Skocz do zawartości

neo61

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O neo61

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia neo61

0

Reputacja

  1. Wielkie dzieki za odpowiedz czyli wychodzi ze mam za malo. Tyle ze znowu nie wiem ile.skad biora sie takie roznice? Dunlop po 2.4 a michelin az 0.3 bara wiecej na przod? Ja zawsze myslalem ze tak jak michelin podaje na przodzie powinno byc wiecej zeby nie bylo efektu podsterownosci. Do czasu az zobaczylem tabele audi gdzie jest 2.2 na obu osiach. Wiem ze te dane sa do minimalnie szerszej i wyzszej opony, ale juz niskoprofilowej wiec mysle ze mozna je stosowac w moich. Podsumowujac, jaki wedlug ciebie bedzie zloty srodek biorac pod uwage te trzy tabele? Po 2.4?, 2.7-2.4?, czy moze 2.6-2.5? Pozdro
  2. Witam Znalazlem jeden post na temat ciśnienia, ale nie rozwiał moich wątpliwości, więc zapytam ponownie. Prosiłbym o odpowiedz tych , którzy naprawde coś wiedzą w tym temacie !! Zmienilem felgi ze standardowych 17' z oponami 235/45/17 na felgi 18' z oponami 225/40/18 Ciśnienie zalecane przez producenta na standardowe felgi to 2.2 przod i tył!! (na zimnej oponie oczyqiście czyli około 2.4 na ciepłej) I teraz pytanie jakie cisnienie powinno być w nowych?? Jedni piszą ,że conajmniej 2.6 i piszą tak jakby byli pewni na 100%. A producent opon - w tym przypadku Dunlop - pisze, że wg tabeli producenta!! Opony na nowych felgach kupilem nowe Dunlop Sport 9000 Wulkanizator mówi, że takie cisnienie jak na tebeli. Sam już nie wiem. Wrzuciłem więc ciśnienie 2.5 jak większośc pisala(na cieplej oponie oczywiście wiec w realu koło 2.3) Autko jakoś się tej drogi trzyma - wiadomo że jak opony nowe to trzeba troche dotrzec i na poczatku trzymanie nie jest idealne. Ale po przejechaniu kolo 300 km zauważyłem , że cienki pasek kontrolny na oponach ściera się bardziej od wewnatzr opony!! Co oznaczałoby ,że cisnienie jest za duże!!I opona jedzie bardziej po wewnetrznej częsci !! Wiec jak sie do tego ma to ciśnienie ktorzy polecaja coniektorzy - 2.6 lub nawet 2.7?? Wtedy opona kompletnie zdzierala by się od wewnatrz!!?? Sam nie wiem więc wolę zapytać.Jak mam napompować te cholerne opony?? Po przejechaniu tych 400km paski kontrolne ktore mialy glębokość kolo 0.5mm teraz maja 0.15 wewnatrz i 0.35 na zewnatrz.W ciągu 400 km różnica ścierania 0.2 mm - wg mnie to dużo!! Zbieżność oczywiscie jest ustawiona i wogole, amorki super. Na koniec dodam ,że sprawdziłem nawet temp. opony termometrem optycznym:) Wynosiła po nagrzaniu 38 stopni wewnatrz i jakby 37.5 - 38 na zewnatrz. jakies sugestie?? Pytanie czy 0.1 bara może powodawac az takie roznice?? skoro mam 2.3 a producent zaleca 2.2??? Bo jesli może - to faktycznie powinno byc jak mówi audi - 2.2 bara na zimnych, czyli 2.4 na ciepłych. Dzieki za pomoc pozdrawiam
  3. Jeżeli chodzi o automat to dokładnie to samo mówiłem 1.5 roku temu:) Trzeba pojezdzic i samemu się przekonac:) jeśli jezdziłeś to uwierz mi ,że ten silnik bez mniejszego problemu ciągnie to autko z dużym kopem:) Skrzynia jest bezprzekladniowa, tak że przyjemność nieziemska
