Skocz do zawartości

michaty

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michaty

Osiągnięcia michaty

1

Reputacja

  1. michaty

    Imobilajzer AEB

    dzieki wielki zrobiłem własnie tak koszt dorobienia kluczyka wyszła mnie 100 dzieki za pomoc i pozdrawiam
  2. michaty

    kod błędu 00544

    no tak a wiesz moze czy idzie wyciagnac ten zawór bez rozkrecania silnika bo ja nawet nie wiem gdzie ten zawór sie znajduje. aha i czy zawór od a3 bedzie taki sam jak przy a4????? [ Dodano: 12-03-2007, 12:23 ] okazało sie ze to nie zawór bo mój mechanik go sprawdził i jest ok. jak wiecie to napiscie od czego ten ten błąd może byc bo juz sam nie wiem. sprawdziałem przy wylocie czy nie ma szczeliny i jest tez ok i turbina nie wydaje zadnego gwizdu ani nic takiego. pomocy [ Dodano: 12-03-2007, 12:23 ]
  3. michaty

    kod błędu 00544

    prosze o zinterpretowanie tego błede 00544 - " Przekroczone do maksymalnej cisnienia doładowania" czy ktos moze mi napisac od czego ten bład moze byc i jak zlikwidowac problem. Jeszcze jedno pytanie czy jakie sa objawy uszkodzonej cewki bo moja audi przerywa (dławi sie ) jak dynamicznie wciskam gaz, dławi sie tak od 3000obr/min po chwili przyspiesza i po 2-3 sek dalej dławi sie i tak ciagla. jezeli jade ostroznie przyspieszam to autko jedzie. [ Dodano: 08-03-2007, 21:27 ] dostałem sygnał ze moze to byc zawór cisnienia, prosze o info na ten temat. [ Dodano: 08-03-2007, 21:29 ] aha i jeszcze jedno, czy zawór cisnienia a3 1.8t 97r. o kodzie silnika AGE czy jakos tak bedzie pasował do audi a4 1.8 T AEB 96r.
  4. witam a jeżlei sprawdziałem kable pomiedzy turbina a kolektorem i wszytsko jest ok to gdzie moge szukac dalej?
  5. a czy jest mozliwe ze na turbina może byc zapieczona albo przegrzana, bo tak mój mechanik twierdzi i chce turbine wykręcic i jak rozebrac.
  6. michaty

    Imobilajzer AEB

    no ja własnie kupiłem sobie centralke z dwoma scyzorykami i tam nie ma immo. jutro bede musiał jechac do klucznika i dowiem sie czy da rade zakodowac immo, jezli ktos wie gdzie na terenie pozania da rade to zrobic to prosze pisac. pozdrawiam. [ Dodano: 01-03-2007, 17:27 ] nie wydaje mi sie zeby tak normalnie kazdy punkt dorabiania kluczy moze zkodowac immo. czy ktos moze mi napisac jak działa w audi immo czy on jest połączony z kluczykiem jakims przewodem czy tylko to jest ta zatopiona pestka. pytam sie bo kupiłem klucz scyzoryk i mam problem z imobilajzerem bo w tym co kupiłem to nie ma immo do zakodowania. nie wiem czy jest jakas szansa?
  7. michaty

