Skocz do zawartości

PUPPY

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PUPPY

Osiągnięcia PUPPY

0

Reputacja

  1. Kulawe? Nie wiem ale jeszcze ponad 200km/h na gazie wyciągnie aczkolwiek (subiektywne odczucie) 2.0 lepiej na 4 i 5 się zbiera albo mam rewelacyjnego ALT-ka
  2. Mój ALT bierze jakieś 5l oleju na 10kkm a kupuję 5W30 5-litrową bańkę za 100 zł (Genuine). Za to ABE spala ~1,5l na 100 km więcej. Więc rachunek ekonomiczny zbliżony W 1.8T zrobiłem na gazie 60kkm a w 2.0 30kkm. W obydwu instalka BRC i żadnych problemów. Chociaż w 1.8 wymieniali wtryski bo te pierwotne nie dawały sobie rady. A jeżeli chodzi o jazdę. Na 1,2,3 biegu 1.8T śmiga ślicznie ale 4 i 5 to jednak 2.0 ma przewagę pomimo mniejszej ilości kucyków. Pewnie i model ma tu znaczenie ale skrzynia w 2.0 jest bardziej elastyczna. Oprócz tego trudno znaleźć "mało wyjeżdżonego" 1.8T. Za to 10-letni 2.0 z przebiegiem 100kkm to żaden wyczyn - w moich okolicach kilka takich stoi. I raczej bez przekrętów bo niemieckie ASO OOOO by sobie na to nie pozwoliło.
  3. Właśnie tego się obawiam Na razie jest świeżutki TUV na 2 lata. Ale co będzie później?
  4. A czy ktoś się orientuje jak wygląda sprawa z niemieckim TUV-em? Bo teraz będzie nowy na dwa lata. Ale czy kiedyś w przyszłości nie będę miał z tego powodu problemów w Niemczech? Nie wiem kiedy i czy wrócę a samochód kupuję teraz do użytku w Niemczech.
  5. Witam Znalazłem w niemieckim ASO całkiem ładne autko z instalacją LPG. Niestety sprzedawca nie posiada żadnych dokumentów na tę instalację (Abgasgutachten, GAP, GSP, książka serwisowa etc.). Odzyskanie od poprzedniego właściciela tych dokumentów jest niemożliwe gdyż od kilku miesięcy leży w śpiączce a samochód do ASO sprzedała jego matka która tych dokumentów odnaleźć nie może. Za to do dowodu rejestracyjnego wbita jest adnotacja o instalacji (z pełnym jej opisem) a w Briefie jest wzmianka, że samochód jeździ na benzynie i LPG. Jeżeli zdecyduję się na zakup tego samochodu to ASO zrobi nowy TUV który będzie obejmowal również instalację gazową. W związku z powyższym mam pytania: 1. Czy faktycznie można w Niemczech zrobić TUV bez powyższych dokumentów? 2. Ile kosztuje wyrobienie nowych dokumentów? 3. Czy takie dokumenty można uzyskać w wydziale komunikacji? Bo chyba musiały być przedstawiane. 4. Czy brak tych dokumentów utrudni/uniemożliwi sprowadzenie tego samochodu do Polski? Z góry dziękuję za odpowiedzi/podpowiedzi
  6. Ja nie mam żadnych problemów z gazem w 2,0 ALT Instalka BRC. Dolewki oleju oczywiście są ale żadne tragiczne. A podtlenek elpidzi pozwala na takie oszczędności, że i na olej starcza ) Mam również B5 z 1,8T 150KM i tylko na niższych biegach jest przewaga 1,8T Na szybkiej drodze lepiej się prowadzi 2,0 Ale to tylko moje subiektywne odczucie.
  7. Ale u mnie było kompletne z dwumasą i okolicą.
  8. PUPPY

    cewka

    Cewka wymieniona i śmiga. Dobrze, że mam Vaga. I w Aso OOOO w Niemczech szczęka im opadła gdy dowiedzieli się, ze to 3 cewka bo w domu jest komp i zostało to sprawdzone i że wymiana cewki to żadna fizjologia i każdy kto miał kiedykolwiek śrubokręt w ręku wymieni to w 15 minut. Skończyło się na tym, że została wymieniona na miejscu (pomimo gazu) Ale błędne błędy już sam musiałem skasować.
  9. PUPPY

    cewka

    Świece mają przejechane jakieś 5k km więc one raczej problemu nie stanowią. A o cewkach już mi kiedyś mechanik sygnalizował. Nawet jedna była ostatnio wymieniana bo już się "kończyła".
  10. PUPPY

