Skocz do zawartości

raf1977

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O raf1977

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia raf1977

0

Reputacja

  1. witam sam borykam się z problemem przybywającego oleju. Po wymianie uszczelniaczy i tulejowaniu gniazd pompowtryskiwaczy dalej cieknie. jedyne co się zmieniło to że wolniej nacieka. Czy to wciąż z gniazd? A może jeszcze vacum pompa? Pozdrowienia
  2. Witajcie koledzy!!! Jak zwykle ciągle coś sie dzieje z moim autem tym razem okazuje sie ze to kompresor. trzeba go wyplukac bo przejechalem 300 km bez czynnika (był spuszczony na czas remontu) - jesli w ogole to cos pomoze. No wlasnie czym to zrobic? Denaturatem ? Prosze o podpowiedz PZDR
  3. Wielkie dzięki! Na pewno wezmę to pod uwagę. Jutro będę na spocie w Poznaniu. Zobaczymy co koledzy powiedzą. Pozdrawiam i fajnie że chcecie mi pomóc.
  4. Dzięki za kontakt. Na pewno zadzwonię. Jeśli będziecie mieli jakieś informacje lub chociaż kontakty do innych klubowiczów mogących pomóc mi z moim problemem to proszę o pomoc. Nie chcę sprzedawać mojego samochodu. Pozdrawiam
  5. mozna sie zapowiedziec? Jestem z Koszalina.
  6. chłopaki własnie dostałem zdjecia tej drugiej głowicy pompki sa obrobione gniazda tez. Co prawda delikatnie, ale to juz zwiastuje problem dla tej głowic. Czy w ogole jest mozliwe aby kupic idealnie "czystą" głowicę? oczywiście poza ASO. Dzieki kolego Jarol za podpowiedz - ASO powedzeli mi ze bedzie pasowac BKC BXE AWX AVF natomiast inne moze byc problem z niektorymim otworami. Tak czy inaczej dalej jestem " w czarnej d*p..." Dzis wchodzac do garażu pomyślałem sobie że wiecej to auto stoi niz jezdzi. Tak czy inaczej - bede dalej czekał na podpowiedzi od Was W niedziele bede w poznaniu na spocie ( pierwszy raz ) co prawda peugeotem 206 od tescia - moze cos sie dowiem od klubowiczów. nie moge uwierzyc ze ten koszmar juz sie ciagnie 4 miesiac. Pozdrawiam Wszystkich
  7. widziałem te ogłoszenia. 1. to głowica z silnika który spadł z łap. Uszkodzony kolektor ssący, pęknięte turbo - ale zobaczymy, czekam na zdjęcia. 2. drugie ogłoszenie. Jak się handlarz dowiedział, że jadę do niego z mechanikiem bo muszę mieć pewność że wszystko jest ok t powiedział że jedzie za granicę i muszę szukać gdzie u innego dostawcy. Powiedzcie koledzy czy warto na giełdzie w poznaniu szukać? pozdrowienia
  8. raczej to nie to samo. sam stoje przed faktem wymiany pompek. powiedz proszę czy w twoim BPW w głowicy nie wytarły się gniazda z pompkami? pozdro
  9. Witam wszystkich kolegów!! Właśnie jestem po wymianie silnika. Kupiłem na wymianę BPW rok 2007. Niestety okazało się, że głowica ma już wyrobione gniazda zaworowe. pompki również są przytarte. Cała akcja wymiany silnika z zespołem sprzęgającym kosztowała mnie naprawdę sporo. To miało być tak jak u innych klubowiczów - radość że w końcu auto będzie chodzić tak jak trzeba. U mnie radość trwała bardzo krótko. W starym silniku również był ten sam problem: wybite gniazda w głowicy i uszkodzone mechanicznie wtryski + inne problemy oczywiście. Co robić koledzy? Czy w ogóle można kupić dobrą głowicę? Nie stać mnie na zakupy w ASO - to koszt 17 000 zł już upustem 15% ( głowica kpl. z wymianą ) Chciałbym już w końcu jeździć moim autem. Stoi już 3 miesiące. Proszę o pomoc potrzebuję DOBREJ głowicy do silnika 2.0 TDI 8V kod: BPW oraz pompowtryski 73 BJ. Może znajdzie się życzliwy klubowicz, który poradzi mi co zrobić w tej sytuacji. Pozdrawiam wszystkich
  10. Rozumi ponieważ kompresor jest gorący i kręci się na pasku klinowym stąd wzięło się moje pytanie. Więc to za sprawą sprzęgła czy też elektromagnesu się włącza/wyłącza? Jak to działa w B7 2.0 TDI BPW Pozdrawiam Raf 1977[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2009, 17:26_________________________________________________może jest gorący po prostu od silnika?
  11. Witam wszystkich klubowiczów!! Właśnie odebrałem samochód z napraw. Na okres naprawy oddałem do przechowania czynnik klimatyzacji ( w innym zakładzie) Dziś odebrałem samochód i udałem się napełnić klime na nowo. Niestety zakład zamknięty jest przez tydzień. Czy mogę jeździć autem bez czynnika przez okres jednego tygodnia? Czy nie zatrze się kompresor? Oczywiście nie używam klimatyzacji. Mój samochód to B7 2.0 TDI kod: BPW Bardzo proszę o poradę Pozdrawiam RAF1977
  12. witam Panowie podpowiedzcie gdzie znajdę w poznaniu tani sklep z częściami. Dziś właśnie przejazdem jestem w Poznaniu. Interesuje mnie rozrząd do B7 BPW PZDR
  13. Witam wszystkich klubowiczów!!! Pytanie do kolegów z Poznania. Gdzie znajdę tani sklep z cześciami. Jutro będę przejazdem u Was i mógłbym kupić kilka części. Dokładnie interesuje mnie rozrząd do B7 2.0 TDI 140 KM BPW. Z góry dziękuję za podpowiedź. PZDR
  14. dziękuję bardzo za podpowiedź! Doceniam To. Pozdrowienia. [br]Dopisany: 02 Wrzesień 2009, 14:20_________________________________________________WITAM Dzis na allegro znalazlem sklep ktory sprzedaje wlasnie do BPW zespół sprzęgający czyli dwumas sprzęgło kpl. za 1660. Co ciekawe jest to rzekomo orginał jak jest w opisie. Ciekawe czy celowo napisane z błędem ortograficznym. zrobiłem więc małe dochodzenie i sprawdziłem faktycznie ile kosztuje oryginał w ASO Audi. A więc: sprzęgło kpl. - 1760 zł koło dwumasowe - 2800 zł razem - 4560 zł i to tylko pod warunkiem, że się zostawi w rozliczeniu stare części i tutaj UWAGA! muszą to być tylko i wyłącznie oryginalne graty. W tym wypadku są to podzespoły firmy LUK opatrzony również loga i numery audi. Jak myslicie czy to mozliwe aby były takie cenowe rozbieżności czy też faktycznie jest to "lipa cenowa" ???????????/ pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...