Skocz do zawartości

s600

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O s600

Osiągnięcia s600

0

Reputacja

  1. Poza serwisem koszt około 2000 pln za komplet.
  2. Może padł przegub wewnętrzny. Zrzuć koła na przodzie, złap za półośkę przy skrzyni i ruszaj góra - dół, sprawdzaj co 30 stopni. Powinno być sztywno.
  3. Ja wymieniłem je p&p. W aso vw powiedzieli ze jest to po prostu fabryczny zamiennik.
  4. Już chyba za późno na logi... podczas niedzielnego wyjazdu po przejechaniu około 100 km zaczęła migać kontrolka świec żarowych, autem zaczęło bujać jak karuzelą a przy lekkim dodaniu gazu spod maski dochodzą stuki jak walenie młotkiem po kowadle ...
  5. Silnik pali jak chce, raz odpali prawie na dotyk a innym razem zakręci, stanie, zakręci i dopiero załapie. Do tego występują wibracje na biegu jałowym też nie zawsze, czasami zaraz po odpaleniu albo po dojechaniu do świateł. Co to może być ? Wtryski wymienione ustawione kąty i skok, poduszki pod silnikiem i skrzynią też ok, wymienione filtry paliwa i powietrza, wartości wtrysków i ciśnienie na cylindrach w normie. Jedne co pozostało do sprawdzenia to kąt synchronizacji, tylko czy wtedy ciężko nie odpalałby ciężko za każdym razem ?
  6. Czy w 2.0 TDI BPW (8v) regulacja przebiega tak samo jak w każdym ośmiozaworowym 1.9 ?
  7. To ze taki sam dziad jak reszta 2.0 TDI na PD Nastepne audi to na 90% benzyna chyba ze kiedys wreszcie skoncza sie problemy z " kochanym " TDI A teraz rozejrze sie za jakas glowica od 1.9
  8. A czy glowice od 1.9 wymienione powyzej pozbawione sa podobnych wad jak te nieszczesne BPW i BLB ? I czy caly osprzet starej glowicy od 2.0 bedzie pasowal do 1.9 P&P ?
  9. Witam, wlasnie stoje przed tym samym problemem. Bardziej jestem nastawiony na tulejowanie glowicy niz na zakup zamiennika. Cena nowej glowicy to 16 tys. pln a uzywanej nazwijmy "dobrej" okolo 1,5 tys. I moze zakup innej bylby latwijejszy jednak fakt ze ich ustrkowosc jest strasznie wysoka przemawia za naprawa starej. Jezeli ktos dokonal naprawy w firmie przedstawionej powyzej lub gdziekolwiek inndziej moglby sie podzielic informacja jak sprawa wyglada po zabiegu.
  10. Witam, orientuje sie ktos czy przy wymianie pompowtrysku z 038130073BJ ( oryginalnie montowanego w BPW) na 038130073BQ trzeba przeprowadzic jakies przeprogramowania ? Czy wymiana jest p&p ??
  11. Moja A4 jest z konca 2005 i sa do niej wszystkie papiery. Zaraz zmieniam dane auta. A co do płynu chłodniczego to juz napisalem ze nie jest to uszczelka !
  12. Jeszcze nie wiem, wczoraj wrocilem od mechanika i niewiele najezdzilem. Poza tym jezeli olej miesza sie z ropa to chyba smarowanie nie jest odpowidnie i nie bardzo pasuje jezdzic. Ewentualnie na warsztat
  13. Witam, mam pewien problem z ilościa oleju w silniku ! Mianowicie jest go za dużo. Po wymianie oleju okolo 1200 km temu bylo go za duzo w silniku o okolo 1,5 litra (tyle spuscil mechanik) a do tego pokazal sie wyciek z weza odpoietrzajacego. Dodam ze auto mialo remont silnika po tym jak przeskoczyl pasek rozrzadu przy stłuczce Nie jest to uszczelka na 100%. Do tego silnik na biegu jalowym czasami przenosi drgania na samochod. Pod kompem pokazalo zaklocenia spalania na 4 cylindrze. Przebieg 94 tkm. Czy to wtryskiwacz ?
  14. Czy moze ktos podac numer tej czesci ?
  15. Mimo wszystko chcialbym pozostac przy radiu fabrycznym. Bardziej pasuje mi wizualnie no i jest podpiete pod telefon i sterowanie w kierownicy (z zamiennikami roznie bywa). Jak juz pisalem wczesniej w b6 na Concert II radzilo sobie o niebo lepiej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...