Skocz do zawartości

sartre80

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sartre80

Osiągnięcia sartre80

0

Reputacja

  1. tak gwoli scislosci wieniec to inaczej koronka abs-u ktora znajduje sie na przegubie zewnetrznym . Proponuje wyczyscic jedno i drugie czyscikiem przemyslowym do tarcz hamulcowych i rozsadnie umiescic czujniki nie wpychajac ich przesadnie do konca by koronka ich nie sciela
  2. sprawdz tez czy czujniki zostaly umieszczone w prawidlowej odleglosci od koronki gdyz jesli zostaly wcisniete na sile to mozliwe ze koronka je sciela i nie dzialaja jak nalezy ...
  3. mam ten sam problemik z tym zaworkiem. czyscilem go juz jak pisali o tym forumowicze czyli potraktowalem go czyscikiem typu wd-40 i sprezonym powietrzem rozebralem go nawet na czynniki pierwsze i poskladalem na powrot i nic - nie cyka , nie pyka , po prostu nie zyje... jedyna rada to chyba kupno kolejnego zaworka
  4. pewnie podpiac VAG-a a potem odczyt danych z odpowiednich zakladek menu programu
  5. na ori sonde za 724 pln to kasy nie mam wiec wchodzi w gre jej nowy zamiennik raczej. sklaniam sie do tego co w poscie ponizej: pytanie tylko o namiary na takowa sonde do uzytkownika cobradd
  6. witam! mam pytanie odnosnie sondy lambda z allegro: http://www.allegro.pl/item601321029_nowa_uniwersalna_sonda_lambda_4_przewodowa_bosch.html warto zainwestowac ???
  7. jakoś nie znalazłem bo szukałem wcześniej a wyszlo mi cos takiego... ze stronki http://wiki.ross-tech.com/index.php?title=Category:Fault_Codes&until=17544%2FP1136%2F004406 i po przetlumaczeniu na nasz translatorem 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit sprawdzic lambde - jak??? --------------------------------------------------------------------------------- 00561 wartość adaptacji regulacji mieszanki poniżej dolnego dodatkowego progu przystosowania - stały 00561 Mixture adaption Adaption limit exceeded or Adaption limit not reached Możliwe rozwiązania * Tankowanie pojazdów * Sprawdź ciśnienie paliwa System * Sprawdź Mass Air Flow Sensor (G70) * Sprawdź systemu dolotowego i układu wydechowego dla Nieszczelności * Sprawdź wtrysku Ilość * Sprawdź Wtryskiwacz (-e) ------------------------------------------------------------------------- 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer - drobnostka taka
  8. witam podpiołem sie ostatnio pod komputer i wyskoczyly mi nastepujace bledy : Thursday,12,March,2009,10:33:43:21461 Address 01: Engine Control Module Part Number: 8D0 907 557 C Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D07 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 3 Faults Found 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Czy wie ktokolwiek co z tym fantem teraz zrobic? dodam ze autko jest zagazowane ...
  9. a da rady zmienic sama koronke czy tez trzeba wymienic caly przegub ? mozna dostac tez sama koronke gzies? i jeszcze jedno jaka ma byc prawidlowa odleglosc czujnika abs-u od koronki? wiem ze pytan wiele ale odpowiedzi ciagle brak... POMOCY!!!
  10. podlaczylem dzis autko do VAGa i wyszlo takie cos: Thursday,12,March,2009,10:32:29:21461 Address 03: ABS Brakes Control Module Part Number: 4D0 907 379 D Component and/or Version: ABS BOSCH 5 7402 Software Coding: 0265108005 Work Shop Code: BB 37402 3 Faults Found 00597 - Wheel Speed Impulses; Deviation 35-10 - - - Intermittent 00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 35-10 - - - Intermittent 00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47) 35-10 - - - Intermittent po skasowaniu bledow i krotkiej jezdzie abs zachowuje sie dalej jak opisalem w 1 poscie natomiast ponowne podlaczenie do VAGa wykazalo : 00285 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Right (G45) 35-10 - - - Intermittent czyli problem z czujnikiem abs-u z prawej strony co jest dziwne troche poniewaz wymienialem ten czujnik na nowy ! Sprawdzalem tez koronke po tej stronie przy okazji czyszczac ja i odkrylem ze jest w jednym miejscu lekko uszczerbiona .Czy taki defekt koronki moze powodowac wywalanie tego bledu? Czy tez moze to jeszcze cos byc innego?
  11. sartre80

    [ALL B5] Co to za kody ?

    witam zrobilem swojej klimie stan diagnostyczny i wywalilo nastepujace bledy: 02,1 05,3 i 07,1 coz moge zrobic z tym fantem jesli odczytalem juz co one oznaczaja? zanosi sie na wymiane czujnikow???
  12. witam moj problem lezy w prawidlowym funkcjonowaniu ukladu hamulcowego mianowicie w pracy pedala hamulca. Autko zostalo juz zakupione z ta usterka i nie moge sie jej pozbyc Przy wlaczeniu zaplonu pedal hamulca jest twardy i przy lekkim tylko juz hamowaniu jest nieprzyjemny czuc wibracje pod nim i jakby zabkowanie o cos.Wydaje mi sie ze jest jakby od razu z abs-em i predkosc hamowania nie ma tu nic do rzeczy.Jest taki za kazdym hamowaniem nie wazne czy mocnym czy lekkim.Kontrolka od abs-u nie sygnalizuje usterki od razu czyli od ruszenia z miejsca lecz po jakies chwili zwykle po przejechaniu kilkaset metrow.Natomiast po zapaleniu kontrolki od abs-u pedal robi sie miekki i hamulce sa wtedy normalne takie jakie byc powinny od razu ale jest brak calkowity abs-u... Dodam tez ze zmienilem jeden z czujnikow ktory byl pukniety z prawego przodu i sprawdzalem koronki przy okazji czyszczac jedno i drugie . Zabieg ten jednak nie dal zadnego efektu gdyz jest tak samo jak wczesniej czyli pedal hamulca jest twardy i nieprzyjemny czyli z abs-em od momentu ruszenia ustepuje i robi sie miekki dopiero po zapaleniu kontrolki abs-u... Czy ktorys z forumowiczow moglby dopomoc wiedza i doradzic co zrobic z tym fantem???
  13. ja takze z checia wymienil bym uwagi z innymi uzytkownikami A4 - takze spotkanie jak najbardziej!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...