    2.0 alt

    Mam B5 z 1,8T 150 KM na dolnych biegach to faktycznie 2,0 szans większych nie ma jeżeli chodzi o dobre drogi na 5 biegu, bez kręcenia na 5k obrotów to 2,0 zbiera się lepiej ale to jest moje subiektywne zdanie
  11. Dziwnego masz tego ALTka bez dwumasy Albo mnie mechanik naciągnął bo miesiąc temu za swoje zapłaciłem ponad 1,5k +800 wymiana:wallbash: I czasami też mi się zdarzają szarpnięcia - zwłaszcza na zimnym silniku i pod górę. Nie wiem czy temperatura ma wpływ ale tylko w jednym miejscu takie zjawisko zauważyłem: gdy wyjeżdżam z pracy z podporządkowanej i muszę pod górkę uciekać.
  12. PUPPY

    2.0 alt

    Witam jako, że dzisiaj nastąpiła awaria w mojej OOOO (najprawdopodobniej cewka padła) postanowiłem się jej bardziej przyjrzeć . I stwierdziłem, że od momentu zakupu (listopad 2012) zrobiłem nią ok. 25k km. A więc czas na małe podsumowanie. Zaraz po zakupie zamontowana została gazownia BRC i do tej pory nie miałem z nią najmniejszych problemów (w ramach kryptoreklamy: Abart we Wroclawiu ) Średnie spalanie to jakieś 9l/100 km. Codziennie dojeżdżam do pracy jakieś 50km w terenie przypominającym Bieszczady lub okolice Jeleniej Góry a więc troszkę górek. W czerwcu OOOO została odstawiona do warsztatu i zostało wymienione: kompletne sprzęgło, tarcze i klocki przód, katalizator oraz obie chłodnice (kiedyś ktoś o coś zahaczył i były delikatnie zgięte i powoli zaczęła jedna przeciekać). Koszt ok. 7k zł. W międzyczasie padła jeszcze pompa ABS-u oraz żarówka. Jak widać raczej niewiele naprawianych rzeczy ma coś wspólnego z ALT Ale muszę się zgodzić z przedmówcami, że nie jest to demon prędkości; zwłaszcza na niskich biegach Olej: na dolewki przez 25k km poszło ok. 5l. Zalewam 5W30 GM Dexos2 i taka 5-litrowa banieczka kosztuje ok. 100 zl. więc nie jest to straszny wydatek. Dodam jeszcze, że bardzo rzadko przekraczam 120-130 km/h, no chyba, że po autostradzie jadę to do 150-160 km/h. PS 120 km/h to dosyć popularna prędkość przelotowa w Niemczech, bez żadnych wariacji - 5 bieg i ok. 3,5k obrotów.
  13. PUPPY

    cewka

    Witajcie poszukałem/poczytałem ale w ramach pewności wolę się zapytać. Dziś grzecznie sobie jechałem i nagle zaczęło budą trząść. I zaczął Check mrugać. Podłączyłem kabelek i wyskoczyły mi następujące błędy: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected Czy to kwestia cewki czy też może być jeszcze coś innego? Pozdrawiam
  14. PUPPY

    2.0 alt

    Autko ma 175 k km. Rozrząd wymieniony przy 160 k km. 2 k km zalany 5W30. Ze świeżutkim TUV-em. Książka jest - nawet wypełniana w OOOO Rodzinka emerytów (wiem, wiem ale to prawda) kupiła nową Astrę. Ale jeździli nią przez kilka lat. Jeżeli chodzi o przesiadkę z 1,8T to faktycznie jest różnica na minus ale raczej tylko na niskich biegach a 4 i 5 ciągną całkiem nieźle. 150km/h nie było żadnym problemem - nie wiem ile da się więcej bo droga nie pozwalała Za to ten ma już nową budę. A na starym już moja łapę położyła
  15. PUPPY

    2.0 alt

    1,8 T już mam Ale teraz trafiło mi się całkiem ładne, zadbane i wychuchane autko - może bez specjalnego wyposażenia ale z pewnej ręki. Ale przy moich przebiegach (ca. 30.000 km rocznie) to wolę założyć tam podtlenek elpidzi i trochę zaoszczędzić. W 1,8 T nie mam żadnych problemów z gazownią i dlatego pytam czy z 2,0 też będzie spokój.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...