babka321 0 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Witam. Zastanawiam się nad pewną kwestią, mianowicie chodzi mi o regenerację wahaczy dolnych czyli wymiany tulei gumowo-metalowych. Czy jest to możliwe??? Zaintrygowało mnie to ponieważ znalazłem w sprzedaży tuleje i zastanawiam się czy potrzebny jest jakiś specjalistyczny sprzęt do ich wymiany, czy tylko zwykła prasa. Może ktoś już robił coś takiego? Z góry dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomaszstn 12 Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Dużo osób to robiło, np. ja tyle że nie sam a oddałem do firmy która zajmuje się regeneracją, za dwa wraz z wymianą zapłaciłem tyle co za 1 nowy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 A ile wytrzymują regenerowane? Czy warto? Pytam bo nie wiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomaszstn 12 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Jak wsadzisz dobre tuleje, np z Lema to wytrzymają tyle samo co nowe wahacze z Lemfordera, warunek te które oddajesz do regeneracji to muszą być ori. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JózefPiłsudski 1 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Operacja wymaga specjalistycznych narzędzi czy wystarczy prasa i trochę wiedzy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomaszstn 12 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Zależy który wahacz, tuleje dasz radę jeśli masz sprzęt ale sworzeń to już gorzej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eXik 1 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 A możesz podać jakieś namiary gdzie regenerują? I Czy to Ty do nich wysyłałeś ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DraKio 0 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 kupujesz tulejke i na prasie wprasowujesz , prasa moze byc amatorska , lewarek hydrauliczny i ogień sworznia sam nie zregenerujesz w domowych warunkach ;d a tuleje są dostępne i w niedużych pieniądzach wiec jak masz jakas tulejke wywaloną to naprase i latasz dalej Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomaszstn 12 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 A możesz podać jakieś namiary gdzie regenerują? I Czy to Ty do nich wysyłałeś ? Ja robiłem w zaprzyjaźnionym warsztacie, mieli już po regeneracji na stanie. Oni to oddają bodajże do firmy w Bytomiu ale mogę się mylić, nie pamiętam już bo to dość czasu temu było. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pionti2 2 Posted January 12, 2016 Share Posted January 12, 2016 (edited) A tak wogóle to czy można wymieniać sworznie w naszych wahaczach? Szukam w necie sworzni do zawieszenia A4 B6 i nijak nie mogę znaleźć. Tulei jest pełno. Edited January 12, 2016 by pionti2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lechwik 1 Posted November 16, 2016 Share Posted November 16, 2016 (edited) Witam takie Pytanie Muszę wymienić tuleje w wachaczu ( prawym dolny tylni ) A4 B6 2003rok Jak wyjmuje ten wachacz to czy łatwo zdemontować zwrotnice i jakie narzędzia do tego przygotować? Jaką tuleje kupić może macie jej numer i ew kto to wymieni (wybije i wbije) w Mazowieckim ? Pozdrawiam Wiktor Edited November 16, 2016 by lechwik Link to comment Share on other sites More sharing options...
misza9966 0 Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 A tak wogóle to czy można wymieniać sworznie w naszych wahaczach? Szukam w necie sworzni do zawieszenia A4 B6 i nijak nie mogę znaleźć. Tulei jest pełno. siemka.jak poszlo ze sworzniami?bo sam szukam gdzie mozna zregenerowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
adasm112 2 Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 Witam kolego. Mam zaprzyjaźnioną firmę która regeneruje właśnie wahacze. Ja jeżdżę już 1.5 roku. Wszystko na org. Więcej na priv. ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yag3 0 Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Witam kolego. Mam zaprzyjaźnioną firmę która regeneruje właśnie wahacze. Ja jeżdżę już 1.5 roku. Wszystko na org. Więcej na priv. ;D jeśli jest możliwość to także potrzebuję namiar na regenerację Adasm112, jeśli możesz podpowiedzieć gdzie szukać tej firmy od regeneracji wahaczy do b6 tki z góry thx pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alko-maty 2 Posted December 14, 2016 Share Posted December 14, 2016 Skoro przeprowadzałeś regenerację wahaczy to podaj jeszcze jakie koszty się z tym wiążą, bo na ten temat nic nie piszesz,a ciekawi mnie czy jest to porównywalne z kupnem kompletu nowych czy też wyraźnie tańsze, sam nigdy nie brałem opcji regeneracji części zawieszenia pod uwagę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erchi 10 Posted December 19, 2016 Share Posted December 19, 2016 Koszt regenerowanych jest rzędu 550-600zł za komplet (bez faktury). Tyle bynajmniej to kosztowało 2 lata temu w Poznaniu, nie wiem jak teraz/gdzie indziej. Korzystnie cenowo wypadają zestawy, np. MS czy SKV, w komplecie dodatkowo drążki/końcówki, łączniki, no i komplet nowych śrub. Jeżdżę na regenerowanych od ok. 60tys km, na tę chwilę nic nie hałasuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
azure 8 Posted December 19, 2016 Share Posted December 19, 2016 Koszt regenerowanych jest rzędu 550-600zł za komplet (bez faktury). Tyle bynajmniej to kosztowało 2 lata temu w Poznaniu, nie wiem jak teraz/gdzie indziej. Korzystnie cenowo wypadają zestawy, np. MS czy SKV, w komplecie dodatkowo drążki/końcówki, łączniki, no i komplet nowych śrub. Jeżdżę na regenerowanych od ok. 60tys km, na tę chwilę nic nie hałasuje. Raczej ze 30kkm, bo jak kojarzę to w tym roku wrzucałeś... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
erchi 10 Posted December 19, 2016 Share Posted December 19, 2016 (edited) Źle kojarzysz Wrzucałem z końcem 2014 albo początkiem 2015 (a zatem mogłem rozminąć się o ok. 10tys km) Edited December 19, 2016 by erchi Link to comment Share on other sites More sharing options...
