Jump to content

seba007

Pasjonat
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About seba007

Informacje

  • First name
    seba
  • Location
    okoloce Rybnika

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGA
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. seba007

    Audi A4 B8

    jesli ktoś dodatkowo sobie nie zabezpieczy to norma - niestety
  2. 225/50/17 dedykowane - dobry komfort jazdy a i wyglad znośny.
  3. seba007

    Felgi b8

    Witam. Mam cale kola - stan perfekcyjny https://www.olx.pl/oferta/kola-audi-a5-a6-a4-a3-5x112-8to-idealne-opony-goodyear-225-50-17-CID5-IDvMpCL.html Pasuja do b8 - nawet szly na pierwszy montaz.
  4. tez mi sie tak wydaje mam nadzieje ze nie objade tego gniazda tym śrubokretem bez uzycia tego "specjalnego"klucza do odkrecania korka:)
  5. Witam. Panowie i Panie orientuje sie ktos czy da rade odkrecic korek spustowy miski olejowej jakas nasadka a"la srubokret płaski (wizualnie wydaje sie ze powinno sie udac:)) czy trzeba kupic oryginalna nasadke do odkrecania ww korka????
  6. Hej, ja mam od stycznia a5 z tym silnikiem(przed zakupem troszke poczytalem i wynika ze jest pozbawiony wady olejowej i rowniez nagar sie nie tworzy bo jest wtrysk bezposredni i posredni), przejechalem ok 2 tys km i narazie nic nie ubywa. Polecam.
  7. Na początek wymien olej w skrzyni - u ,mnie po wymianie biegi chodza lepiej:)
  8. kup oryginał ,wykasuj błedy i czesz sie jazda sprawdziłem to organoleptycznie na własnej skorze :))
  9. kup oryginalny czujnik roznicy cisnien z aso za ok 250 zł - miałem podobna sytuacje na zamienniku a na oryginale wszystko ok
  10. Zalałem 4 litry i jest poprawa Castrol Syntrans V FE 75W80 1L
  11. na zimnym rowniez ale na ciepłym najbardziej słyszalne w 3-5 biegu.
  12. Witam. Od pewnego czasu sa słyszalne stuki (delikatne jakby szarpniecie) w moim audi podczas jazdy na 3,4,5 biegu ,gdy dodaje gazu po jezdzie na odpuszczonym gazie np. z gorki. Jest to taki głuche stukniecie i szarpniecie delikatne, co to moze byc - poduszka silnika, skrzyni???? vag nie pokazuje błedów, 2.0 tdi caga. pzdr i czekam na wasze propozycje
  13. pewnie powroci za jakis czas i czujnik bedzie do wymiany
×
×
  • Create New...