Jump to content

denveco

Pasjonat
  • Content Count

    813
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

About denveco

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Szczecin

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    1995
  • Engine
    2.6 V6
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zobacz ogłoszenie Sprzedam Audi A4 B5 fake S4 B5 Witam wszystkich zainteresowanych ogłoszeniem. Dotyczy ono Audi A4 B5 przerobionego wizualnie na S4 B5. Jestem w jego posiadaniu ponad 12 lat i znam je jak własną kieszeń. Auto ma już na karku przeszło 25 lat i przbieg 270tys km. Mimo, że tego po nim nie widać (co z resztą mówią także przypadkowi ludzie) to jednak nie jest idealne i ma kilka mankamentów. Ale nie chwaląc się auto i tak zwraca na siebie uwagę. Tą czerwo - czarną bestię napędza silnik o pojemności 2,6 czystej benzyny który jest w układzie V6 o mocy 1
  2. Time Left: 14 days and 23 hours

    • Sprzedam
    • Używany

    Witam wszystkich zainteresowanych ogłoszeniem. Dotyczy ono Audi A4 B5 przerobionego wizualnie na S4 B5. Jestem w jego posiadaniu ponad 12 lat i znam je jak własną kieszeń. Auto ma już na karku przeszło 25 lat i przbieg 270tys km. Mimo, że tego po nim nie widać (co z resztą mówią także przypadkowi ludzie) to jednak nie jest idealne i ma kilka mankamentów. Ale nie chwaląc się auto i tak zwraca na siebie uwagę. Tą czerwo - czarną bestię napędza silnik o pojemności 2,6 czystej benzyny który jest w układzie V6 o mocy 150KM. Na trasie silnik się nie męczy, przez co i w samochodzie nie jest głośno. Co w tym samochodzie zostało wymienione, zrobione, dołożone. No jak widać wizualnie bardzo dużo i tego czego nie widać także dosyć sporo. A więc to co widać: Z zewnąrz: - wymieniony przedni zderzak na ten od S4 B5 - wymieniony tylny zderzak na ten od S4 B5 - nakładki na progi oraz drzwi (mam w kolor auta do założenia) - lampy przednie po drugim lifcie przerobione na bixenon z ewentualną opcją świateł dziennych w miejscu drogowych. Pomalowane środki lamp na czarno, zregenerowane odbłyśniki lamp, świecą bardzo ładnie. - lampy tylne po drugim lifcie jednak wszystkie żarówki LED - grill maski od S4 B5 polakierowany na czarny połysk - emblemat na przednim grillu polakierowany na czerwony połysk - emblemat tylny na klapie bagażnika wymieniony na czarny połysk - dach oklejony na czarny połysk folią 3M - alufelgi 17 cali Mille Miglia zregenerowane, pomalowane proszkowo na czarny połysk renty oklejone na czerwono. - opony letnie Good Year Eagle F1 z dużą ilością bieżnika (przejechały może z 20 tyś km.) - zaciski hamulcowe pomalowane na czerwono - przyciemnione szyby (w razie czego mam też drugi komplet przednich bocznych szyb na czarną godzinę) - kamera cofania firmy Alpine estetycznie wkomponowana w blende nad rejestracją. Szerokokątna 170⁰ w poziomie / 120⁰ w pionie. - relingi dachowe oryginalne Audi do tego modelu ściągane Teraz wnętrze auta: - fotele skórzane Recaro kubełkowe, regulowane elektrycznie, podgrzewane - boczki drzwi także skórzane - tylna kanapa również skórzana nieskładana (auto jest to limuzyna a nie sedan ale można przerobić gdyby ktoś chciał) - dekory oklejone folią czerwony carbon 3M z wyczuwalną strukturą - gałka zmiany biegów skórzana podświetlana na czerwono - skórzany mieszek lewarka zmiany biegów - skórzana dźwignia hamulca ręcznego - kierownica skórzana od wersji poliftowej S4 - podłokietnik przedni skórzany - licznik od wersji poliftowej z pełnym FISem - radio niefabryczne ale najwyższa półka. Jest to jednostka multimedialna Alpine 1Din z wysuwanym monitorem dotykowym z możliwością rozbudowy na takie akcesoria jak kamera cofania (jest na samochodzie oryginał Alpine), nawigacja (jest na samochodzie oryginał Alpine), tuner TV, Bluetooth, dodatkowe monitory. Teraz to co zostało zrobione a czego nie widać czyli kwestie mechabiczne: - sprzęgło komplet - alternator po regeneracji - maglownica po regeneracji - zawieszenie przód czyli wielowahacz komplet 10szt. plus końcówki drążków - zawieszenie tył czyli tuleje metalowo - gumowe tylnej belki Lemforder - sprężyny 4szt. Eibach czerwone (chyba pro sport) obniżające - amortyzatory 4szt. Bilstein - klocki hamulcowe tył Ferrodo - olej silnikowy Motul 5W30 (starane się wymieniać co 10 tyś km lub co roku) - płyn hamulcowy Ferrodo - nowy akumulator Teraz to co by ewentualnie wymagało wymiany, naprawy: - tarcze hamulcowe przód oraz tył, - tłumik środkowy, co prawda jeszcze nie jest dziurawy ale korozja już go trochę schrupała - błotnik lewy przedni, bardziej chodzi o powłokę lakierniczą przy rancie koła lub wymienić (mam jak by co lewy i prawy w kolorze auta) - podsufitka (materiał się odkleił w tylnej części [w przedniej trzyma szyberdach], można go wymienić na nowy lub kupić inną podsufitkę) - fotel kierowcy boczek oparcia jeden element wymagał by naprawy - wymiana uszczelek pokrywy zaworów - i pewnie jeszcze kilka niegroźnych drobiazgów by się znalazło Podsumowując: Wiem, że A4ki w tym roczniku mają inne ceny. Jednak owe auto nie jest zwyczajne na tle pozostałych A4rek. Auto od pasjonata marki dla najlepiej również pasjonata marki lub dla kogoś kto doceni nakład prac, czasu oraz środków poświęconych by samochód tak wyglądał. OC ważne do grudnia, przegląd do kwietnia. Kontakt 503 692 182 Zapraszam

