Skocz do zawartości

radekKRK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radekKRK

Osiągnięcia radekKRK

0

Reputacja

  1. Witam.Tak jak w temacie.Potrzebuje wiedziec w ktore piny w ECU wchodzą przewody z czujnika polozenia pedalu sprzegla.Pzreszukalem juz elektrode itp. i niestety nic nie znalazlem.Jakby ktos mogl pomoc to bede wdzieczny.Pozdrawiam
  2. Witam.Kolega w a4 b7 2.0TDI 140 KM ma problem z turbiną gdy z w ogóle sie nie zalancza.Na vagu wychodzą takie bledy: 1. 16622.P0238 -CZUJNIK CISNIENIA W KOLEKTORZE SSĄCYM A,UKLAD TURBODALADOWANIA-SYGNAL WEJSCIOWY ZA WYSOKI 2. 16497.P0113 - CZUJNIK TEMPERATURY ZASYSANEGO POWIETRZA-SYGNAL WEJSCIOWY ZA WYSOKI-G42 3. 18000.P1592 CZUJNIK CISNIENIA ATMOSFERYCZNEGO/CZUJNIK CISNIENIA W KOLEKTORZE SSACYM-BLAD WIARYGODNOSCI Wiem ze jeden z tych bledow dotyczy braku czujnika na IC poniewaz zmienil na wersje bez czujnika a teraz kostka wisi,jednak nie wiem jak jest w B7 ale w starszych modelach wg mnie ten czujnik raczej sluzyl do zdiagnozowania jakie turbina daje cisnienie a nie do jej pracy.Dodam iz wszystkie wezyki podcisnieniowe są cale i nie uszkodzone i kostki na zawory pozakladane.Moze ktos z Was ma pomysl gdzie szukac przyczyny???
  3. Przewody z przeplywki muszą isc do ECU silnika,musisz przeleciec wiazke z przeplywki do komputera a swoja drogą dziwne ze przeplywomierz niby dobrze zczytuje ilosc powietrza jesli masz zwarcie na kablach.
  4. Taki proceder mozna wykonywac ale tylko w nowyszych A4,przynajmniej od b6 w gore bo w starych jest inna zasada na ominiecie immo i napewno nie ma ona nic wspolnego z podpinaniem sie pod zlacze;-) campino po PIN zawsze mozesz podjechac do serwisu audi i jesli jestes wlascicielem to musza Ci go wydac.
  5. Cholera ale nie mam pojecia na co przekodowac CAN GATEWAY...
  6. Dzieki.Jutro zobacze czy wejdzie.Pozdro[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2009, 23:01_________________________________________________Cholera nie wchodzi to kodowanie do ECU silnika,moze trzeba najpierw zakodowac pompe ABSu a pozniej silnik? Grzanek85 moglbys mi sprawdzic jak u Ciebie wygląda kodowanie ABSu?;-)
  7. Oj tego nie wiedzialem-myslalem ze ABS swieci ze wzgledu na ciągly blad w magistrali can.Kurcze ale poki co to i tak mam problem ze zmianą kodowania ECU silnika bo nie moge dostac loginu do mojego modelu.Grzanek85 dzieki [br]Dopisany: 15 Kwiecień 2009, 22:29_________________________________________________Blagam niech ktos kto ma silnik ALTi skrzynie manualną sprawdzi kodowanie ECU silnika-juz brak mi pomyslow na cokolwiek a wkurza mnie ciągle pikanie,swiecenie kontrolek i brak ABSu....
  8. adadur mozesz zdradzic na jakiej zasadzie wyliczasz z 6-cio cyfrowego kodu poszczegolne jego "segmenty"?
  9. Owszem slyszalem lecz zmierzam do tego iz nie ktorych rzeczy nie mozemy sobie sami zrobic-po to jest ASO;-)
  10. Logowania uzywasz do jakiejkolwiek pracy przy zmianach immobilisera,jesli probujesz przekodowac ECU powiedzmy silnika i nowe kodowanie nie chce sie zapisac to znak ze wprowadzasz bledny kod.Prawda o kodowaniu sterownikow jest taka iz naszymi vag-ami mozemy sobie w dupce pogrzebac:-( Vag 5051 badz 5052 robi takie rzeczy na porzadku dziennym poniewaz on pyta nas o wszystkie parametry pojazdu w ktorym grzebiemy.Niestety jest to urzadzenie serwisowe i malo kto takie posiada ze wzgledu na jego wysoką cene.
  11. Kurcze sam dokladnie nie wiem ale na chlopski rozum mysle ze nalezy wylogowac z ECU opcje skrzyni automatycznej gdyz w ABSie,silniku caly czas wyskakuje blad przerwanego obwodu magistrali Can tiptronica.Dodam iz moje kodowanie ECU wyglada tak 0011581.[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2009, 16:06_________________________________________________Koledzy ponawiam prosbe: Potrzebuje aby ktos mi spisal swoje kodowanie ECU silnika dla ALT ze skrzynia manualna
  12. Jedyne miejsce gdzie widzę cokolwiek o opcjach skrzyni biegów to adaptacja kanału 60. Wydaje mi się, że powinieneś zobaczyć jego aktualną wartość i jeżeli stwierdzisz, że automat jest tutaj zawarty to odejmij od aktualnej wartości 2 i gotowe. Proszę o potwierdzenie kogoś kto ma doświadczenie w tej dziedzinie. Osobiście nie przeprowadzałem takiej operacji. Ok dzieki wielkie-jeszcze dzis to sprawdze.[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2009, 09:12_________________________________________________ Jedyne miejsce gdzie widzę cokolwiek o opcjach skrzyni biegów to adaptacja kanału 60. Wydaje mi się, że powinieneś zobaczyć jego aktualną wartość i jeżeli stwierdzisz, że automat jest tutaj zawarty to odejmij od aktualnej wartości 2 i gotowe. Proszę o potwierdzenie kogoś kto ma doświadczenie w tej dziedzinie. Osobiście nie przeprowadzałem takiej operacji. Wiec sprawdzilem to w sumie nie wiedzialem czy dokladnie chodzi o parametry ECU silnika czy tez licznika wiec sprawdzilem obie opcje i d.... Mysle ze jesli trzeba to zrobic w ECU silnika to nalezy sie zalogowac a nie mam pojecia skad dostac login do tego....
  13. Troszke mnie to dziwi ale na zegarach mam 00000 tak jakby chyba nic nie bylo uaktywnione, na ECU silnika teraz nie pamietam,ale jak probowalem kodowac wg. instrukcji w FAQ gdzie jest napisane ze czwarta cyfra wskazuje na rodzaj skrzyni jednak po wpisaniu np. 5 nie mozna zapisac zmian w ECU.
  14. Czesc wszystkim.nie dawno zmienilem skrzynie biegow z tiptronica na manual 5-cio biegowy i w sumie juz poradzilem sobioe ze wszystkimi rzeczami lecz nie moge dojsc do ladu z zegarami gdyz caly czas swieci(oraz pika) mi sie blad hamulcy.Dodam ze w ECU silnika caly czas jest blad braku sterownika skrzyni biegow wiec wcale mnie nie dziwi blad wyskakiwany na zegarach.Ma ktos moze pomysl jak zakodowac zegary badz ECU slinika aby wykasowac to? A moze ktorys z forumowiczow posiadajacacych silnik ALT i skrzynie manualną poda swoje kodowanie zegarow i ECU silnika...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...