Skocz do zawartości

kervan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kervan

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Czersk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAYC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kervan

0

Reputacja

  1. Witam Pacjent Audi A4 B8 z silnikiem 2,0 TFSI (CDNC). W samochodzie przy dojeżdżaniu np. do świateł lub gdy na postoju bardzo powoli dodajemy gazu i obroty są w zakresie ok 1000 - 1200 RPM pojawia się błąd : 4113 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) - P0341 00 (038) - niezrozumiały sygnał i silnik zaczyna "terkotać" gdy jedziemy lub dodajemy gazu szybko to błąd się nie pojawia. Problem pojawia się dopiero jak silnik się nagrzeje. Przy odpiętym zaworze G40 problem i błąd się nie pojawia (oczywiście poza błędem spowodowanym odpięciem czujnika) Samochód jest po wymianie kompletnego rozrządu. Dodatkowo został wymieniony wałek rozrządu (06H109021K), zawór sterujący (06H109257C), podpora (06H103144K). Czujnik położenia wałka rozrządu był podmieniany na nowy i zmian nie ma. Auto wcześniej miało praktycznie stały błąd 4113, jak się okazało z powodu uszkodzonego zaworu sterującego. Wiązka do czujnika G40 sprawdzona czy nie przerwana lub uszkodzona. Ustawienie rozrząd sprawdzone. Brak innych błędów w sterowniku silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...