    15,000.00 PLN

    Nowogard, Zachodniopomorskie - PL

  3. denveco

    Wysokie obroty

    No i jak problem rozwiązany?? Bo ja mam podobnie, że mi obroty weszły na 17000 obrotów i się tak trzymają. Program jaki dysponuję to Polski Bag 4.9 i błędy w silniku jakie ma to: Dodam jeszcze, że wymieniłem silniczek krokowy. Wcześniej obroty miałem na 3.5 tyś. Ale te 1.7 tyś to nadal za dużo. Ktoś miał podobny problem albo czy z tych błędów coś może być powodem , że są takie obroty?? Dodam, że jak kasuje błędy to niby wszystko znika ale gdy podpinam VAG to w błędach mam tylko: 65535 - Uszkodzony moduł sterujący. A po odpaleniu nadal obroty trzyma na poziomie 20
  4. Napisz mi gdzie i kiedy napisałem że uważam kogoś za idiotę, lub że pisze bzdury. Czekam...
  5. Czyli raczej nie powinno być problemu z wyliczeniem rzeczy które zostały dołożone do tego auta a nie to z czym wyjechało z fabryki i to co mówi nr VIN? Oczywiście od razu zakładam że będzie trzeba zwerbować niezależnego rzeczoznawcę bo pewnie inaczej się nie da...
  6. Nie chodzi o to. Tylko jeśli rzeczoznawca załóżmy wyjedzie mi z tekstem że "no ok zrobił Pan to czy tamto, założył zderzak 5 razy droższy od innego auta. Ma Pan radio Alpine w kwocie 2500zł. A czy rachuneczki Pan na to wszystko ma?" I co wtedy??
  7. Na pierwszy rzut oka nie wydaje się by były jakieś masakrycznie zniszczenia. Pas przedni nie wydaje się nawet uszkodzony. Maska dostała tylko delikatnie, lampy i mocowania są całe, chłodnica także. W zasadzie to się tylko oparł o auto. Zderzak nie widać by był pęknięty. Wyglądało to raczej tak że dodając swoim zderzakiem puknął w mój zderzak delikatnie moje auto się obniżyło i przejechał po górnej części zderzaka aż do maski na której się zatrzymał. Maska otwiera się bez problemu. Te dwie kwestie jak by przeczą samym sobie Więc albo rzeczoznawca dokonując oględzin ustali sta
  8. Witam Wszystkich. Posiadam Audi A4 B5 z roku 95. Na firmowym parkingu na którym stało moje Audi Niemiecki kierowca ciężarówki cofając uderzył w przód mojego auta. W skutek czego mam uszkodzony zderzak i maskę. Sprawca nie uciekł a zostawił w biurze kserokopię wszystkich możliwych dokumentów. Dokumenty zostały mi przekazane. Auto sprawcy było ubezpieczone w Niemieckiej DEKRA. Czy ktoś miał z tą firmą styczność?? Druga bardzo ważna sprawa to fakt iż mam założony u siebie zderzak od S4 B5 a jak wiadomo jest on znacznie droższy. Z mojego dowodu rejestracyjnego wyczytają że AUDI to
  9. Witam serdecznie. Postanowiłem zrobić fotorelacje z instalacji nie fabrycznych spryskiwaczy reflektorów. Wcześniej musiałem zaopatrzyć się w następujące rzeczy: 1. Spryskiwacze reflektorów (wysuwane ciśnieniowo) z pompką wysokiego ciśnienia, trójnikiem, wężem oraz wtyczką do podłączenia, zaadaptowana z forda, wodoszczelna, pasująca idealnie do pompki. Poniżej krótki filmik z działania Mam nadzieje że choć trochę pomoże to przyszłym pokoleniom w instalacji tych że spryskiwaczy. Dziękuję za uwagę i życzę powodzenia. Autor manuala dokłada starań, aby p
  10. A jakaś podpowiedź jak go sprawdzić? Dzisiaj np bagażnik otworzył się tak samo szybko jak wszystkie drzwi i bez buczenia było.
  11. Witam wszystkich. Nie wiem czy w słusznym dziale zamieściłem dolegliwość. Głównie chodzi o otwieranie auta z centralnego zamka znaczy z pilota. O ile otwieranie przez centralny wszystkich drzwi przebiega szybko to bagażnika trwa strasznie długo ok 5 - 7 sekund. Dodatkowo przy otwieraniu się centralnego słychać długie buczenie, nie wiem czy to pompka czy co innego. Po tym jak te buczenie ustanie wtedy bagażnik się otworzy. Ktoś coś miał podobnego lub zna przyczynę? Czy pompka od centralnego zamka ma oddzielne wyjście na drzwi i oddzielne na bagażnik i coś nie domaga to co wychodzi na
  12. Kupiłem używkę w kolorze. Ale jeszcze nie zabrałem się za założenie. Chce ściągnąć laminowane nakładki zderzaków, założyć "nowy" błotnik, i po nim nowe nakładki na progi od S4.
  13. Problem nadal mam. W między czasie doszła wymiana akumulatora ale i tak odpalenie auta za 3 razem pozostaje. Nie wiem co jest grane...
  14. No i dalej się męczę z tym odpaleniem samochodu od razu. Dobrałem się do bagażnika w sensie powierzchownie do pompki paliwa. Poluzowałem obejmę z wężykiem która zasila silnik i siknęło paliwem (na zgaszonym silniku i po dwu dniowym postoju). Tak więc ciśnienie chyba jest. Dalej nie wiem czemu tak trudno go odpalić.
  15. Witam wszystkich. Czy manetka od FISa jest rozbieralna by dostać się do styków od przycisków do FISa? Bo info na FISie czasami samo się przełącza. No i przycisk w dół nie reaguje.
×
×
  • Create New...