Jump to content

adadur

VIP
  • Content Count

    4,269
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6

About adadur

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Elbląg

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. NAKŁADKA NA RĘCZNY ALCANTARA DTM AUDI A4 B6 B7 7941657565 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 32 zł - NAKŁADKA NA RĘCZNY ALCANTARA DTM AUDI A4 B6 B7 (7941657565). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Nakladka na ręczny w alcantarze z B7 DTM:
  2. Nakladka na ręczny w alcantarze z B7 DTM: NAKŁADKA NA RĘCZNY ALCANTARA DTM AUDI A4 B6 B7 7941657565 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 32 zł - NAKŁADKA NA RĘCZNY ALCANTARA DTM AUDI A4 B6 B7 (7941657565). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
  3. Do wymiany silniczek klapy obiegu zamknietego po zdjeciu schowka pierwszy z prawej
  4. adadur

    Revolut

    Pytam o revouluta bo wydaje się fajną opcja w porównania do rachunku walutowego + kantor internetowy + płatności walutowe. Tu wszystko odbywa się w złotówkach a przewalutowanie po "normalnym" kurcie i bez opłat.
  5. rymcio mam wszystko z mojego auta (11.2004) - tzn. podsufitkę i kpl. słupków, listew, lapek etc. Daj znać na PW jak jesteś zainteresowany - od 7 lat wszystko leży bo nie mam czasu tego wystawić.
  6. adadur

    Revolut

    Czy ktoś z was posiada konto od Revolut... będę wdzięczny za jakieś opinie, uwagi czy porady odnośnie tego konta...? Czy pobierają jakieś opłaty?
  7. Kolego jesteś delikatnie mówiąc niepoważny w swych słowach. Zacznę od tego że model Sessanta jest od jakiegoś juz czasu nieprodukowana (jakieś 3-4 lata) i nie wnikam w powody czemu przywołujesz historyczny model. Sesata była modelem kilka lat produkowanym z zaskakująco dobrymi opiniami wśród użytkowników (łącznie w autach typu Subaru WRX) - sobie poczytaj. Przywołany post to jednostkowy przykład i nie wnikam w powody czemu tak się stało, zastanów się zanim użyjesz liczby mnogiej. Te co miałem/mam 18" z homologacją na 300 km/h przetestowałem nie raz przy 225 km/h bo z auta więcej nie wyda.
  8. george wiedze że ulegasz manii marek ... a spróbuj tego: ULTRAC SATIN WWW.VREDESTEIN.PL Opona do samochodów klasy Premium zapewniająca wygodę dzięki swojej konstrukcji i bezpieczeństwo dzięki doskonałym parametrom poprzednio miałem Sesanty a teraz Satin - te lato to ich 3 rok i ... są GENIALNE! po prostu jestem w szoku jak cicha i precyzyjna w prowadzeniu (jeżdżę na rozmiarze jak z linku), w deszczu minimalnie gorsza niż Sesanty ale one były jakby dedykowane do deszczu, jeżdżę dynamicznie a zużycie też akceptowalne. Naprawdę polecam a za oszczędzoną kasę zabierz dzieciaki na lody Pisałem o tej oponie szerzej tutaj jakiś czas temu.
  9. Tak jak piszesz - odpowiedni moduł obsługujący alarm, czujniki w lampce przedniej i syrena ... wszystko to trzeba okablować do modułu i zakodować. Możesz podać jakie kodowanie zastosowałeś?
  10. Dokładnie w takich zakładach dadzą ci z półki sprawny a swój zostawiasz.
  11. jeśli dot. B5 (jak w podpisie) Kolego przyjrzyj się czy ci wentylator się kręci - nie musi paść całkiem ale wytarcie szczotek sprawi też że wolniej kręci lub załącza się nieregularnie. zdemontuj go a sam silnik zawieź do serwisu elektronarzędzi - jeśli wirnik silnika nie będzie drastycznie wytarty wymienią ci szczotki i będzie ok ps. B5 nie mają przycisku econ - chyba że polift Jeśli chodzi o B6 - do spr. ilość czynnika i elektrozawór na sprężarce oraz ocena pracy wiatraka - B6 moją moduł wiatraka który pozwala na pracę dwu-biegową
  12. Nie wszystko bywa tak oczywiste... szczególnie przy klimatyzacji często trudno namierzyć błąd ponieważ silniczki, czujniki , elektrozawór mogę niewłaściwie działać ale elektrycznie błędu nie zgłoszą. Zabrałem się za wyczyszczenie silniczka klapy spiętrzającej V71. Już na początku widziałem że coś z nim nie tak ... auto zgaszone, zdjęty schowek a silniczek klapy wykonuje małe ruchy - widocznie szukał swojej pozycji początkowej przez niedomagający potencjometr. Także jak komuś po wyłączeniu auta klapki chodzą, "trzeszczą" to jest to sygnał, że już jest coś nie tak. Silniczek rozebrany, potencjometr przemyty Kontaktem IPA plus, kółka nasmarowane ... po montażu obowiązkowa kalibracja nastaw podstawowych. Po zmontowaniu silniczek przestał wykonywać te mikro ruchy ... ale nie chciało mi się wyjechać w trasę i sprawdzić czy przy ok 140 przymyka powietrze ... w tygodniu będzie okazja i dam znać.
  13. Początkowy myślalem że to V159 ale tak czytam i chyba to dotyczy V71 - musi ona przy wyższej prądkości zamykać dopływ powietrza a że klapa obiegu wewnetrzny zamknięta to wiatrak mieli te powietrze w środku ale malo co dmucha
  14. oczywiście że tak - w zasadzie może się obyć bez zdejmowania dekielka na sprzęgle - zakręć paskiem wielorowkowym zobacz czy środek koła kompresora obraca sie razem z kołem (i paskiem) ewentualnie zamiast kręcić paskiem spróbuj zakręcić środkiem koła - tak ocenisz czy sprzęgło kompresora jest zerwane. Kolejny krok to dlaczzego się zerwało.
×
×
  • Create New...