Skocz do zawartości

NikoA4

Pasjonat
  • Postów

    400
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O NikoA4

Osiągnięcia NikoA4

0

Reputacja

  1. Tak z modulem ktory kupilem byla manetka tempomatu,active cruise control. Ale ja mam zwykly,i po zalozeniu tej manetki active,mialem blad odnosnie ustawienia dystansu. A wiec przelozylem swoja manetke i nie dziala teraz tempomat,a wczesniej dzialal idealnie,jak juz napisalem modul i tasma maja takie same nr. ---------- Post dopisany at 20:25 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ---------- Tak sobie teraz przegladam ross-tech i mysle,a moze coding mam zly,w (16)steering wheel electronics. bo ja mam LHD,a modul raczej jest od RHD. Numery modulow takie same. czy nie wlasciwe kodowanie moze miec az taki wplyw na dzialanie tempomatu?
  2. A najlepiej zapnij vcds-a i zobacz co wywali.a moze klocki sie koncza. Kontrolka esp od czujnika kata skretu,bedzie sie zapalac.
  3. zanim wymienialem tasme i modul tempomat mi dzialal.mialem tylko dlad 01826 czujnik kata skretu kierownicy. modul i tasme kupilem o identycznych numerach,tylko data produkcji czesci jest inna [nowsze] co to jest ACC?
  4. mam maly problem z moim nowym nabytkiem,auto to A8 D3 4.2 benzyna. problem polegal na palacym sie esp,zakupilem calego pajaka [modul z tasma imanetkami] wszystko o takich samych numerach,z wyjatkiem manetki tempomatu.ktora byla z aktywnym tempomatem,i po zamontowaniu pokazywal blad 02083 komunikat zadania opoznienia . a wiec manetke zalozylem swoja,ale niestety nie dziala tempomat . na vagu blad 17977 cruise control switch (E45) implausible signal P 1569 -008 implausible signal czy to ma zwiazek ze z tym modulem byla inna manetka? moze ktos juz mial podobny problem.
  5. pomocy please bo na forach bmw nedza. Szukam po necie juz pare ladnych godzin i przypadku takiego nie moge znalesc. Mam bmw e46 320i 2.2 M54 B22 silnik.zawsze po odpaleniu na zimnym silniku pojawia sie check engine i blad Miss fire cylinder 4 [blad spalania cylinder 4].Po wykasowaniu auto pracuje rowno.sprawdzilem swiece,swieca byla mokra na gwincie i okopcona [czarny nagar], o jakiej to swiadczy mieszance?dodam ze auto duzo pali.przy koleinym odpalaniu na cieplym juz sie nie pojawia blad.prawie zawsze mam za niskie obroty biegu jalowego 500rpm,przy tak niskich obrotach jak skrzynia zapnie bieg to zapala sie cisnienie oleju silnik.tylko czasami obroty zachowuja sie tak jak powinny 850rpm,ale jak wylacze ogrzewanie [nawiew] to obroty spadaja na 500rpm i mruga cisnienie oleju.na przyzadzie diagnostycznym widac jak czujnik temperatury cieczy wariuje [skacze z 90 na 25 stopni] tak samo czujnik na wezu przy chlodnicy skacze z 87 na 2-4 stopnie. czy jak by sondy byly uwalone to pokazywalo by ich blad?dlaczego te obroty zachowuja sie tak jak wylaczam nawiew?
  6. Hulal az do mometu kiedy sie znowu nie zapalil check engine.po wykasowaniu ok,ale za kazdym razem rano ma zimnym musze kasowac ten blad.blad pokazuje spalania cylinder 4.ale jak go skasuje to silnik pracuje rowniutko.do tego jeszcze czasami mam problem z obrotami,spadaja na 500 o zapala sie czerwona lampka cisnienia oleju.nie zawsze.chyba pojade do szpecow od bmw
  7. Problem rozwiazany.powodem byl check engine.silnik pracowal nie rowno i jak skrzynia zapiela bieg to juz wogole byla lipa.nie wiem jaki dokladnie byl blad,chyba cos z paliwem,stare paliwo , auto dlugo nie jezdzone.przy tych temperaturach.ale po wykasowaniu chula az milo.wyglada na to ze skrzynia wporzadku,nic wiecej na temat skrzyni nie powiem bo nie mam porownania.
  8. Czekam wlasnie na przyzad diagnostyczny,w miedzy czasie zabralem sie za odme.troche syfu tam bylo,
