Jump to content
IGNORED

Prośba o analizę logów 003; 004; 008; 010 i 011


Balbin
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich jestem Kuba. Jestem nowy i z tego co zdążyłem się zorientować to pełno tu kumatych ludzi dobrze czających oco chodzi z tymi bryczkami :lol:

Mam prośbę czy mógłyby któryś z Was spojrzeć oco w tych wynikach testu chodzi.

Dla mnie to Matrix heh

Zrobiłem te próby pod obciązeniem dynamicznym na 3-cim biegu od ok 1500 do ok 4000 obr. tak jak było to napisane w niektórych tematach.

Moja A4 jest zamulona powyżej 2300 obr i później wskazówka obrotomierza pnie się do góry jak leniwiec albo z prędkością "sekundnika" ponadto auto rozpędza się przy dobrym wietrze do ok 150 km/h i zajmuje mu to całą wieczność.(próbowałem jeżdzić z odpiętym przepływomierzem ale różnieca była kolosalnKręciłem się trochę po forum i wyczytałem że może być też wina katalizatora. Ja mam 220000 km przebiegu i jeden i ten sam katalizator pozatym ciężko odpala przy mrozie a świece żarowe były wymieniane ok 2 lata temu

Oto te dane Please użytkownicy pimp my ride :cool:

003.jpg

004.jpg

008.jpg

010.jpg

011.jpg

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

Niepoprawnie pracuje turbina, za mało powietrza przez to zamulenie.

Link to comment
Share on other sites

ok dzięki Wam a czy np. zapchany katalizator może mieć wpływ na wyniki pomiarów czy są one niezależne tzn. czy zepsuta rzecz nie ma wpywu na coś innego żeby w bląd niewprowadzało ?

Link to comment
Share on other sites

sterowanie turbulum do sprawdzenia ....

Link to comment
Share on other sites

nie przesadzajmy, 220tys to nie jest też tak dużo - ledwie kilka lat jazd. Nie łudź się, że w roczniku '95 masz taki kilometraż - jeśli jest większy, wtedy może być problem z katalizatorem.

Ale również problemem mogą być przetarte wężyki, zobacz czy wszystko jest na odpowiednim miejscu (rysunek poglądowy by się przydał).

Wszystko to powyższe to oczywiście w związku z niewłaściwym dmuchaniem przez turbo.

:cool:

Acha ! Bardzo dziękujemy za ładne logi (przejrzystość), super zrobione !

Link to comment
Share on other sites

Dzięki chłopaki za pomoc :biggrin: w takim razie skupię się na turbo i rzeczywiście może trzeba by było przejrzeć najpierw tą całą siatkę przewodów pod maską bo myśle że to akurat dam radę sam a poźniej w razie czego będe szukał już przyczyn u "autospecjalistów" w moim mieście hehe.

A o Wielkim Finale całej tej autonoweli odrazu Was poinformuje.

Pozdrawiam!

A4 rulezzzz :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...