adadur

VIP
  • Zawartość

    4112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adadur

  • Urodziny 02.09.1977

Informacje

  • Płeć
    Nie ustawione
  • Imię
    Adam
  • Lokalizacja
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Zderzak po przejściach - ogólnie stan całkiem ok. Z uszkodzeniami lakieru, wgniotką jak na zdjęciu i zagięciem na dolnej dokładce. Zderzak pod PDC - bez czujników. Preferowany odbiór osobisty. Więcej zdjęć na email Cena: 170zł
  2. W tym rozmiarze jest cala masa opon ... wszystko ze znanych marek poza michelinem warto rozwazyc a chyba najrozsadzniej szukac w polce sredniej -wyzszej. Pomysl czy nie podejda wezsze opony ... beda tansze a i paliwa mniej spalisz. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  3. Do tego przegubu kulowego przy skrzyni ... jak sie tam dostac? Spad auta jest to wykonalne czy trzeba coś kombinowac? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  4. Wg Vredestein jest tak: dla opony Satin o rozmiarze 235/40R18 w A4 avant 1.9 podaje przód i tył na 2,7 bar (dla ciekawości dla B7 2.0 TDI podaje 2,6 bar i 2,7 na tyle, albo inne S4 avant (B6) tu podaje 2,8 bar z przodu i 3.0 z tyłu .... Z S-ką rozumiem bo V8 i Q co daje lekko dodatkowe 150 kg albo lepiej) - jak załadowane latem to pompuję więcej tak 2.9-3.0. a dla twojego auta i twego rozmiaru opon vredestein proponuje pompować przód 3.0 a tył na 3.1 - tak czy inaczej to sporo więcej niż to pompowałaś (2,4)
  5. Panowie haczy mi czasami 3 bieg gdy chce go szybko wbic ... to które elementy na to wplywaja Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  6. Dalem im ok 3 godz na konkretna odp i taka a nawt wiecej dostalem Gdyby nie dali znac gotow bylem napisac wyzej. Opisali sytuacje z naprawa i natlok prac na warsztacie. Z ramach przeprosin przystali ns badanie i proponuja wymiane kol ale z tego nie skorzystam bo nie bede 75 km wozil kol na wymiane. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  7. Zostan przy 16 wiekszosc pasuje w razie poslizgu uszkodzenia felgi opon nizsze koszty chyba ze chodzi ci o wyglad Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  8. Faktycznie obecnie niemal nie ma konsekwencji za brak przeglądu ... ale od 30 października raczej się to mocniej zmieni. Na pismo jakie dziś wysłałem do ASO dostałem dość pozytywną informację - jedno dlaczego naprawa się przedłuża i do kiedy potrwa, druga to przychylna do rekompensaty za przedłużająca się naprawę w formie badania technicznego. Jestem pozytywnie zaskoczony.
  9. Gratuluje ! Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  10. Mam 235/40R18 Vredki i na stronie producenta nominał ciśnienia to 2.7 ... masz rozmiar większą i o niższym profilu to dałbym trochę więcej. Te informacje powinieneś znaleźć na stronie producenta bo są warunkiem honorowania gwarancji - jeśli nie dzwoń do wsparcia technicznego.
  11. Nakreślę wam trochę nietypową sytuację i może coś podpowiecie jak z niej wybrnąć. Auto trafiło do ASO - wg ubezpieczalni czas naprawy to 3 dni - ale uwzględniając technologię napraw - czas schnięcia lakieru itp itd to mogło by to potrwać powiedzmy 10 dni. Ale trwa już ponad 2 tygodnie i właśnie minął termin badania technicznego. Teraz tak naprawdę przez opieszałość warsztatu jeśli zrobią auto nie mogę nim wyjechać na ulicę. Na tą chwilę w ramach zadośćuczynienia za przedłużającą się naprawa proszę o wykonania badania na ich koszt. Zobaczymy jaka będzie ich odpowiedź - jeśli się zgodzą OK, jeśli nie to mam nie mały problem. Jak postąpić w przypadku odmowy wykonania badania technicznego przez ASO?
  12. Pisalem podobnie na poczatku lata o satin ... tez poprzednio sesanta ... zdecydowanie polecam !!! Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  13. Ja bym pompowal min 2.8 max 3.1 Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  14. Głupoty ci powiedzieli. Naklejkę możesz spokojnie zamówić ale ... i to wielkie ALE - uznanie temu kto ja prawidłowo przyklei ... trzeba pilnować każdej strony by się róno rozkładała w nakładce - masakra jakaś, odradzam !!! Brędziej zniszczysz ta naklejkę i wtopisz kasę niż to poprawnie zamontujesz. Jak lakiernik będzie ci malował nakładkę powiedz by pomalował to czarnym lakierem z delikatną strukturą - lekko chropowatą ... matowy nie do konca będzie ok, a lakierowanie w piano - czyli z połyskiem to już lepiej - tu już odbiega od ori wyglądu.
  15. Jakby co jestesmy na dachu niebieski poziom a5 i mondeo Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka