Witam
Mam problem z odpalaniem 1.6 ADP na ciepłym silniku gdy temperatura spadnie poniżej 80 stopni trzeba go trzymać z 10s na rozruszniku żeby zaskoczył. Natomiast na zimnym pali od razu i jak zgaszę na ciepłym to też bez problemu. Podłączałem VAG i brak błędów, wymiana rozrządu czujnika temperatury oraz czujnika położenia wału nic nie zmieniła. Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną ???
Dodam że jeszcze podmieniłem cewkę i wymieniałem świece i żadnych zmian.
mam pytanie czy ktoś wie jak jest ilość frezów w kierownicy w audi a 4 b5 przed liftem ??? i czy będzie pasować kierownica od a8 d2 ???
Wizualnie są takie sam i poducha też będzie pasować tylko chodzi mi o mocowanie ??
Panowie wymieniłem : świecę , cewkę zapłonową z modułem, czujnik położenia wału, czujnik temperatury, i nadal bez najmniejszej różnicy brak dalszej koncepcji ;/ ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem
mój kumpel ma identyczne auto jak ja i chce się z nim umówić żeby podmienić ten czujnik na chwilę żeby zobaczyć co jest jak by ci się udało coś zdziałać to pisz
o efektach
oglądałem ten regulator ciśnienia, to był suchutki i wszystkie przewody co dochodzą do listwy również. Jeden mechanik mi też powiedział że to może być ten czujnik, gdzie ten czujnik się znajduje bo mam możliwość zamiany od takiego samego auta żeby sprawdzić czy jest wadliwy
ale jak odpali obroty są w normie tylko przez dwie pierwsze sekundy falują po między 800 a 1200 obrotów, jak by się zalewał to wydaje mi się że obroty bardziej falowały z początku???