    Imobilajzer AEB

    Witam Czy można wyłączyc imobilajzer w audi poznieważ mam jeden kluczyk a w nim jest imobilajzer i chiałem dorobic sobie nowy i nie wiem jak to zrobic na wypadek gdyby, zgubił orginalny kluczyk. [ Dodano: 27-02-2007, 21:49 ]
  8. witam wszystkich przepraszam ze tak długo nie pisałem ale dopiero byłem u mechanika i okazało sie ze cewki na pracuja dobrze. jedyne co to pojawiał sie błąd: "00544 - Przekroczone do maksymalnej cisnienia doładowania" nie wiem czy to jest jakas ważna wskazówka? Moze ktos to zinterpretowac? pozdrawiam
  9. witam mam jeszcze jedno pytanie zwiazane z tymi cewkami. Jezli jakas cewka gubi zapłon i jezdze sobie tak na przez tydzień to po tygodniu jak jade na kontrole VAGIEM ale takim ze nie jade tylko w miejscu jest podłaczony do kopmutera to powinno pokazywac jakikolwiek błąd lub albo powinno takie cos byc zapisane ze np cewka dział nie poprawnie lub usterka wystepuje sporadycznie, czy takie cos mozna wykryc tylko w czasie jazdy?? postaram sie sprawdzic tylko musze dowiedziec sie gdzie jest takie połaczenie miedzy turbina a kolektorem. pozdrawiam
  10. Byłem u mechanika i umówiłem sie z nim na sobote zeby sie podłączyc i w czasie jazdy sparawdzic jak sie zachowuje auto. Mam nadzieje ze to pomoże, bo juz nie mam sił na tę usterke. Wczoraj jak jechałem i np dawałem równomiernie i w miare spokojnie gaz to spokojnie doszedłem do 4500obr/min i nie przerywał i było to na 3biegu. Bedę walczył do końca az :biggrin: pozbede sie tej usterki.
  11. dzieki za może cenne informacje dzisja jade do mechanika i gadam mu co sie naczytałem i mam nadziej ze damy rade podłaczyć sie przez VAG wczasie jazdy bo raczej nie ma innego sopsobu?? Tylko nie wiem czy on ma laptopa. piszcie dalej moze sie cos wyłapie pomocnego. dziekuj wam wszystkim :redface:
  12. nie wiem co to jest ten logi bo nie jestem mechanikiem, mozesz cos wiecej na ten temat napisac ? silnik chodzi dobrze nie przebiera ani nic jak wczesniej napisałem, nawet jak w miejscu podgazuje ją to nie ma zadnych przery wań ani nic.
  13. byłem na komputerze VAG i nic nie wykryło nie ma zadnego błędu. ze strony komputera wyglad ze wszystko ok. Na poczatku myslałem ze to jest usterka sondy ale po wymianie nic sie nie zmieniło. Mam nadziej ze ktos cos wie na ten temat.
  14. No to mogę zacząc. Autko chodzi dobrze nawet, bardzo dobrze, odpala rano na dotyk, nie przebiera na wolnych obrotach, problem pojawia sie dopiero jak rusze i zaczynam przspieszac gwałtownie to przy 3000 obrotów zaczyna przerywac tak jak by odcinał dopływ paliwa. Gdy ruszam normalnie czyli nie cisne gwałtownie gaz to audi jedzie normalnie. Wydaje mie sie ze to moze byc turbina ale wolałbym ze by to nie była ona bo to juz sa koszta naprawy. Pomozcie prosze. [ Dodano: 21-02-2007, 09:43 ] Mialem przy nim robiona gowlowice i przed naprawa autko nie przerywalo ani nic, ale po wymianie glowicy zaczelo sie dopiero to dziac. Nie mam pojecia co to moze byc. Moze wystarczy wymienic filtr powietrza poz drawiam
  15. michaty

    [B5 1.8] Brak Mocy.

    NIE WIEM CZY DOBRZE TRAFIŁEM ALE MAM POWAŻNY PROBLEM Z MOJĄ AUDI A4 1.8T O KODZIE SILNIKA AEB Z 96R. ODPALA NIE PRZEBIERA NA NA WOLNYCH OBROTACH WSZYSTKO JEST OK. PROBLEM POJAWIA SIE DOPIERO JAK RUSZAM I CHCE PRZYSPIESZYC GWAŁTOWNIE TO PRZ OK 3000 OBROTÓW AUTKO ZACZYNA PRZERYWAC TAK JAKBY ODCINAŁO DOPŁYW PALIWA JEZELI PRZYSPIESZAM POWOLI BEZ GWAŁTOWNYCH PRZYSIESZEN JEDZIE NORMALNIE. NIE MAM POJECIA CO TO MOZE BYC I MÓJ MECHANIK TEZ NIE MA POJECIA TO TO MOZE BYC. MAM NADZIJE ZE TO NIE TURBINA BO TO JUZ SA KOSZTA PROSZE O POMOC JEZELI KTOS COS WIE NA TEN TEMAT [email protected] DZIEKUJE BARDZO
×
×
  • Dodaj nową pozycję...