Skocz do zawartości

jaro333

Pasjonat
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jaro333

Osiągnięcia jaro333

0

Reputacja

  1. Zawias jest nowy i sprawdzony bo jak zmieniałem łożyska to rozpinałem wszystko, bicie a można powiedzieć że to dudnienie nie jest przenoszone bardzo na kierownicę, drga całe auto może i na pedał hamulca ale jak drga wszystko to trudno powiedzieć i określić źródło.
  2. Opony zamieniane, wyważone, felgi proste, poza tym od opon i krzywych felg były by drgania nie tylko przy hamowaniu, sprawdziłem amortyzatory, tył do wymiany, i teraz nie wiem czy przy zmianie amorów zmienić od razu tarcze, klocki i łożyska w kołach tylnych? bo wyczuwał luz na łożyskach ale na zimnych, spr. jeszcze po rozgrzaniu, tarcze tęż nie za pięknie wyglądają , spr. jeszcze grubość jak będzie z czego to może wystarczy przetoczyć, ale jakoś nie wieżę, że te bicia przy hamowaniu to od tyłu. A może gumy na sankach? bo cały przód wymieniony.
  3. Do Robert 3384 Zaczynasz nowy temat nie związany z nagłówkiem, rozwalasz mój wątek, robisz zamęt w temacie. Chcę rozwiązać problem a Ty wyskakujesz jak Filip z konopi. Ponownie proszę o porady do pytania z początku tematu.[br]Dopisany: 24 Kwiecień 2011, 21:47_________________________________________________Witam ponownie. Wymiana łożysk kół przednich nie wyeliminowała drgań przy hamowaniu, zostaje w takim układzie spr. tylnej osi, czy ktoś miał przypadek że drgania przy hamowaniu były od tylnej osi?? Proszę o pomoc bo już nie wiem co robić.
  4. Pływanie o którym pisałem jest bez hamowania, a drugi zonk jest jak hamuję bo są drgania.
  5. Wahacze nowe, brak luzów na końcówkach drążków i drążkach, sprężyny ok, łączniki też nowe, tarcze plus klocki nowe, nie spr. amory i łożyska i piasty, zaczynam od łożysk, zakupiłem fag po świętach wymiana.
  6. Może źle określiłem pływanie, chodzi mi o taki motyw, że jak jadę i jest zakręt i na tym zakręcie jest studzienka i wjadę prawym kołem na studzienkę to wtedy autko tak jakby przesuwa się na boki to nie jest góra dół.
  7. Nie brałem tego pod uwagę ale może???? tylko wibracje takie mocne od tyłu??? i te pływanie w zakręcie w nierównościach od tylnej osi??? ale wszystko może być.
  8. Łączniki stabilizatora są wymienione, zacznę jednak od rozebrania piasty i łożyska martwi mnie ten luz o którym powyżej pisałem, i tak tam trzeba zajrzeć i usunąć ten luz, jak wykluczę łożyska i piasty, to zostaną wtedy tylko amortyzatory, poza tym amory przy hamowaniu nie generowały by takich wibracji tak mi się wydaje ale proszę mnie poprawić jak się mylę. Tak, wyczyszczone na 100% szczotka druciana na kątówce. Jak ktoś miał podobny przypadek to proszę o porady.
  9. Odkryłem dziś, że jest luz na łożysku lewego koła tylko dość dziwny jak chwycę koło na górze i dole jest wyczuwalny a jak na bokach koła nic nie czuć, jest to możliwe że jest wyrobiona bieżnia w jednym miejscu? ale chyba tak bo nic innego tam nie może być może od tego jest to pływanie i walenie przy hamowaniu. Amory tak na moje oko są ok, nie buja się przód, koła dziś wyważałem są ok. Zostaje jeszcze spr. łożysko i piastę ale bez wymiany tego nie spr. tak więc chyba czeka mnie jeszcze wymiana i następne wydatki. Jak macie jeszcze inne pomysły to czekam.
  10. Witam. Jestem po wymianie wahaczy, tarcz , klocków i nadal mam drgania przy hamowaniu powyżej 80 km/h, jest jeszcze jeden problem, po wjechaniu w nierówność mam tak jakby pływanie przodu, myślałem, że wymiana wahaczy pomoże jednak sie myliłem. Proszę o poradę co mam jeszcze spr. wykrzywionie piasty raczej wykluczam w nic nie udeżyłem, łożyska, wahacze też nie były z górnej półki, amortyzatory?? POMOCY. Jarek
  11. Witam. Jak to robiłeś, bo nie wiem czy trzeba regulować jakoś po wymianie? czy tylko regulacja jak się zdejmie cały nastawnik.
  12. Nakładałem i zdejmowałem wężyk podcisnienia i faktycznie jest zacięcie sztangi , zauważyłem jeszcze, że przy około 2500-2800 obr. na biegu jałowym jest dziwne zjawisko przy przechodzeniu obrotów przez ten zakres zaczyna się straszna dymienie, spadek obrotów i nierówna praca silnika przed i po tym zakresie jest ok. wg. mnie dym nie jest olejowy tylko niedopalone paliwo, może zrobie logowanie tego zjawiska i może podczas jazdy kiedu przechodzi w stan awaryjny ? tylko proszę powiedzieć jakie logi. A te logowanie po 20 razy 10 i 11 to do jakich obrotów kręcić aurko? i na jakim biegu , bo logi robiłem na 3 i wtedy nie przechodził mi w awaryjny, dzieje się to na 5 przy powyższych obr. Prosze o porady.
  13. Dzięki. Logowania nie zrobie bo u mnie to nie działa, ale ściągajac i nakładając wężyk mogę trochę sztangę rozruszać , filtr ma przejechane jakieś 7 tys. lmm czysciłem acetonem i sprężarką , może już nic to czyszczenie nie daje , zobaczę jeszcze sztangę jak chodzi.
  14. Dzięki. Czyściłem przepływkę ale nic to nie dało , czy opis czyszczenia zamieszczony na forum jest wyczerpujący czy może jeszcze podzielisz się kilkoma cennymi uwagami na temat rozruszania kierownic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...