adasm112 2 Posted December 26, 2016 Share Posted December 26, 2016 Witam. Wybaczcie że tak późno odpisuje ale nie miałem zbytnio czasu. Dużo osób pisało do mnie już na priv w sprawie kontaktu. Chłopaki regenerują do prawie każdego modelu od Fiata po Wartburga nawet ;D więc ja płaciłem za wszystko prawie 800 zł łącznie z KW. Dostałem gwarancję na rok pisemną. Czekałem na wahacze około 2 dni. Jeśli masz org to wysyłasz do chłopaków i robią na Twoich z tym że musisz tak czekać do tygodnia. A jeśli chcesz to oni Tobie wysyłają już po regeneracji a ty im odsyłasz swoje (muszą być org!) i zwracają Tobie jakąś kwotę. Fajna i miła obsługa. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klawisz-84 9 Posted August 23, 2017 Share Posted August 23, 2017 Dnia 27.12.2016 o 00:11, adasm112 napisał: Witam. Wybaczcie że tak późno odpisuje ale nie miałem zbytnio czasu. Dużo osób pisało do mnie już na priv w sprawie kontaktu. Chłopaki regenerują do prawie każdego modelu od Fiata po Wartburga nawet ;D więc ja płaciłem za wszystko prawie 800 zł łącznie z KW. Dostałem gwarancję na rok pisemną. Czekałem na wahacze około 2 dni. Jeśli masz org to wysyłasz do chłopaków i robią na Twoich z tym że musisz tak czekać do tygodnia. A jeśli chcesz to oni Tobie wysyłają już po regeneracji a ty im odsyłasz swoje (muszą być org!) i zwracają Tobie jakąś kwotę. Fajna i miła obsługa. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Ale jaka nazwa firmy Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolley 17 Posted February 8, 2019 Share Posted February 8, 2019 (edited) Panoćki, jak Wam się sprawują regenerowane wahacze? W okolicy Rzeszowa/na Podkarpaciu ktoś się tym zajmuje? Edited February 8, 2019 by jolley Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobocek82 0 Posted February 11, 2019 Share Posted February 11, 2019 Witam Ja swoje regenerowałem w Poznaniu. Zrobiłem 120tys. 85% autostrada i poza pękającymi gumowymi osłonami sworzni górnych wahaczy (trochę masy uszczelniającej bond &seal rozwiązało problem) wszystko jest ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger18sx 2 Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Gdzięś dawniej wyczytałem w necie że w Rzeszowie regenerują. Ja już 8 lat jeżdze autkami z wielowachaczem i jedyne co kupiłem nowe do zawieszenia to końcówki drążka kierowniczego oraz łączniki stabilizatora. A tak to tylko używane wachacze oryginalne i rzadko zaglądam do zawiechy. Większość ludzi kupują zestawy tak do 500 zł lecz ciężko tym objeżdzić 2 lata . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 392 Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Na raz też ciężko wydać 2k na Ori zestaw, co już coraz to częściej wytrzymuje 3 lata gwarancji i pada. Z tym nic się nie dzieje poza tulejami, które można wymienić i sworzniami (tu nic nie poradzimy, chyba że można kupić nowy sworzeń wraz z kopułką) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxiiiii 0 Posted March 29, 2020 Share Posted March 29, 2020 (edited) Panowie, takie zapytanie, mam w swoim a4 b6 2001r jeszcze oryginalne zawieszenie które na sworzniach nie ma najmniejszych luzów jedynie dolne wahacze banan i prosty na tulejach mają spore luzy i chciałbym te tuleje wymienić na Lemfordery z tym że banan mam lepfordera a prosty jest TRW, oba ze znaczkami audi. Czy te tuleje w obu markach są takie same? Mowa w wszystkich tulejach wahaczy dolnych czyli 14541 01, 36688 01, 17659 01. Chyba odpowiednie dobrałem? Pozdrawiam Edited March 29, 2020 by Maxiiiii Link to comment Share on other sites More sharing options...
pila24 320 Posted March 29, 2020 Share Posted March 29, 2020 Wymieniaj całość bo po wymianie dolnych zaraz górne polecą. 19nasto letnia guma juz dawno straciła swoje właściwości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxiiiii 0 Posted March 29, 2020 Share Posted March 29, 2020 (edited) 52 minuty temu, pila24 napisał: Wymieniaj całość bo po wymianie dolnych zaraz górne polecą. 19nasto letnia guma juz dawno straciła swoje właściwości. Góra jest idealna nie widzę sensu wymieniać, pytanie było czy wahacze trw i lemforder mają te same wymiary tulei. Edited March 29, 2020 by Maxiiiii Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now