Skocz do zawartości

Rafal

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rafal

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2023
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DMSB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rafal

2

Reputacja

  1. Potrzebuję małej pomocy. Korzystam z manuala - odkręciłem śrubki 4 i 5, zatrzaski nr 3 poluzowane, a obudowa praktycznie nie drgnie. Nie ruszałem śrub od dolnej części obudowy, bo to nie wynika z manuala. W czym może tkwić problem?
  2. Benzyna wada olejowa, diesel opiłki w układzie paliwowym - to chyba największe wady w obu silnikach (i najbardziej kosztowne). Osobiście użytkowałem diesla 2.0 TDI (CAHA) i poza opiłkami w układzie paliwa, nic złego się nie działo. W cyklu mieszanym spalał między 7 a 7,5 litra na 100 km, więc całkiem dobrze.
  3. Rafal

    Audi A4 1.8 TFSI

    Niestety ten egzemplarz szału nie robi (ubogie wyposażenie), więc jedynie czym możesz skusić, to niska cena.
  4. Rafal

    Ubywanie czynnika.

    O parowniku wspomnieli w serwisie, w którym sprawdzałem szczelność. Niestety oni nie "bawią się" w tak zaawansowane rzeczy jak parownik, więc muszę szukać innego serwisu. Oby to nie była kosztowna naprawa, ale tam chyba trochę rozbierania jest...
  5. Rafal

    Ubywanie czynnika.

    Sprawa wygląda tak, że pod koniec kwietnia nabiłem klimę i wszystko było ok. gdzieś tak do września. Klima znów przestała chłodzić. Niedawno oddałem auto sprawdzenia. Układ sprawdzony nawet azotem i wyszło, że wszystko ok. Więc o co chodzi? Przecież to niemożliwe, żeby od kwietnia do września ubyło tyle czynnika, że przestało chłodzić. Gdzie szukać przyczyny?
  6. Auto zgasło, zapalił się check i świece żarowe. Wcześniej zero problemów.
  7. Hej, jestem po naprawie skutków opiłkowania pompy i chciałbym w przyszłości zapobiec ponownemu wydatkowi, w związku z tym mam pytanie jaki dodatek/uszlachetniacz do paliwa polecacie?
  8. Jerzy Miko WWW.FACEBOOK.COM Jerzy Miko jest na Facebooku. Dołącz do Facebooka, aby nawiązać kontakt z Jerzym Miką oraz innymi osobami, które możesz znać. Facebook umożliwia udostępnianie zawartości i pomaga bardziej... Jerzy Miko tel. 503950694. Zakładał mi czujniki przód, tył, kamerkę cofania. Wszystko super.
  9. Pytanie, ile kilometrów zrobiliście po usunięciu "opiłkowania"? Jaką metodą naprawialiście: wszystko oryginalne/części regenerowane/używki?
  10. Domyślam się, że z tą robocizną odlecieli w kosmos. Zastanawiam się, czy te 7000-8000 zł za części + robocizna jest realne, zakładając że bak do czyszczenia, przewody też. Wtryskiwacze nowe, czy regenerowane mogą być? Zastanawiam się co z tej listy musi być nowe, co może być regenerowane, a co można po prostu wyczyścić?
  11. Trochę czytałem o tym temacie i ludzie piszą właśnie o kosztach ok. 7000-8000 zł, więc jak dostałem wycenę na 23000 zł, to zdębiałem. Chciałbym to zrobić rozsądnie, ale nie wydam 23000 zł na auto, którego wartość wynosi ok. 40000 zł
  12. dla mnie ogólnie ten kosztorys to jakiś kosmos. Rzeczywiście ludzie wymieniają wszystko na nowe, łącznie z bakiem? Jakoś mi się nie wydaje, bo w wielu przypadkach taki remont kosztowałby ponad połowę wartości auta.
  13. Ogólnie dostałem taką wycenę (całość ponad 23 tys zł)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...