Skocz do zawartości

austin225

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O austin225

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    W-wa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia austin225

0

Reputacja

  1. Witam Czy byłby ktoś w stanie mi pomóc mam problem z zegarem od prędkości auto na postoju pokazuje 5 km\h Stało się to gdy mechanik odłączył akumulator w celu wymiany złącza elastycznego na tłumiku i po podłączeniu około 12 h zaczał mi wariować prędkościomierz po przekreceniu kluczyka wskazówka wskakuje na 20 po czym powolutku spada do 5 na postoju gdy rusze od 30 wzwyż prędkosć faluje +- 10 km/h przy stałej jeździe i poźniej ta prędkosć rośnie bardzo powoli aż do 100 i koniec. Wyjąłem ECU sprawdziłęm czy nie ma tam wody robiłem test zegarów, sprawdzałem podłączenie czujnika od prędkości w skrzyni wyciągałem go (nie wiem czy tak powinno być jest to co w skrzyni jest całe w oleju), odłączałem ponownie akumulator na jakies 2 h. Gdy uda mi się zatrzymać auto i wskazówka powedruje na 0 to jak zgasze silnik i przekręce spowrotem zapłon to jest ok do momentu gdy nie rusze nawet 10 cm, poza tym wszystko w aucie jak i zegarach wszystko działa poprawnie. Błędów nie ma ani ABS ani zegar nie wiem o co chodzi... Auto A4 B6 1.8T 2002r 5b manual po przekładce z automatu.
  2. Witam. Mam problem z autem, podczas przyspieszania oraz (hamowania poniżej 50 km/h występują delikatne poszarpywania skrzynia multi lecz była naprawiana i aby wyeliminować została założona inna ponieważ początkowo diagnoza padła na uszkodzoną skrzynie. Auto nie zgłasza żadnych usterek w sterowniku silnika normalnie odpala, jeździ przyspiesza lecz problem występuje na Drive na ręcznej zmianie biegów wszystko jest ok, czasem szarpnie podczas zrzucania biegu w dół lub zmiany na wyższy. Podczas jednostajnej jazdy na tempomacie np 70 km/h obroty falują +/- 50 i czuje jak by auto delikatnie przyspieszało i zwalniało. W aucie wymieniony zawór DV, przepustnica zaadoptowania wyczyszczona podmieniona, wymienione wężyki podcisnienia, wymienione filtry powietrza paliwa, uszczelnione wtryski, wymieniony czujnik położenia wału, pierwsza sonda, nie ma wypadania zapłonu, wymieniona cała odma zaworek sprawdzony, sprawdzone wartości z czujników temperatur wszystko ok, robione logi dynamiczne i uzyskałem informacje że wszystko mieści się w normie już nie wiem co dalej szukać co może być przyczyna powodem szarpania już powoli brak pomysłów czy ktoś ma jakiś pomysł lub wskazówkę co sprawdzić czego szukać... Zdarzy się że auto normalnie się rozpędzi i zahamuje bez żadnych oznak.
  3. Rozumiem że jeżeli przekroczymy dopuszczalny próg asynchornizacji to czujnik to powinien wyłapać że jest za duży odchył i walić błędem do ECU a jeżeli nie ma żadnych błędów ? to wszystko jest ok ?
  4. Mam pytanko czy źle działający napinacz lub bardzo rozciągnięty łańcuch oprócz grzechotania po odpaleniu (wywalania błędu o złej synchronizacji) będzie miał jakieś oznaki w pracy silnika? słyszałem że czasem jest tak że napinacz cyka a błędu nie wali auto może być słabsze (mniej czułe na pedał gazu) ale czy są jeszcze jakieś objawy podczas jazdy, przyspieszania? ktoś się z takimi spotkał, lub doświadczył u siebie?
