Skocz do zawartości

pionti2

Pasjonat
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pionti2

Informacje

  • Imię
    Maniek
  • Miasto
    Przecław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

586 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pionti2

2

Reputacja

  1. Proszę o pomoc. Objawy: duża turbodziura. Po naciśnięciu gazu samochód chwile nie przyśpiesza po czym dostaje mocne kopyto. Problem cały czas, widoczny szczególnie na obrotach 2 tyś. http://vaglogi.pl/log-003_010_011_CmpD8.html http://vaglogi.pl/log-003_008_013_6q32N9.html http://vaglogi.pl/log-023_008_003_m14ny2A.html http://vaglogi.pl/log-023_008_018_ED75q7s.html http://vaglogi.pl/log-003_008_013_0sdd4p7.html
  2. Witam, Mam problem z skrzynią s-tronic. Tak ogólnie: samochód nie zawsze rusza, czasami trzeba chwilę odczekać na reakcje. Po diagnozie dostaję błąd "Zawór 3 w odgałezieniu przekładni 1 8955". Wg. innego wątku na forum oznacza to uszkodzenie mechaniczne, ale czego dokładnie? Zaworu? Miał ktoś może taki przypadek?
  3. Sorry ale jeden z logów (ten z wartościami 2983.5) nie pochodził z mojego silnika. Już skorygowałem. Nie mam problemów z trybem awaryjnym. Po prostu dziura :). Przy zaciętej geometrii powinny być jeszcze inne objawy np. częstsze zacinanie na zimnym silniku (nie zauważyłem zależności), lub trudne ruchy "gruszki" (diagnozowałem VAG-iem i niby ładnie załącza / wyłącza turbo).
  4. Od pewnego czasu borykam się z problemem zwiększonej turbodziury, szczególnie na niższych obrotach - samochód chwilkę słabnie po czym dostaje kopa. Problem nie zawsze występuje, a jeśli już to zazwyczaj w wilgotniejsze dni (przynajmniej takie mam odczucie). Załączam logi. Nie są takie jak "książka pisze" czyli na 4 biegu do 4 tyś obrotów. Raczej zawierają jazdę np. na 6 biegu i puszczanie - naciskanie pedału gazu lub zmiana biegów na niskich obrotach. Wtedy dziura jest najbardziej odczuwalna. http://vaglogi.pl/log-003_008_010_HlF1371.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_mv1J6X.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_7eOxl.html
  5. Witam wszystkich, Mam problem jak w temacie. Przy obrotach ok 2200 silnik przechodzi w tryb awaryjny. W samochodzie zregenerowano turbo - nie pomogło. Objawy są takie same. ? Testowo podmieniono przepływomierz - brak efektu. Sprawdzono podciśnienia - są w normie, -0.6 bara, przy testach N75 spadało do -0.9 bara. Proszę forumowiczów o pomoc. ? Oto logi jakie udało się sporządzić. Dynamiczny 3,8,11 na 4 biegu: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_vhtRACs.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_QkaQ4hL.html 10, 8, 11 - dwa pomiary, pierwszy na 4 biegu, drugi na zmianie 3-4 bieg http://vaglogi.pl/log-010_008_011_ezkuu.html I pozostałe logi już trochę skopane (dochodziło do zmiany biegów) http://vaglogi.pl/log-003_5JVI3FK.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_gsaGLf.html
  6. W zestawie była puszka ale zlutowana z kabelkami. Z tą puszką był problem. Po jej usunięciu i zastosowaniu własnych rezystorów lampa śmiga.
  7. W zestawie była puszka ale zlutowana z kabelkami. Z tą puszką był problem. Po jej usunięciu i zastosowaniu własnych rezystorów lampa śmiga.
  8. Wymień same tuleje i to najlepiej LMO. Miałem przyjemność wymiany tulei ale w przednim wahaczu - dolny banan, LMO kosztuje 300zł. Powód wymiany: auto ściągało, nie dało rady ustawić zbieżności, inaczej się zachowywało gdy jechał tylko kierowca a inaczej gdy auto było dociążone pasażerami, po prostu gumy były wyrobione, miękkie (ori wahacz LMO Audi) Sama tuleja LMO 80zł, wymiana w domowym warsztacie Starą tuleje próbowałem wycisnąć za pomocą imadła, ale niestety nie dało rady, więc ją wyciąłem: najpierw wydłubałem gumę, potem brzeszczotem w środku 2 nacięcia, tuleja się rozpołowiła i ładnie wyszła. Wciśnięcie nowej już bez większych problemów za pomocą imadła.
  9. Jak rozwiążesz problem to daj znać
  10. Wczoraj miałem okresowe badania techniczne i okazało się, że 2 przednie, prawe górne wahacze mają wybite sworznie Cały komplet wahaczy produkcji Kraft zmieniałem w styczniu tego roku Zrobiłem od tego czasu może 8 tyś :facepalm: Plus w tym taki, że mam gwarancje. Dziś byłem w serwisie i bez gadania wymienili trefne wahacze na nowe z nową gwarancją. Jak dotąd, po wymianie nie zaobserwowałem stuku przy hamowaniu. Trochę to dziwne, bo wahacze to ostatnia rzecz którą bym obstawiał, tym bardziej, że ten PSTRYK był tylko przy hamowaniu. Jak zrobię trochę więcej kilometrów to potwierdzę czy górne wahacze były przyczyną problemu. Stuknięcie nadal jest. Tak jakby trochę rzadziej niż wcześniej (albo mi się zdaje), ale niestety nadal jest. Wydaje mi się, że trzeba poszukać w jarzmach / zaciskach
  11. Ja również robiłem zmianę, ale 1BV na 1BA (Sachs 558 301 009) Po wymianie lekko przód poszedł w górę (jakieś 0.5 - 1 cm) więc z przodu wymieniłem dodatkowo sprężyny na Eibach Pro Kit a z tyłu pozostały sprężyny sline Jestem mega zadowolony z zmiany. Nieporównywalnie lepszy komfort, a samochód siedzi tak samo wysoko jak na ori 1BV.
  12. U mnie również - krzywa felga i podobny objaw. Prostowane technologią cyfrową (gumowym młotkiem ) i problem znikł Jeśli drga tylko podczas jazdy to mało prawdopodobne że coś w silnik - zresztą puść na luz (lub nawet zgaś silnik) przy prędkości rezonansu i sprawdź czy problem nadal będzie występował.
  13. Witam, Od niedawna borykam się z denerwującym problemem. Przy hamowaniu (nawet delikatnym naciśnięciu hamulca) słyszę pojedyncze stuknięcie. Odgłos prawdopodobnie pochodzi z przodu. Zjawisko jest sporadyczne, niezależne od prędkości. Najlepiej słyszalne przy małej prędkości np. delikatnie się rozpędzam, puszczam na luz a potem delikatnie hamulec, wtedy słychać takie metaliczne PSTRYK (jak by coś przeskoczyło, albo coś do czegoś dobiło). Jeśli ktoś spotkał się z podobnym zjawiskiem to proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...