  4. Zgadzam sie . Auto malika rewelacja, wyglada ładnie - ale okiem fotografa dodam ,że dużo daja dobre zdjęcia. Auto na żywo może już tak nie wyglądać Ale wracając do tematu. Autko super, tylko ile trzeba kasy włożyć , żeby kupić , zamontować te wszystkie dodatki, Ile trzeba mieć czasu ,żeby jeździc po tych wszystkich fachowcach , robic te chiptuningi, przyciemnianie szyb.... Ile czasu samemu trzeba poswięcic w garażu?? Jeżeli sie to kocha...to rozumiem, ale jeżeli ma sie rodzine przy okazji to także współczuje... Ja wolę zabrac żonę na weekend do paryża, i wakacje gdzieś w ciepłych krajach. (dla mnie to ma właśnie wartość a nie coś co stoi na ulicy lub w garażu... ) Bez obrazy oczywiście.Każdy kocha coś innego... Ja poprostu nie widze sensu ładowania tego wszystkiego do i tak ładnego auta. Podejrzewam ,że auto Malika, było ładne nawet przed tymi wszystkimi zmianami!! Jeżeli Audi tego tam nie włozyło, znaczy , że trzeba poszukac modelu gdzie to wszystko jest:) Na koniec chciałem dodać , że zawsze marzyło mi sie auto wypasione, przyciagające wzrok i wogole...ale oryginalne z fabryki... W przyszłym roku na pewno zmienie auto i będzie to albo BMW M3 3.2 V8 albo RS4 4.2 quatro saloon.Szukam cos koło 2005.Byle B7 była. Myślę i mam nadzieje ,że jak wrzuce foty to nikt juz nie napisze, że końcówki tłumika wyglądają slabo, albo coś w tym stylu ... :gwizdanie:
  5. Ok spoko. Moze ja mialem ciezki i dlatego tak nerwowo zareagowalem:-) jesli miales na mysli koncowki to napisz jakie.ja nie widzialem zadnych fajnych,ale jakbym znalazl to moze i wymienie:-) pozdro
  6. Dzięki a to ciekawe... pierwszy raz na oczy widzę "wersję brytyjską" z tak umiejscowionymi oznaczeniami :gwizdanie: No ja już kilka widziałem. Bede musiał zrobic fote i podeslac
  7. Z tymi naklejkami, to chyba się nie zgodzę Auto to wersja brytyjska, i jeździ tu wiele z tak samo zamontowanymi oznaczeniami. Najbardziej komiczne położenie ma kierownica:)
  8. Po pierwsze to tak jak myslałem , bardzo ciężko na tym forum usłyszec pozytywną i miła opinię jeśli nie jest się czyimś znajomym lub nie jeździ się na zloty. Po drugie, to faktycznie bardzo to śmieszne ,że napisalem ,że sa dostępne na Ebay.... Poprostu boki zrywać!! napisalem, żeby udowodnić tym którzy mało wiedzą o alufelgach, ,że sa takie jak RS8 Style... Po trzecie mi zawsze sie podobały takie alu, i na aucie wyglądaja rewelacja...oczywiście "punkt widzenia , zależy od punktu siedzenia" Po czwarte nie rozumiem stwierdzenia o pójściu w złym kierunku jeżeli chodzi o moje autko. Nie jestem i nigdy nie będę typem tuningowca , ładującym majatek w tanie fury. Jestem zwyklym kolesiem, kupiłem Audi by dobrze i wygodnie jeździć . Wszystko co w nim jest było od nowości, Felgi zmieniłem z potrzeby wymiany opon, wiec poszło w komplecie!! Nie odklejałem ani nie doklejałem żadnych oznaczeń z mojego auta. Wszystko co na nim widac bylo od nowości, naklejone przez Audi - ciekawe skąd to pytanie?? Tłumik brzmi jak dla mnie pięknie...delikatnie , a zarazm agresywnie kiedy trzeba przycisnąć. W aucie słucham muzyki a nie dudnienia rury wydechowej jak pietnastolatek Ot tyle... Pozdrawiam p.s.moze mnie poniosło, ale nie rozumiem , dlaczego te wasze teksty są zawsze takie same. Myslalem,że to forum A4 Polska a nie A4 mega super tuning!! Każdy chwali się tym co uważa za ładne dla niego. Dla niektórych moje auto to fura marzenie, dla niektórych może być padaka. ------------------- Ja poprostu nigdy nie napisalbym widząc ładne auto, co w nim nie tak - szukając na siłe wad i minusów-, tylko napisałbym,że fajne , albo nie pisałbym nic!! I nie dlatego,że boje się krytyki, bo ona mi lata, ale dlatego ,że co niektorzy kupując audi spelniaja jakieś swoje marzenia!! Ja spełniam własnie swoje, jeżdżąc automatem, który nie zmienia biegów, i do tego fajnie wygląda!! ------------------ Wasze fury są najlepsze?? Felgi od R8 w a4?? Jeśli nie możesz się doczekać az ktoś je zalozy - to może sam je kup i załóż - jeśli wogóle jest taka opcja?? a potem pochwal sie wynikiem, na pewno napiszę swoja opinie...
