Skocz do zawartości

Balbin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Balbin

Osiągnięcia Balbin

0

Reputacja

  1. Dzięki chłopaki za pomoc :biggrin: w takim razie skupię się na turbo i rzeczywiście może trzeba by było przejrzeć najpierw tą całą siatkę przewodów pod maską bo myśle że to akurat dam radę sam a poźniej w razie czego będe szukał już przyczyn u "autospecjalistów" w moim mieście hehe. A o Wielkim Finale całej tej autonoweli odrazu Was poinformuje. Pozdrawiam! A4 rulezzzz
  2. ok w pierwszej kolejności sprawdzę filtr ale itak zrobie porządek z tym katalizatorem bo 220000km na nim to trochę dużo z tego co czytałem na forum
  3. ok dzięki Wam a czy np. zapchany katalizator może mieć wpływ na wyniki pomiarów czy są one niezależne tzn. czy zepsuta rzecz nie ma wpywu na coś innego żeby w bląd niewprowadzało ?
  4. Witam wszystkich jestem Kuba. Jestem nowy i z tego co zdążyłem się zorientować to pełno tu kumatych ludzi dobrze czających oco chodzi z tymi bryczkami Mam prośbę czy mógłyby któryś z Was spojrzeć oco w tych wynikach testu chodzi. Dla mnie to Matrix heh Zrobiłem te próby pod obciązeniem dynamicznym na 3-cim biegu od ok 1500 do ok 4000 obr. tak jak było to napisane w niektórych tematach. Moja A4 jest zamulona powyżej 2300 obr i później wskazówka obrotomierza pnie się do góry jak leniwiec albo z prędkością "sekundnika" ponadto auto rozpędza się przy dobrym wietrze do ok 150 km/h i zajmuje mu to całą wieczność.(próbowałem jeżdzić z odpiętym przepływomierzem ale różnieca była kolosalnKręciłem się trochę po forum i wyczytałem że może być też wina katalizatora. Ja mam 220000 km przebiegu i jeden i ten sam katalizator pozatym ciężko odpala przy mrozie a świece żarowe były wymieniane ok 2 lata temu Oto te dane Please użytkownicy pimp my ride Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...