PUPPY
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O PUPPY
Osiągnięcia PUPPY
0
Reputacja
-
Audi A4 B6 (2000 – 2004) jaki silnik do LPG ?
PUPPY odpowiedział(a) na Bartek868 temat w Audi A4 B6/B7
Kulawe? Nie wiem ale jeszcze ponad 200km/h na gazie wyciągnie aczkolwiek (subiektywne odczucie) 2.0 lepiej na 4 i 5 się zbiera albo mam rewelacyjnego ALT-ka -
Audi A4 B6 (2000 – 2004) jaki silnik do LPG ?
PUPPY odpowiedział(a) na Bartek868 temat w Audi A4 B6/B7
Mój ALT bierze jakieś 5l oleju na 10kkm a kupuję 5W30 5-litrową bańkę za 100 zł (Genuine). Za to ABE spala ~1,5l na 100 km więcej. Więc rachunek ekonomiczny zbliżony W 1.8T zrobiłem na gazie 60kkm a w 2.0 30kkm. W obydwu instalka BRC i żadnych problemów. Chociaż w 1.8 wymieniali wtryski bo te pierwotne nie dawały sobie rady. A jeżeli chodzi o jazdę. Na 1,2,3 biegu 1.8T śmiga ślicznie ale 4 i 5 to jednak 2.0 ma przewagę pomimo mniejszej ilości kucyków. Pewnie i model ma tu znaczenie ale skrzynia w 2.0 jest bardziej elastyczna. Oprócz tego trudno znaleźć "mało wyjeżdżonego" 1.8T. Za to 10-letni 2.0 z przebiegiem 100kkm to żaden wyczyn - w moich okolicach kilka takich stoi. I raczej bez przekrętów bo niemieckie ASO OOOO by sobie na to nie pozwoliło. -
Właśnie tego się obawiam Na razie jest świeżutki TUV na 2 lata. Ale co będzie później?
-
A czy ktoś się orientuje jak wygląda sprawa z niemieckim TUV-em? Bo teraz będzie nowy na dwa lata. Ale czy kiedyś w przyszłości nie będę miał z tego powodu problemów w Niemczech? Nie wiem kiedy i czy wrócę a samochód kupuję teraz do użytku w Niemczech.
-
Witam Znalazłem w niemieckim ASO całkiem ładne autko z instalacją LPG. Niestety sprzedawca nie posiada żadnych dokumentów na tę instalację (Abgasgutachten, GAP, GSP, książka serwisowa etc.). Odzyskanie od poprzedniego właściciela tych dokumentów jest niemożliwe gdyż od kilku miesięcy leży w śpiączce a samochód do ASO sprzedała jego matka która tych dokumentów odnaleźć nie może. Za to do dowodu rejestracyjnego wbita jest adnotacja o instalacji (z pełnym jej opisem) a w Briefie jest wzmianka, że samochód jeździ na benzynie i LPG. Jeżeli zdecyduję się na zakup tego samochodu to ASO zrobi nowy TUV który będzie obejmowal również instalację gazową. W związku z powyższym mam pytania: 1. Czy faktycznie można w Niemczech zrobić TUV bez powyższych dokumentów? 2. Ile kosztuje wyrobienie nowych dokumentów? 3. Czy takie dokumenty można uzyskać w wydziale komunikacji? Bo chyba musiały być przedstawiane. 4. Czy brak tych dokumentów utrudni/uniemożliwi sprowadzenie tego samochodu do Polski? Z góry dziękuję za odpowiedzi/podpowiedzi
-
Co wybrać a4 b7 - 1.6 czy 2.0 wszystko benzyna
PUPPY odpowiedział(a) na tata1989tom temat w Audi A4 B6/B7
Ja nie mam żadnych problemów z gazem w 2,0 ALT Instalka BRC. Dolewki oleju oczywiście są ale żadne tragiczne. A podtlenek elpidzi pozwala na takie oszczędności, że i na olej starcza ) Mam również B5 z 1,8T 150KM i tylko na niższych biegach jest przewaga 1,8T Na szybkiej drodze lepiej się prowadzi 2,0 Ale to tylko moje subiektywne odczucie. -
Ale u mnie było kompletne z dwumasą i okolicą.
-
Cewka wymieniona i śmiga. Dobrze, że mam Vaga. I w Aso OOOO w Niemczech szczęka im opadła gdy dowiedzieli się, ze to 3 cewka bo w domu jest komp i zostało to sprawdzone i że wymiana cewki to żadna fizjologia i każdy kto miał kiedykolwiek śrubokręt w ręku wymieni to w 15 minut. Skończyło się na tym, że została wymieniona na miejscu (pomimo gazu) Ale błędne błędy już sam musiałem skasować.