  9. dzieki kolego za linki.teraz sprawa wyglada tak,mam sasiada on ma bmw 7 1996 w autamacie ZF .pokazal mi jak to u niego chodzi,po zapieciu biegu obroty spadaja nieznacznie.a u mnie w aucie teraz jest tak,jak dam na D to auto zaczyna pelznac,a wczesniej nie chcialo,chyba od dlugiego stania chamulce przydzerwialy,nie wiem.sasiad jak wszedl do mnie do auta,to powiedzial ze ze skrzynia jest ok,tylko silnik kuleje.faktycznie zapomnialem napisac ze mam check engine,ale nie mam pojecia dlaczego sie zapalil?silnik na pozycji P nawet ma za niskie obroty 500 na min.I dlatego jak zapnie bieg to juz wogule kuleje i nie wiem nie chodzi na wszystkie cylindry?Zaraz po odpaleniu [na ssaniu]chodzi normalnie czuc ze ma moc.zastanawiam sie co moglem spieprzyc podczas tych moich prac?wiem ze czyscilem sondy lambdy miekka szczotka druciana,moze kawalek druciku od szczotki wlazl przez otwor do sondy i cos tam styka?a przez odme moglby zapalic sie check engine?
  10. Silnik sie nie dlawi,pracuje rowno. Mam nadzieje ze ta kontrolka cisnienia oleju zapala sie z winy filtra oleju? Moze juz dzisiaj wieczorem uda mi sie zmienic ten filtr? ---------- Post dopisany 05-01-2013 at 00:46 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2013 at 10:51 ---------- dzis po pracy sprawdzilem jeszcze raz jak to wszystko dziala. po odpaleniu auta kontrolka cisnienia oleju gasnie i nie zapala sie.jak przesune na R czy D to obroty mocno spadaja,a skrzynia dziwnie pracuje [dudni] puszczam chamulec i auto nie jedzie,jak dodam gazu to rusza.mysle ze ten dzwiek ze skrzyni cichnie wraz z nagrzewaniem sie oleju. na silniku pali sie jeszcze check engine,ale mam odlaczony wiatrak klimy i nie wiem czy to nie przez niego? czy to normalne ze skrzynia po zapieciu biegu az tak spowalnia obroty silnika? Kolego [onsork]gdzie moge kupic te czesci do skrzyni?
  11. Kola kreca sie.jutro zaczne cos z tym robic.napewno dam znac co i jak Manchester
  12. Za skrzynie dalem 200 funtow.ale czy to skrzynia jest winna?po wymianie jeszcze autem nie jezdzilem,z powodu tej kontrolki cisnienia oleju.myslalem o naprawie mojej skrzyni,ale gdzie kupic te czesci?w sobote wymienie jeszcze filt z oringami na nowy oryginalny + czujnik cisnienia.sprawdze manometrem cisnienie.tylko jakie ma miec?I czy na biegu ma miec takie same jak na P?
  13. Skrzynie kupilem uzywana z malym przebiegiem,skrzynia wizualnie jest w bardzo dobrym stanie.filtr +olej zmienilem,stan oleju uzupelniony.w misce nie bylo zadnych opilkow metalu.na poczatku tak pomyslalem ze skrzynia cos chamuje silnik.Ale sprawdze jeszcze ten filtr.w poprzedniej srzyni zatarlo sie lozysko(panewka)na pompie.ale skrzynia nie chalasowala i kontrolka cisnienia sie nie zapalala.
  14. Niestety nie mam sprzetu do diagnostyki bmw,mam vaga,ale to tylko vw grup. Zamowilem filtr oleju w aso,mam nadzieje ze bedzie z oringami? Jak obroty spadaja przy wlaczonym biegu to wtedy zapala sie lampka czerwona cisnienia oleju,jak dam na P to ok.sciagam jeszcze miske,wymiana uszczelki.co jeszcze przy okazji tam pod miska wymienic?
  15. Czyli jest ok,podziekowal ---------- Post dopisany 30-12-2012 at 22:39 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2012 at 23:58 ---------- z braku czasu dopiero skrzynia wymieniona,ale jest jakis problem.Auto uniesione kola w gorze,wybieram D i zapala sie czerwona kontrolka cisnienia oleju silnika.dzieja sie tak na kazdym biegu,tylko na N jest dobrze.wlasnie wymienilem olej silnika MOBIL 1, ESP FORMULA. A moze zly filtr oleju dostalem,bo troche jest inny od tego co byl?Przed wymiana skrzyni i oleju w silniku bylo ok.Pomocy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...