Skocz do zawartości

denveco

Pasjonat
  • Postów

    804
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O denveco

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    2.6 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. denveco

    Wysokie obroty

    No i jak problem rozwiązany?? Bo ja mam podobnie, że mi obroty weszły na 17000 obrotów i się tak trzymają. Program jaki dysponuję to Polski Bag 4.9 i błędy w silniku jakie ma to: Dodam jeszcze, że wymieniłem silniczek krokowy. Wcześniej obroty miałem na 3.5 tyś. Ale te 1.7 tyś to nadal za dużo. Ktoś miał podobny problem albo czy z tych błędów coś może być powodem , że są takie obroty?? Dodam, że jak kasuje błędy to niby wszystko znika ale gdy podpinam VAG to w błędach mam tylko: 65535 - Uszkodzony moduł sterujący. A po odpaleniu nadal obroty trzyma na poziomie 2000.
  2. Napisz mi gdzie i kiedy napisałem że uważam kogoś za idiotę, lub że pisze bzdury. Czekam...
  3. Czyli raczej nie powinno być problemu z wyliczeniem rzeczy które zostały dołożone do tego auta a nie to z czym wyjechało z fabryki i to co mówi nr VIN? Oczywiście od razu zakładam że będzie trzeba zwerbować niezależnego rzeczoznawcę bo pewnie inaczej się nie da...
  4. Nie chodzi o to. Tylko jeśli rzeczoznawca załóżmy wyjedzie mi z tekstem że "no ok zrobił Pan to czy tamto, założył zderzak 5 razy droższy od innego auta. Ma Pan radio Alpine w kwocie 2500zł. A czy rachuneczki Pan na to wszystko ma?" I co wtedy??
  5. Na pierwszy rzut oka nie wydaje się by były jakieś masakrycznie zniszczenia. Pas przedni nie wydaje się nawet uszkodzony. Maska dostała tylko delikatnie, lampy i mocowania są całe, chłodnica także. W zasadzie to się tylko oparł o auto. Zderzak nie widać by był pęknięty. Wyglądało to raczej tak że dodając swoim zderzakiem puknął w mój zderzak delikatnie moje auto się obniżyło i przejechał po górnej części zderzaka aż do maski na której się zatrzymał. Maska otwiera się bez problemu. Te dwie kwestie jak by przeczą samym sobie Więc albo rzeczoznawca dokonując oględzin ustali stan faktyczny przed szkodą i że był jednak założony zderzak od eski, albo będę musiał się pruć że faktycznie zderzak jest od eski. Dodatkowo bzdurą by było bym musiał udowadniać nakłady poniesione w związku z zakupem i lakierowaniem zderzska. Co mam mu pokazać rachunek zakupu zderzaka i kosztów usługi lakiernika? Wiadomo że raczej a przynajmniej ja takich rzeczy nie trzymam. Inna kwestia to czy mam rozbierać a raczej ściągać zderzak przed przyjazdem rzeczoznawcy czy nie ruszać tego w ogóle?
  6. Witam Wszystkich. Posiadam Audi A4 B5 z roku 95. Na firmowym parkingu na którym stało moje Audi Niemiecki kierowca ciężarówki cofając uderzył w przód mojego auta. W skutek czego mam uszkodzony zderzak i maskę. Sprawca nie uciekł a zostawił w biurze kserokopię wszystkich możliwych dokumentów. Dokumenty zostały mi przekazane. Auto sprawcy było ubezpieczone w Niemieckiej DEKRA. Czy ktoś miał z tą firmą styczność?? Druga bardzo ważna sprawa to fakt iż mam założony u siebie zderzak od S4 B5 a jak wiadomo jest on znacznie droższy. Z mojego dowodu rejestracyjnego wyczytają że AUDI to model A4 a nie S4. Czy to może byc powodem że mogą nie wyplacic odszkodowania za zderzak S4 tylko policzą jako A4?
  7. Witam serdecznie. Postanowiłem zrobić fotorelacje z instalacji nie fabrycznych spryskiwaczy reflektorów. Wcześniej musiałem zaopatrzyć się w następujące rzeczy: 1. Spryskiwacze reflektorów (wysuwane ciśnieniowo) z pompką wysokiego ciśnienia, trójnikiem, wężem oraz wtyczką do podłączenia, zaadaptowana z forda, wodoszczelna, pasująca idealnie do pompki. Poniżej krótki filmik z działania Mam nadzieje że choć trochę pomoże to przyszłym pokoleniom w instalacji tych że spryskiwaczy. Dziękuję za uwagę i życzę powodzenia. Autor manuala dokłada starań, aby publikowane w tym poradniku treści były rzetelne i pomocne, jednakże nie ponosi żadnej odpowiedzialności za skutki działań podejmowanych w oparciu o te treści. Kopiowanie, cytowanie, przerabianie/edycja tekstu oraz dalsza dystrybucja są zabronione. Wykorzystywanie go w innych miejscach, bez podania źródła (link do manuala), będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej. Copyright © Audi A4 Klub Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone.
  8. A jakaś podpowiedź jak go sprawdzić? Dzisiaj np bagażnik otworzył się tak samo szybko jak wszystkie drzwi i bez buczenia było.
  9. Witam wszystkich. Nie wiem czy w słusznym dziale zamieściłem dolegliwość. Głównie chodzi o otwieranie auta z centralnego zamka znaczy z pilota. O ile otwieranie przez centralny wszystkich drzwi przebiega szybko to bagażnika trwa strasznie długo ok 5 - 7 sekund. Dodatkowo przy otwieraniu się centralnego słychać długie buczenie, nie wiem czy to pompka czy co innego. Po tym jak te buczenie ustanie wtedy bagażnik się otworzy. Ktoś coś miał podobnego lub zna przyczynę? Czy pompka od centralnego zamka ma oddzielne wyjście na drzwi i oddzielne na bagażnik i coś nie domaga to co wychodzi na bagażnik??
  10. Kupiłem używkę w kolorze. Ale jeszcze nie zabrałem się za założenie. Chce ściągnąć laminowane nakładki zderzaków, założyć "nowy" błotnik, i po nim nowe nakładki na progi od S4.
  11. Problem nadal mam. W między czasie doszła wymiana akumulatora ale i tak odpalenie auta za 3 razem pozostaje. Nie wiem co jest grane...
  12. No i dalej się męczę z tym odpaleniem samochodu od razu. Dobrałem się do bagażnika w sensie powierzchownie do pompki paliwa. Poluzowałem obejmę z wężykiem która zasila silnik i siknęło paliwem (na zgaszonym silniku i po dwu dniowym postoju). Tak więc ciśnienie chyba jest. Dalej nie wiem czemu tak trudno go odpalić.
  13. Witam wszystkich. Czy manetka od FISa jest rozbieralna by dostać się do styków od przycisków do FISa? Bo info na FISie czasami samo się przełącza. No i przycisk w dół nie reaguje.
  14. Czyli teoretycznie robota powinna być cyk fuch. A czy błotnik na dole na łączeniu z progiem nie jest klejony?
  15. I tylko śruby trzymają błotnik, nie jest nigdzie przyklejony?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...