  9. Felgi nazywają się RS8 Style !! Sa dostępne na Ebay:) Nie pisałem , że są z R8:) Pozdro ... ale podoba sie czy nie??
  10. Witam Chciałem pokazać wam kilka nowych, lepszych fotek zrobionych dzisiaj.Poprzednie były słabiutkie...bez miłosci:) (robione przez sprzedawcę) Modyfikacje to: Spojlerek na bagażniku typu S-line Nowe Alu 18' RS8 Style I przypomnę co na wyposażeniu:) 2.4 V6 30v Skrzynia 6-cio biegowa bezprzekładniowa Multitronic Pełna skóra ze sportowymi fotelami Sportowa kierownica System BOSE ze zmieniarką Sportowe zawieszenie S-line Lampy xenonowe Elektrycznie chowane lusteka Oryginalnie przyciemnione szyby No i ten dzwięk wydobywający się z oryginalnego tłumika...poezja:) Kto słyszał ten wie, a kto nie - może posłuchać http://uk.youtube.com/watch?v=YHXlLYqSWkE A tutaj kilka fotek:
  11. Witam koledzy. Oczywiscie chce sie cieszyc moim wspanialym silnikiem nie tylko chwile ale dlugo dlugo! Dlatego nie posluchalem kazia wichury tylko reszty klubowiczow,i bardzo dziekuje za szbka odpowiedz:) wezyk i strzykawka zadzialaly i teraz jest ponizej maks! Ja spie i jezdze spokojnie. Dzieki za pomoc swoja droga ostatnio mialem bmw silnik 2.5 i nigdy nie dolewalem oleju. A w tym aucie co 1000 mil musze dolac okolo 0.5l ? I najlepsze ze w instrukcji uzytkowania napisane jest ze tak ma byc i ze olej powinno sie miec zawsze w bagazniku:) castrol edge oczywiscie. Z tego co pamietam to zawsze mowilo sie ze zajechane silniki potrzebuja dolewek. A tu dowod na to ze jednak nie. Silnik z przebiegiem 10tys takze i to nawet wg zalecen producenta. Co o tym myslicie? Pozdro
  12. Witam dolewalem dzisiaj olej do silnika.chcialem zeby stan byl pod maks.i nie wiem jak ale pierwsz raz w zyciu udalo mi sie przelac.myslalem ze od min do maks jest 1litr jak zawsze.bylo ponizej polowy wiec wlalem 0.5l.i teraz mam grubo ponad maks.nie wiem jak to mozliwe ze po wlaniu tak malej ilosci poziom na miarce tak podskoczyl ale tak mi pokazuje. Pytanie co teraz.? Auto jest 03 rok.2.4 motor.czy w tych rocznikach bylo jakies zabezbieczenie przed przelaniem?spuscic troche czy poprostu jezdzic normalnie i sam wroci do normy. Dzieki za pomoc i pozdrawiam
  13. Piękne autko Mi osobiście podoba się bardziej bez relingów niż z. Także szukałem avanta ale nie udało sie ładnego znaleść więc jest saloon. Gratuluje i pozdrawiam
  14. Dzieki za rade i zgadzam się, że z czasem pewnie dojrzeje:) Jeżeli chodzi o zawieszenie to zauważyłem na innych autach u mnie w mieście ,że jak jest sportowe zawieszenie to tył jakby jest troszke niżej niż przód.Na wszystkich 2.4 wygląda tak samo. Wiecie może dlaczego i czy to normlne?? pozdrawiam
  15. Dzieki za porade:) Nie wiem co to są dokładki ale się dowiem:) Wątpie żebym cokolwiek malował) Nie lubię przerabiać czegoś co oryginalnie dobrze wygląda. Jeżeli chodzi o glebe to musiałbym pewnie wymienic sprężyny na krótsze.Oryginalnie mam sportowe zawieszenie- super sztywne, więc chyba tez kosztów sobie nie będę robił)) Pozdr:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...