-
Świece mają przejechane jakieś 5k km więc one raczej problemu nie stanowią. A o cewkach już mi kiedyś mechanik sygnalizował. Nawet jedna była ostatnio wymieniana bo już się "kończyła".
-
Mam B5 z 1,8T 150 KM na dolnych biegach to faktycznie 2,0 szans większych nie ma jeżeli chodzi o dobre drogi na 5 biegu, bez kręcenia na 5k obrotów to 2,0 zbiera się lepiej ale to jest moje subiektywne zdanie
-
Dziwnego masz tego ALTka bez dwumasy Albo mnie mechanik naciągnął bo miesiąc temu za swoje zapłaciłem ponad 1,5k +800 wymiana:wallbash: I czasami też mi się zdarzają szarpnięcia - zwłaszcza na zimnym silniku i pod górę. Nie wiem czy temperatura ma wpływ ale tylko w jednym miejscu takie zjawisko zauważyłem: gdy wyjeżdżam z pracy z podporządkowanej i muszę pod górkę uciekać.
-
Witam jako, że dzisiaj nastąpiła awaria w mojej OOOO (najprawdopodobniej cewka padła) postanowiłem się jej bardziej przyjrzeć . I stwierdziłem, że od momentu zakupu (listopad 2012) zrobiłem nią ok. 25k km. A więc czas na małe podsumowanie. Zaraz po zakupie zamontowana została gazownia BRC i do tej pory nie miałem z nią najmniejszych problemów (w ramach kryptoreklamy: Abart we Wroclawiu ) Średnie spalanie to jakieś 9l/100 km. Codziennie dojeżdżam do pracy jakieś 50km w terenie przypominającym Bieszczady lub okolice Jeleniej Góry a więc troszkę górek. W czerwcu OOOO została odstawiona do warsztatu i zostało wymienione: kompletne sprzęgło, tarcze i klocki przód, katalizator oraz obie chłodnice (kiedyś ktoś o coś zahaczył i były delikatnie zgięte i powoli zaczęła jedna przeciekać). Koszt ok. 7k zł. W międzyczasie padła jeszcze pompa ABS-u oraz żarówka. Jak widać raczej niewiele naprawianych rzeczy ma coś wspólnego z ALT Ale muszę się zgodzić z przedmówcami, że nie jest to demon prędkości; zwłaszcza na niskich biegach Olej: na dolewki przez 25k km poszło ok. 5l. Zalewam 5W30 GM Dexos2 i taka 5-litrowa banieczka kosztuje ok. 100 zl. więc nie jest to straszny wydatek. Dodam jeszcze, że bardzo rzadko przekraczam 120-130 km/h, no chyba, że po autostradzie jadę to do 150-160 km/h. PS 120 km/h to dosyć popularna prędkość przelotowa w Niemczech, bez żadnych wariacji - 5 bieg i ok. 3,5k obrotów.
-
Witajcie poszukałem/poczytałem ale w ramach pewności wolę się zapytać. Dziś grzecznie sobie jechałem i nagle zaczęło budą trząść. I zaczął Check mrugać. Podłączyłem kabelek i wyskoczyły mi następujące błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected Czy to kwestia cewki czy też może być jeszcze coś innego? Pozdrawiam
-
Autko ma 175 k km. Rozrząd wymieniony przy 160 k km. 2 k km zalany 5W30. Ze świeżutkim TUV-em. Książka jest - nawet wypełniana w OOOO Rodzinka emerytów (wiem, wiem ale to prawda) kupiła nową Astrę. Ale jeździli nią przez kilka lat. Jeżeli chodzi o przesiadkę z 1,8T to faktycznie jest różnica na minus ale raczej tylko na niskich biegach a 4 i 5 ciągną całkiem nieźle. 150km/h nie było żadnym problemem - nie wiem ile da się więcej bo droga nie pozwalała Za to ten ma już nową budę. A na starym już moja łapę położyła
-
1,8 T już mam Ale teraz trafiło mi się całkiem ładne, zadbane i wychuchane autko - może bez specjalnego wyposażenia ale z pewnej ręki. Ale przy moich przebiegach (ca. 30.000 km rocznie) to wolę założyć tam podtlenek elpidzi i trochę zaoszczędzić. W 1,8 T nie mam żadnych problemów z gazownią i dlatego pytam czy z 2,0 też będzie spokój.