Jump to content

viktorion

Pasjonat
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About viktorion

Informacje

  • First name
    Wiktor
  • Location
    Błaszki

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sprzedaję wahacz do Audi A4 B6 / B7 oraz do Seat Exeo, Jest to wahacz firmy TRW oryginał Audi. Znajomy który bardziej zna się na mechanice ode mnie mówi że jest w dobrym stanie. Auto przyprowadzone lekko ponad rok temu z Niemiec, więc wahacz nie jeździł praktycznie wcale po polskich drogach. Nowy kosztuje 220zł, u mnie do wzięcia za 50 zł + koszty wysyłki. Jeżeli ktoś potrzebuję to mogę załatwić 2 oryginalne tuleje lemfordera które idą na 1 montaż do Audi w celu przeprasowania za 20 zł sztuka czyli 40 zł za dwie. W Intercars kosztują 35 zł za sztukę. Czyli za 90 zł można mieć oryginal
  2. Zobacz ofertę TRW JTC936 8E0407155E Wahacz dół dolny l/p dobry stan Sprzedaję wahacz do Audi A4 B6 / B7 oraz do Seat Exeo, Jest to wahacz firmy TRW oryginał Audi. Znajomy który bardziej zna się na mechanice ode mnie mówi że jest w dobrym stanie. Auto przyprowadzone lekko ponad rok temu z Niemiec, więc wahacz nie jeździł praktycznie wcale po polskich drogach. Nowy kosztuje 220zł, u mnie do wzięcia za 50 zł + koszty wysyłki. Jeżeli ktoś potrzebuję to mogę załatwić 2 oryginalne tulej
  3. Dobra, dzięki. To biorę GSP
  4. Mam możliwość dorwać jeszcze MAPCO za małą kasę od znajomego (70zł), brać je czy zamawiać GSP?
  5. Witam serdecznie, do wymiany mam łożysko przednie. Nie chcę bulić 200 zł za łożysko, czytałem bardzo pozytywne opinie o SKV oraz GSP, użytkownicy b6 elite na grupie polecają skv, a z drugiej strony dostałem maila od jednego z czołowych sprzedawców allegro o takiej treści: "Proponuje łożysko marki GSP, od dwóch lat nie mieliśmy na tą markę reklamacji, link do aukcji poniżej" I teraz pytanie do was - jakie brać łożysko, SKV czy GSP?
  6. Hej! Odkopuję temat dla potomnych. W tamtym roku, w lipcu 2019 stanąłem przed decyzją czy przy okazji wymiany rozrządu paska + łańcucha, czyt. kompletnego osprzętu wymienić również napinacz. Podjąłem decyzję, że na swoją odpowiedzialność zmieniam jedynie ślizgi napinacza. Połasiłem się na ślizgi z firmy SKV. Nie wydałem na nie fortuny, bo kosztowały około 70-75 zł za 2 sztuki. Są wykonane z takiego samego materiału (PA 4.6) jak ORI oraz mają takie same oznaczenia jak oryginalne slizgi co przedstawiam wam na zdjęciach. Nie ma sensu przepłacać. Ostatecznie wymieniłem tylko jeden ślizg, czyli
  7. Prośba o rozkodowanie pojazdu mojego znajomego: WAUZZZ8DZYA021451
  8. Witam, potrzebuję takiego złącza, adaptera, ale pasującego do A4 B6. Chciałbym zmienić głosniki bez cięcia kostek i przerabiania kabli. Szukałem już chyba wszędzie i nie mogę znaleźć... ADAPTER ZŁĄCZE GŁOŚNIKOWE AUDI A4 B5 1994 - 2001 5159779467 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 1,99 zł - ADAPTER ZŁĄCZE GŁOŚNIKOWE AUDI A4 B5 1994 - 2001 (5159779467). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
  9. Prośba o rozkodowanie VIN WAUZZZ8E54A232463 Z góry dziękuję
  10. Witam, mam do wymiany wahacze poprzeczne z tyłu o numerach 8E0505324M oraz 8E0505323M Śrubę od zbieżności z podkładką i nakrętką idzie dostać na allegro za 60 zł, ciekawe ile kosztuje w aso.. ma ktoś jakieś informacje? Pytanie które najbardziej mnie nurtuje - jak się za to zabrać, co trzeba odkręcić żeby było łatwiej wyjąć ten wahacz? odkręcić od dołu amortyzatory, łączniki stabilizatorów.. ale czy trzeba opuszczać tylne sanki? Zapewne podwójny wydech też będzie tylko przeszkadzał przy wymianie tego wahacza, no ale taki mam, jak to w 1.8T
  11. Mi się przydało, więc bardzo Ci dziękuję
  12. odświeżam temat - nikt nie jest zainteresowany załatwieniem sprawy ze szmatami w nadkolach tylnych? Nikt tego nie ogarniał wcześniej?
  13. Witam was serdecznie, Z tyłu ze względu na to że mam materiałowe nadkola, zresztą jak każdy z was - po kilku latach użytkowania auta pojawia się problem: Materiał zastosowany w nadkolach chłonie wodę, błoto i to wszystko gnije. Nawet najlepszą blachę zacznie brać rdza, szczególnie jak jakiś kamień uderzy niefortunnie w brzeg błotnika przy granicy z nadkolem. Szukałem jakiegokolwiek rozwiązania - na żadnym z for nie znalazłem, jednak gdzieś na forum mazdy doczytałem, że oni sobie radzą z takim samym materiałem w nadkolach trochę inaczej, mianowicie: GUMA W PŁYNIE! (np: CWS R, CANADA WATERP
  14. No ja mam zwykłą ośkę i moje springi są już mocno zardzewiałe, coś czuję że niedługo pękną bo wyglądają jak w moim poprzednim aucie i je*ły po jakimś czasie. Mam sedana 1.8t ośka i zastanawiam się jak bardzo d*pa pójdzie wyżej skoro mam 7 kategorie wagową a mogę dostać za darmo idealne sprężyny 13 kategorii.. Niby d*pa siedzi mi niżej od przodu wiec fajnie jakby się minimalnie podniosło, ale nie chciałbym żeby to miało jakiś dziwny efekt.
×
×
  • Create New...