Skocz do zawartości

peugeot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O peugeot

  1. Nie ma problemu z żadnymi kontrolkami, nic się nie świeci - na komputerze po podpięciu też nie wyskakują żadne błędy... [br]Dopisany: 28 Październik 2010, 09:59_________________________________________________Aha a przepustnica jest sprawna bo po włożeniu do innego auta hula bezproblemowo...
  2. Witam Wszystkich Forumowiczów. Od jakiegoś już czasu mam problem z Audi A4 z 1999 roku poj. 1.8 20V Benzyna 125KM/92kW o ile dobrze pamiętam oznaczenie silnika to ARG lub AGR (nie pamiętam kolejności dwóch ostatnich liter Sad ). Problem polega na ciągłym gaśnięciu silnika zaraz po odpaleniu, ale wszystko po kolei: - Wsiadam do auta i odpalam (silnik zimny) - silnik gaśnie po max 2-3 sek (chwilowe zachwianie się obrotów i wyłączenie się silnika. - Wsiadam do auta i odpalam (silnik rozgrzany - nawet może być po kliku godzinach ciągłej jazdy) - silnik gaśnie po max 2-3 sek (chwilowe zachwianie się obrotów i wyłączenie się silnika. - Wsiadam do auta, minimalnie wciskam pedał gazu i odpalam (silnik zimny) - silnik wchodzi na obroty ok. 2 - 2.300obr/min od razu jak tylko wskoczy na obroty odpuszczam pedał gazu, a silnik chodzi bez najmniejszego zachwiania i tak aż do ponownego wyłączenia i uruchomienia. - Wsiadam do auta, minimalnie wciskam pedał gazu (silnik rozgrzany) silnik wchodzi na obroty ok. 2 - 2.300obr/min od razu jak tylko wskoczy na obroty odpuszczam pedał gazu, a silnik chodzi bez najmniejszego zachwiania i tak aż do ponownego wyłączenia i uruchomienia. Nie ma żadnej różnicy ile razy będzie zapalany i gaszony zawsze jest tak samo. Od razu zaznaczam że auto owszem posiada instalację gazową (sekwencja) założoną jakieś 2 miesiące temu, ale problem zaczął się min miesiąc wcześniej więc to nie wina gazu. Zaznaczam też że od momentu gdy zaczął się problem w aucie zostały wymienione następujące rzeczy: - wszystkie świece zapłonowe - przepływomierz powietrza - sonda lambda - przepustnica ( 3 razy wymieniana, każda inna i oczywiście do tego modelu silnika) Plus inne rzeczy nie mające raczej już nic wspólnego z tym problemem. Najdziwniejsze jest to, że zaraz po wymianie przepustnicy i nastawieniu jej (komputerem) pierwsze 2 odpalenia są idealne, czyli nie trzeba dodawać gazu aby silnik nie zgasł. Zaznaczam też że przepustnice były i są sprawne. Bardzo Proszę o pomoc, gdyż mam już dość zabawy z tym autem a koszta ciągłych prób naprawienia go przekroczyły już kwotę 3.000zł Sad
  3. Witam wszystkich! ...:::Adi:::... tak mnie nazywają znajomi. Kilka dni temu kupiłem mojej Dziewczynie Audi A4 [06.1999r. 1.8 - 92 kW (125KM) sedan ] i w tym właśnie momencie zaczyna się moja przygoda... oczywiście jak się łatwo domyślić jest to powód przez który tu jestem Do osób gadatliwych nie należę dlatego dużo o sobie pisał nie będę Pozdro 4 ALL
×
×
  • Dodaj nową pozycję...