Balbin 0 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Witam wszystkich jestem Kuba. Jestem nowy i z tego co zdążyłem się zorientować to pełno tu kumatych ludzi dobrze czających oco chodzi z tymi bryczkami Mam prośbę czy mógłyby któryś z Was spojrzeć oco w tych wynikach testu chodzi. Dla mnie to Matrix heh Zrobiłem te próby pod obciązeniem dynamicznym na 3-cim biegu od ok 1500 do ok 4000 obr. tak jak było to napisane w niektórych tematach. Moja A4 jest zamulona powyżej 2300 obr i później wskazówka obrotomierza pnie się do góry jak leniwiec albo z prędkością "sekundnika" ponadto auto rozpędza się przy dobrym wietrze do ok 150 km/h i zajmuje mu to całą wieczność.(próbowałem jeżdzić z odpiętym przepływomierzem ale różnieca była kolosalnKręciłem się trochę po forum i wyczytałem że może być też wina katalizatora. Ja mam 220000 km przebiegu i jeden i ten sam katalizator pozatym ciężko odpala przy mrozie a świece żarowe były wymieniane ok 2 lata temu Oto te dane Please użytkownicy pimp my ride Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sprinter 1 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Niepoprawnie pracuje turbina, za mało powietrza przez to zamulenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 sprawdz czy masz filtr czysty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balbin 0 Posted February 28, 2007 Author Share Posted February 28, 2007 ok dzięki Wam a czy np. zapchany katalizator może mieć wpływ na wyniki pomiarów czy są one niezależne tzn. czy zepsuta rzecz nie ma wpywu na coś innego żeby w bląd niewprowadzało ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 30 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 jak najbardziej moze miec takowy wpływ Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 sterowanie turbulum do sprawdzenia .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balbin 0 Posted February 28, 2007 Author Share Posted February 28, 2007 ok w pierwszej kolejności sprawdzę filtr ale itak zrobie porządek z tym katalizatorem bo 220000km na nim to trochę dużo z tego co czytałem na forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl 8 Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 nie przesadzajmy, 220tys to nie jest też tak dużo - ledwie kilka lat jazd. Nie łudź się, że w roczniku '95 masz taki kilometraż - jeśli jest większy, wtedy może być problem z katalizatorem. Ale również problemem mogą być przetarte wężyki, zobacz czy wszystko jest na odpowiednim miejscu (rysunek poglądowy by się przydał). Wszystko to powyższe to oczywiście w związku z niewłaściwym dmuchaniem przez turbo. Acha ! Bardzo dziękujemy za ładne logi (przejrzystość), super zrobione ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balbin 0 Posted February 28, 2007 Author Share Posted February 28, 2007 Dzięki chłopaki za pomoc :biggrin: w takim razie skupię się na turbo i rzeczywiście może trzeba by było przejrzeć najpierw tą całą siatkę przewodów pod maską bo myśle że to akurat dam radę sam a poźniej w razie czego będe szukał już przyczyn u "autospecjalistów" w moim mieście hehe. A o Wielkim Finale całej tej autonoweli odrazu Was poinformuje. Pozdrawiam! A4 rulezzzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now