Skocz do zawartości

derekl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O derekl

  1. Tak też mi się wydaje, że gdzieś jest zwarcie na przewodach. Nie znam instalacji elektrycznej i nie wiem którędy ona przebiega od tego czujnika. Sprawdzę to co widzę (czyli jeszcze raz wtyczkę ale miernikiem). Wtyczkę oceniał gość z serwisu Wolksvagen'a i mówił, że wygląda dobrze. VAG'a też podpinał i chyba jakby był jakiś problem to by go rozwiązał.
  2. Witam wszystkich forumowiczów Próbowałem najpierw sam rozwiązać problem, wiec wymieniłem czujnik G2/G62 (4 pinowy). Po wymianie przez jakiś tydzień/2 tygodnie wszystko wyglądało w porządku (temperatura rosła powoli, tak jak nagrzewał się silnik). Ale problem znów się pojawiał wiec pomyślałem (po wyczytaniu różnych odpowiedzi na forum), że może ten czujnik jest uszkodzony. Zakupiłem więc nowy i wymieniłem. I znów przez jakieś 2 tygodnie temperatura ładnie rosła do 90 stopni C i po nagrzaniu stała jak "zaczarowana". Ale po jakichś 2 tygodniach przekręcenie kluczyka na poziom nagrzewania się świec, na tablicy wskaźników pojawiła się temperatura 90 i rosła w tak jak nagrzewał się silnik. Zakupiłem więc jeszcze jeden czujnik - tym razem FEBI (poprzednie to były: najpierw w ASO, następnie w INTERCARS przewidziany dla SKODY) ale tym razem problem wcale nie znikł. Proszę o jakieś pomysły, bo moje pomysły już się skończyły. Wskaźnik na desce rozdzielczej wskazuje tyle samo co pokazuje klimatronic na kanale 49 więc nie jest to problem z wskaźnikiem.
  3. Od niedawna jestem posiadaczem A4 z 2000r z silnikiem 1,9 TDI. Mam nadzieję, że na tym forum oda mi sie uzyskać od was odpowiedź na nurtujące mnie pytania, a przy okazji inni szukający uzyskają odpowiedzi na ich pytania. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...