowadził a ja wychyliłem sie przez okno zdjagnozowałem mijsce skad dochodza dźwięki. Tylko na nierównościach drogi. Zobaczę co powie mechanik i napiszę. Narazie wszystkie tarcze i klacki do wymiany...[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2011, 11:23_________________________________________________no i po wymianie przestało sie tłuc ale okazałao się, że była pęknieta jedna za sprężyn i mechanik tą końcówkę wyjał, tak ze mogła to byc ta sprężyna.
  7. a mnie mechanik powiedział że nie ma sensu nic przy tym robic i narażac się na koszty na siłę, oleju nie muszę dolewac od wymiany do wymiany
  8. byłem u mechanika i lekki szok - jakies kółko przy alternatorze, twierdzi, ze ma to zwiazek z wspomaganiem. cena 250 pln W takim razie proponuje przenieść do działu elektryka.
  9. Witam, na wolnych obrotach czasem dźwięk silnika się zmienia (coś podobnego jak przy motorowerze zdjęło się filtr powietrza) jakby trochę buczał. Ponadto przy pełnym skręcie na parkingu zaczyna rzęzić. Przeczytałem trochę postów ale we wszystkich opisanych przypadkach brakowało całkowicie albo częściowo wspomagania a u mnie róznica jest taka, że wspomaganie działa idealnie i nie wiem czy te objawy pochodzą od układu wspomagania czy może cos innego?
  10. stosowałem ceramizer w Oplu Astrze który mi brał 1 litr oleju co 700 km i nic nie pomogło.
  11. Witam, tak nagle bez jakiegokolwiek "dłubania" przy elektryce od pewnego czasu pray kierunkowskaz miga 2 razy szybciej niż normalnie. Lewy OK, jak włącze awaryjne oba migaja normalnie. Jest to trochę denerwujące. Co może być przyczyną, czy Vag pomoże?
  12. nie jestem mistrzem kierownicy bo jak się przesiadam z audi do benzynowego golfa zony to też mi czasem zgaśnie przy ruszaniu. Po prostu chodzi o przyzwyczajenie do swojego auta.
  13. Trzeba by jakieś dodatkowe lekcje ruszania wykupić w szkole jazdy
  14. a można wiedzieć czy ten przebieg miał wpływ na cenę auta? bo chyba nie kosztowało tyle co pozostałe z przebiegami po 200 kkm
  15. mi przy sprawnym termostacie po przejechaniu 20 km vag pokazał 84 st, musiałem jeszcze trochę ostro pojeździć zanim osiągnął temp. przy której włącza się duży obieg. Tak że te silniki naprawdę b. długo się grzeją ( spokojna jazda przy -8 st. i włączonym klimatroniku na 19 st). W tej kategorii Tico zostawia Audi daleko w tyle, po 4 km już się grzałem gorącym powietrzem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...