  5. Tak, wyliczony z strony którą właśnie podałeś kolego, hamulce spisałęm oznaczenie z książki serwisowej. Może spróbować z innym typem hamulcy? Najpierw robię Login następnie Coding i następnie w Login wpisuje 40168 i Jak wyjdę z 03 ABS to wszystko ginie, a w Basic Settings w 3-cim polu gdzie powinno być Activate lub ok u mnie jest Locked.
  6. Witam. Z góry przepraszam jeśli temat trafił na nie odpowiedni dział. Mam problem mianowicie z kodowaniem sterownika ABS po wymianie modułu pod kierownicą. Problem polega na tym iż robię wszystko zgodnie z instrukcją lecz w 03 ABS/ Basic Settings w 3 polu mam locked i nie wiem o co chodzi kodowałem kilka razy i nie chciało zaskoczyć jak wyjdę z grupy 03 ABS to kodowanie ginie. Czy jest ktoś w stanie mi podpowiedzieć co robię źle lub jak co zrobić aby zaskoczyło. Dodam że sprawdzałem kodowanie przed wymiana modułu i było takie samo jak wpisuje teraz.
  7. Koledzy pytanko mam jakie obroty silnika będą przy 140km/h przy skrzyni 5 biegów ?
  8. Jutro będę wszystko wiedział to dam zać co było ostateczną przyczyną
  9. Ja jak kupiłem auto to też miało zalanego longa 0w30 ale stwierdziłem ze lepiej wymienić cześciej niz raz na jakiś czas a az takich duzych przebiegów nie robiłem i koszt mniejszy teraz mam 5w30 motula, wcześniej castrol
  10. tylko zastanawia mnie to dlaczego na gorącym silniku na zimnym nigdy sie nie zapalił
  11. Witam, Jak w temacie w a4 zapala mi się kontrolka oleju tylko i wyłącznie gdy auto się rozgrzeje a z tego co wiem 1.8t ma wysoka temp. otwarcia termostatu 102C Zacznę od tego że został wymieniony olej na motula 5w30 i przez jakiś czas było dobrze około 3 mieś. wraz z filtrem, wymieniono napinacz łańcucha (w starym sitko nie było zapchane lecz uległ uszkodzeniu, czujnik ciśnienia oleju wymieniony na nowy nic pod maską nie grzechocze silnik pracuje cicho ale sam dzwięk podczas jazdy zapalającej się kontrolki sprawia że włosy stają dęba.. po zgaszeniu i odpaleniu jest ok do momentu aż wskoczą wyższe obroty około 1600 rpm. Jak silnik ostygnie można go kręcic i jest ok do momentu aż sie nie rozgrzeje. Nie sprawdzałem jeszcze cisnien oleju w silniku ale czy może to być zawór wysokiego ciśnienia i czy znajduje się on w pompie lub smok zapchany czy miał ktoś taki problem w 1.8t i jakoś sobie z tym poradził? Proszę o jakieś wskazówki...
  12. To w 1.8t wariatora nie ma?? Zawartość dodana 45 minutes later Już wiem co się stało tak jak kolega mówi tutaj nie ma wariatora tylko napinacz łańcucha tylko i on jest przyczyną brzęczenia ponieważ pekła dolna część ślizgu dokładnie jakieś 2 centy i odpadła łańcuch nie miał dostatecznego naciągu i brzęczał. Ciekawi mnie tylko czy mogł on przeskoczyć auto nie zgasło tylko zaczeło strasznie brzęczeć pod maską. Czy ktoś wymieniał napinacz i czy jest konieczność wymiany łańcucha ponieważ sam napinacz to nie duży problem tylko łańcuch to już zabawa ? Jaki jest moment dokręcenia panewek na wałku ssącym? Prosiłbym o jakieś wskazówki.
  13. Witam, jak w temacie czy wymieniał ktoś wariator w 1.8t jak zrobić to szybko sprawnie. Rozebrałem już góre mam wałki na wierzchu tylko teraz jak się za to zabrać, wałek trzeba raczej wymontować tylko czy jak go wyjmę to czy poźniej go ustawie na tym łańcuchu tak jak był względem drugiego, jak się zabrać zeby zrobić to aby było dobrze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...