Skocz do zawartości

Sprinter

Pasjonat
  • Postów

    461
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sprinter

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sprinter

1

Reputacja

  1. Nie pomoże. Taka jazda, to pierwszy stopień do zarżnięcia VP44.
  2. Musisz wykonać diagnostykę dynamiczną, wtedy będzie można określić przyczynę. Prawdopodobnie jest inaczej wyregulowana sztanga lub sama turbina nie jest pierwszej świeżości...
  3. To trzeba trochę aktywniej się pojawiać, pogadać z ludźmi, pokręcić się między autkami, na tym polega społeczność klubowa. Przez te dwa lata, o których pisałeś tak wiele się wydarzyło, tylu ludzi przybyło i aut, że w ogóle nie ma o czym mówić. Na wszystko trzeba mieć chęć ! Jest ustalony termin, jest miejsce, tydzień w tydzień ktoś jest, po co kombinować...
  4. Jakiego typu to były drgania ? Podobne do wywalonego dwumasa przy ruszaniu, czy w zakresie do ponad 2k RPM wibrował ? P.S. Każde A4 Q w avancie jest ciężkie, B5 na wadze wychodzi ponad 1,7t.
  5. O ile przy napędzie możnaby dyskutować, to sama masa nie ma znaczenia przy v-max, jedynie w szybkości jej osiągnięcia
  6. Przecież każdy wpisuje prędkości licznikowe i każdy z nas wie, że od wskazań licznika należy odjąć 8 km/h. Czytaj uważniej. Podejrzanie duże przekłamanie zakładacie, poprawnie skalibrowany licznik (można to sprawdzić VAG'iem) nie powinien przekłamywać o więcej niż 3-4km/h. Zaczipowany AFN powinien mieć v-max w granicach 208-210km/h prędkości RZECZYWISTEJ, seryjny o te 5-10km/h mniej. Sprawdzałem to w kilku moich Audicach i porównywałem z GPS. Zawsze wychodziło circa 8 km/h. Mój seryjny AFN q ma 193 km/h prędkości rzeczywistej , czyli dokładnie tyle ile pokazuje instrukcja obsługi. Sprawdzone również z GPS. A bo już skatowany jest to i wolno jedzie, do tego siada elektronika i przekłamuje dużo Mój poprzedni latał w granicach 207-208 podług GPS, a powyższe granice stwierdzone jeszcze w kilku innych zdrowych rymplach
  7. Przecież każdy wpisuje prędkości licznikowe i każdy z nas wie, że od wskazań licznika należy odjąć 8 km/h. Czytaj uważniej. Podejrzanie duże przekłamanie zakładacie, poprawnie skalibrowany licznik (można to sprawdzić VAG'iem) nie powinien przekłamywać o więcej niż 3-4km/h. Zaczipowany AFN powinien mieć v-max w granicach 208-210km/h prędkości RZECZYWISTEJ, seryjny o te 5-10km/h mniej.
  8. Najlepiej jakbyś udał się do jakiegoś tunera, niech zdiagnozuje twoje auto, zmierzy moc, obejrzy program w sterowniku i ewentualnie podejmie decyzję. Absolutnie nie zmieniaj sterownika w całości na tego od AFB, bo on jest po prostu nieco inny...
  9. Uważam, że dosyć tych tematów o oleju do TDI. Dyskusję proponuję kontynuować TUTAJ.
  10. Proponuję na początek zapakować ori soft AFB do epromów i przelutować je zamiast tych od AKN. A skoro już kupiłeś nowy silnik, to chyba podniósł ktoś dekle głowic i obejrzał wałki rozrządu ? Sterownik z AFB nie bardzo widzę w AKN'ie, wyszłoby kilka istotnych kłopotów, chociaż na pewno by jeździł...
  11. Na jakim sterowniku i sofcie to jeździ ?
  12. Sprinter

    [B5 AFN] Spalanie zimą

    Jest już temat o spalaniu, nie widzę potrzeby nowego, specjalnego wątku z powodu innej pory roku. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,1540.0.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...