
madman
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O madman

-
Witam, Mam fabryczną nawigację NAVI PLUS w A4 B6 2003r czy ma ktoś wiedzę czy do tej navi mozna podłączyć wejście AUX (lub USB) lub wymienić ją na coś nowszego typu RNS-E? Z góry dziękuję za pomoc
-
Hmm, widzisz kolego jak to mówią: mądry Polak po szkodzie Teraz albo kupiłbym sachsa albo z ASO
-
Wracając do tematu konwertera dorzucę swoje 3 grosze... Ostatnio oddawałem swój konwerter do regeneracji i jestem z tematem na bieżąco, mianowicie skrzynia 5HP19 GBH ciągle zapisywał mi się błąd 17125- sprzęgło konwertera momentu obrotowego zablokowane, oprócz błędu nie było żadnych objawów- wszystko chodziło jak należy. Poczytałem na forach, podzwoniłem po fachowcach od asb i wszyscy jednogłośnie stwierdzili- konwerter do regeneracji jeśli chcesz uniknąć w przyszłości naprawy skrzyni. Teraz kolejny problem gdzie oddać konwerter do regeneracji- jedna z większych firm zajmująca się częściami do asb Midparts posiada sprzęgła regenerowane (niby przez sachsa) oraz sama świadczy usługę regeneracji jako MRC SYSTEM dają 3 lata gwarancji na usługę więc zdecydowałem się wysłać do nich. Po 2 dniach zadzwonił gość, że regeneracja będzie kosztowała 700zł- zgodziłem się. Po 3 dniach otrzymałem przesyłkę ładnie zabezpieczoną i zapakowaną w firmowy karton. Zamontowałem konwerter, świeży olej i filtr, uszczelki itp. wszystko jak w instrukcji i zamontowałem tego 100kg potwora, wyjeżdżam na próbę a tu niespodzianka: skrzynia szarpie przy zmianach biegów, falują obroty (spadają o 200/300 obrotów i rosną pomimo równego trzymania gazu), przy przełączeniu z 3 na 4 drży całe nadwozie (efekt tarki), skrzynia nie wie jaki bieg ma wrzucić, jednym słowem nie da się jechać! Wściekłem się bo wyjąć asb z v6 i na dodatek quattro to nie wysikać dziurkę w śniegu... Zadzwoniłem do gościa a on stwierdził, że jeśli uważam, że to wina konwertera to żeby go odesłać do sprawdzenia ;/ Znowu demontaż wszystkiego, odesłałem konwerter, po 2 dniach telefon- nie ma żadnej usterki w konwerterze ale na wszelki wypadek wyślą inny zregenerowany. Zamontowałem, dolałem oleju, nastawy fabryczne i jazda próbna. Jest teoretycznie dobrze, ale wydaj mi się, że jeszcze nie tak jak powinno być- zrobię z 2k kilometrów i zobaczymy jak będzie... Nauczka na przyszłość i dla innych- kupujcie konwertery zregenerowane profesjonalnie przez sachsa lub nowe. Odpuśćcie sobie regeneracje bo to pozorna oszczędność, a szczególnie MRC System jeśli nie chcecie mieć problemów i kilka razy demontować skrzynie (dodam jeszcze, że nawet musiałem zapłacić za wysyłkę drugiego sprzęgła, które do mnie wysłali- żenada)
-
Dodam kilka słów od siebie do tematu kilka dni temu wyjęłem aku z samochodu i stał bez niego 2 dni, po podłączeniu okazało się, że radio się nie rozkodowało, systemy komfortu działają a tylko zegarek pokazuje godzinę 0:00 i data 01.01.1999 i nie ma ikony antenki przy godzinie... minęło 3-4 godziny i nic się nie zmieniło. Po nocy wszystko jednak wróciło do normy: zegarek się ustawił i data również no i wróciła ikonka antenki Wniosek z tego taki, że sygnał z zegara jest nadawany o określonych porach kilka razy w ciągu doby i jak zginie ikonka z wyświetlacza (np. przez odłączenie aku) to po kilku godzinach jak dostanie sygnał musi wrócić, w przeciwnym wypadku można podejrzewać uszkodzenie odbiornika sygnału
-
Po przeczyszczeniu wtryskiwaczy preparatem LIQUI MOLY DIESEL SPÜLUNG dymienie ustało i przez 300 km nie zaobserwowałem kopcenia (ani na wolnych obrotach ani podczas jazdy). Zobaczymy co się będzie działo dalej
-
no właśnie jeszcze nie wiem, dopiero jutro się tym zajmę jedynie odkręciłem górą rurę od ic no i jest w niej trochę oleju, ale dziwi mnie skąd jeśli turbo nie puszcza
-
Mam już pewność co do stanu turbiny- po demontażu i oddaniu do regeneracji okazało się, że jest ok, tylko geometria do naprawy- więc jako powód dymienia na niebiesko odpada Jutro odkręce kolektor ssący i poczyszczę dolot, opróżnię intercooler itp. i powoli kończą mi się pomysły co dalej...
-
zastanawiałem się nad tym, ale nigdy nie masz pewności ile to pochodzi i czy przebieg w aucie jest autentyczny z drugiej strony na regenerowane dają od roku do dwóch lat gwarancji
-
Muszę zakupić turbo do 1,9 TDI 110PS AVG nr. oryg. 028 145 702H Raczej będzie to regenerowane turbo, bo nowe to zbyt duży koszt, znalazłem na allegro dwie propozycje: http://moto.allegro.pl/item675651046_turbosprezarka_vw_passat_audi_a4_a6_skoda_1_9tdi.html i http://moto.allegro.pl/item671806278_turbina_turbosprezarka_audi_a4_a6_passat_superb.html może ktoś korzystał z usług tych firm, albo wie skąd najlepiej kupić Z góry dziękuje za pomoc
-
Audi A4 2000r 110PS silnik AVG, przebieg 330 tyś w jednych rękach Problem jest następujący: po odpaleniu silnika po około minucie pracy pojawiają się lekko niebieskie kłębiące chmurki z wydechu, po dodaniu gazu do około 2500 obrotów robi się zasłona dymna, gdy silnik się rozgrzeje problem znika. Podczas jazdy jest ok, natomiast gdy np. stanę na światłach i postoję z 30 sekund, przy ruszaniu powstaje za mną niebieski obłok i potem znowu jest ok... Silnik nie zużywa oleju (0,5 litra na 10 tyś km) w tej chwili mobil 10w40 poprzednio cały czas valvoline 5w40, pracuje równo, nie ma absolutnie żadnych wycieków, nie ma też śladów oleju w płynie chłodzącym, turbo pompuje w normie (po podpięciu vaga), nie zamula- rozpędza się normalnie... Wyczyściłem egr, wszystkie odmy i nie wiem za co się jeszcze wziąć.. Może ktoś ma pomysł czym to może być spowodowane?
-
Witam! A4 2000r 1,9 TDI AVG warmia-mazury Pozdrawiam