Jump to content

adadur

VIP
  • Content Count

    4,288
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14

About adadur

Informacje

  • First name
    Adam
  • Location
    Elbląg

Car

  • Car model
    A6 C6 Allroad
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2009
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CDYA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Może podpowiecie ... skrzyna KJD: 4F2910156R i soft w wersji 0020 - pewnie fabryczny od nowości; Z pracy skrzyni jestem zadowolony, niedawno też wymieniłem olej (na HP8) ale zauważyłem, że dostępne są nowsze wersje softu: 0030, 0040 i ostatni 0050. Czy możecie poradzić, czy warto aktualizować soft w skrzyni???
  2. Siema sąsiady ... czy jakiś forumowicz w 3-mieście ogarnia flashowanie sterowników audi?
  3. Zawiasy z allegro pewnie dadza rade ale bedzie malo estetycznie
  4. Można wiedzić gdzie i po ile te "lasery" kupiłeś bo też się czaję na nie
  5. Mam wgrane pliki mp3 i ich widok w jukebox wygląda tak jak na przykładowym zdjęciu poniżej. Moje pliki są pogrupowane w katalogach wg moich preferencji, więc to mieszkanka rożnych wykonawców, gatunków i albumów. Nie mogę wyświetlić struktury katalogów tak jak to zgrywałem na kartę SD tylko MMI bazuje na znacznikach ID3 tag (grupując po artystach, albumach, gatunkach itd.). Jest możliwość normalnego podglądu plików, odtwarzania z moich katalogów? Dodam, że podgląd plików w MMI bezpośrednio z karty SD jest normalny, po plikach.
  6. Ewentualnie jeszcze ... sam czujnik ciśnienia doładowania G31 fiksuje.
  7. To coś pominięto - nr błędu ewidentnie świadczy o przeładowaniu turbiny, wiec albo łopatki zatarte albo jest problem z ich sterowaniem
  8. No to problem dotyczy: a) przycierania się łopatek od zmiennej geometrii turbo (można to troszeczkę rozruszać przez wejście w Basic Settings w VAGu) - to mało prawdopodobne bo twierdzisz że tubo było sprawdzane a jeśli do tej poty auto jeździło normalnie to by się to działo bliżej 3 tyś. obr. b) problem z podciśnieniem na gruszce na turbo (przetarty wężyk itp.) - podobnie wejść w BS w VAGu i obserwować gruszkę - cięgno powinno wykonywać wyraźny skok (ewentualnie można drożyć dalej w układzie podciśnienia jak coś nie działa) c) cięgno gruszki było ruszone i przestawione (oryginal
  9. A zaraz po odpaleniu turbo żyje - łapie przeładowanie tylko po wkręcaniu na obroty? Czy brak mocy jest permanentny zaraz od odpalenia auta. Zerknij jeszcze na wężyki podciśnienia i sprawdź wtyczki i przewody przy wtyczkach. Podepnij VAGa i wrzuć jakie sa błedy.
  10. Polecam ori. Jesli nie sa potrzebne na gwalt to do znalezienia za przyswoite pieniadze.
  11. I mnie po blisko 10 latach użytkowania auta dopadł problem zawiasu, wiem dlaczego. To przez moje zaniedbanie ale zimą jakoś brakło czasu by się tym zająć a na wiosnę było już za późno - prawy zawias uwalony. Jak zapobiegać - tłoczek amortyzatora smarować smarem grafitowym, ilość dobrać tak by płynie opadała pokrywa, jak zacznie bardzo wolno opadać to sygnał by go nasmarować bo niedługo będzie za późno. Moja naprawa: - zaopatrzyć się w klej poliuretanowy czarny, mogę ten polecić spisał się świetnie i bardzo dobrze wiąże się do plastyku (z czym epoksydy często mają spory problem)
  12. adadur

    MMI w A6 Allroad

    Czy MMI 3B basic czy tez basic plus bo nie wiem w końcu jak ją nazywać ma gałkę na panelu taką jak MMI 2G a te gałki z joystickiem dotyczą tylko MMI 3G high - jeśli tak to koleś ciapek ... chyba muszę mu powiedzieć że kupił auto z NAVI (tylko w wersji basic z ekranem o mniejszej rozdzielczości i 3G bez HHD). No i sprzedawca też nie wiedział co sprzedaje ;-)
  13. adadur

    MMI w A6 Allroad

    Czyli najlepiej przez VCDSa lub zielone menu i podac numer. Zewnętrznie wygląda to wszystko tak jak przy 2G: panel centralny z przyciskiem NAVI i gałka bez guziczka, Audi mutlimedia z 2xSD, BT, kolorowy ekran ... wydawało by się że brakuje "tylko" napędu/czytnika map, bo często bywa że wiązka może byc juz przystosowana.
  14. adadur

    MMI w A6 Allroad

    Do wymiany? Czy raczej do dołożenia bo obecnie nie ma navi.
×
×
  • Create New...