Skocz do zawartości

JózefPiłsudski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JózefPiłsudski

Informacje

  • Imię
    Gracjan
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia JózefPiłsudski

2

Reputacja

  1. Włącz zapłon, wbij wsteczny i podejdz do zderzaka a następnie przyłóż ucho do każdego czujnika. Działający czujnik będzie wydawać dzwięk typu cyk cyk cyk cyk cyk Ten który będzie milczał jest do wymiany. Ostatnio sam zmieniałem w B6 Avant jeden czujnik. Na allegro są dostępne używane oryginały w cenie 70-100 zł lub nowy zamiennik z 2-letnią gwarancją (w przypadku B6 koszt 120 zł z przesyłką). Samo ściągnięcie zderzaka nie jest kłopotliwe, ponieważ więcej jest zabawy ze śrubkami-śrubeczkami niż prawdziwej roboty. Faktyczny czas wymiany na spokojnie to 1,5 godziny.
  2. Operacja wymaga specjalistycznych narzędzi czy wystarczy prasa i trochę wiedzy?
  3. Witam Panowie, Mam poważny problem z przednimi szybami w Avancie (2004 rok). Ostatnio kilka razy w nocy (zauważone nad ranem) otworzyły mi się szyby, około 10-15 cm. Ogrania mnie przerażenie jeżeli pada w nocy deszcz. Gdzie szukać problemu? Doraźnie wyciągnę bezpiecznik,ale to rozwiązanie jest na chwilę, póki nie dojdę co i jak. Szyby normalnie działają: opuszczenie, podnoszenie, otwieranie i zamykanie z pilota. Auto zamykam z pilota, robię 3 obejścia wokół i co jest nad ranem? Uchylone! (nie zawsze ale kilka razy zdarzyło się). Idealne zaproszenie dla złodzieja. Myślałem,że gdzieś niefortunnie moja kobieta (ona jeździ autem w 99%) nacisnęła guzik na pilocie (burdel w torebce, coś go naciśnie, itp), więc miała z tego powodu rozmowę "motywującą" ,ale problem nie ustał.....
  4. Akcja zaliczona w dniu 08.09.2014 (Rzeszów). Pełna kultura, 3 cewki kwalifikowały się do wymiany o nr 06B 905 115 R. Jedną zostawili,bo była wymieniona wcześniej, nr: 06A 905 115D. Wpis do książki serwisowej + mycie auta na serwisie Natomiast znajomy w tym samym dniu dzwonił do serwisu VW (3 metry dalej ) i życzliwa Pani poinformowała go, że jeśli cewki są sprawne to mu ich nie wymienią
  5. Sprawa wyjasniona. Proszę o zamknięcie tamatu.
  6. U mnie też było podobnie po wymianie klocków z przodu. Przez kilkaset kilometrów miałem wrażenie,że klocek nie bierze całej tarczy, a do tego miałem dragania przy lekkim hamowaniu. Obecnie przejechałem 2-3 tys km i wszystko wróciło do normy,a tarcza wygląda jak nowa. Tylko ja przy wymianie delikatnie potraktowałem prowadnice smarem.
  7. Witam Panowie, Dzisiaj zaglądałem do rozrządu i nogi mi się ugięły, gdy zobaczyłem jak chodzi koło zębate od paska rozrządu. Poniżej link do mojego filmu, żeby nie rozpisywać się za dużo. Kwalifikuje się do natychmiastowej wymiany? Pytam, ponieważ nie jestem "asem" w sprawach rozrządu. https://www.youtube.com/watch?v=4YP6fuabfUU&list=UUHcRKQ6IjnY5QuEnZ58kIvA Z góry dziękuję za pomoc w tej sprawie
  8. Witam. Pilnie potrzebuję -jeden czujnik parkowania 4B0 919 275 B do Audi A4 B6 Avant do tylnego zderzaka (1.8 T, 163 KM, BFB, rocznik 2004). -znośne klocki hamulcowe do tego samego auta na tylną oś (tarcza niewentylowana). Proszę o podanie ceny wraz z przesyłką. Pozdrawiam,
  9. Panowie, krótko i zwięźle. Kilka dniu temu kupiłem Audi A4 B6 1.8 T (BFB) z instalacją BRC. Przebieg 169 tys km, motor zalany olejem Mobil SYST S Special V 5W30 (według plakietki). Mogę go stosować bez obaw? Wymiana co 15 tys km (większość to krótkie odcinki). Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.
  10. Liczę się z tym, że policja może zabrać mi dowód lub, że mogę mieć problemy z podbiciem przeglądu (choć to już najmniejszy problem ). Ładnie to wygląda, ale jak mam się wkur... z tym kontrolkami to wywalę te świecidełka (zostawię w halogenach), ponieważ zakładanie ori ksenonów mija się z celem (koszty ). Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.
  11. Witam Forumowicze. W dniu dzisiejszym zakupiłem Audi A4 1.8 T (BFB). Podczas powrotu do domu włączyły mi się kontrolki (widoczne na zdj) od: -kontroli trakcji, -ABS-u, -hamulca ręcznego, + duży napis BREMSE Po pierwszym zgaszeniu znikają kontrolki od ABS-u, hamulca ręcznego i napis BREMSE. Jeżeli drugi raz zgaszę auto znika również kontrolka od trakcji. Nie wiem czy to przepadek czy co, ale zjawisko najczęściej występuje gdy włączam światła długie. Auto kupiłem od "miłośnika gadżetów" i posiada ksenony od świateł mijania, drogowych oraz w halogenach . 1. Płyn hamulcowy niby jest w normie. 2. Klocki i tarcze również nie wymagają wymiany. 3. Po zamknięciu auta słyszę działający jakiś silniczek/mechanizm z okolic nawiewów/radia. Czyżby akumulator płatał figle choć jest nowy? I co to tam tak szumi? W BMW E46 miałem podobnie,ale po kilku minutach była cisza jak makiem zasiał. 4. Wina "ksenonów"?? Czasami włączam długie światła wielokrotnie i nic się nie dzieje. Jednym słowem: czeski film
  12. W którym miejscu mogą znajdować się wspomniane filtry? Mam jeszcze jeden problem z elektryką (tak sądzę)-pozwoliłem sobie na wysłanie PW do Ciebie, żeby nie zaśmiecać forum.
  13. Właśnie, jak jest z wymianą filtrów? Co jaki okres polecasz wymieniać? I co najważniejsze, jakim olejem go zalewać. Jest to moje pierwsze AUDI i to jeszcze z LPG.
  14. Przed chwilą sprawdziłem. Są na nich biało-pomarańczowe naklejki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...