Skocz do zawartości

Klawisz-84

Pasjonat
  • Postów

    408
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Klawisz-84

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    brak
  • Nadwozie
    brak
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    brak
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Inna
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1981 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Klawisz-84

9

Reputacja

  1. Jeśli dobrze pamiętam w tylnym zawieszeniu jest jakaś śruba do regulacji kąta czy coś takiego. Co do dzwona lubię takie opinie ;p A ku pamięci w tylnym zawiasie niewiele robiłem, miał wymienione amorki i sprężyny to chyba tyle. Widzę, że wymieniłeś podłokietnik ;P
  2. widzę już działasz ciesze się, że jesteś zadowolony, zrób hybrydę i wal pod 250KM po to przygotowałem wszystko przy silniku
  3. Autko sprzedane oby nowy właściciel cieszył się przyjemną jazdą
  4. Ja nigdy nie zszedłem poniżej 15l lpg. Jak 60l styka na 400km. W weekend wracałem z 3city średnia prędkość 160-170km/h wyszło 370km na baku.
  5. Mi zajęło to około 5/6h i jedno piwo. Ja zdjąłem cały stelaż szyberdachu wygodniej i szybciej raptem 8 śrub i wszystko wyszło. Boczki jak boczki, trochę gimnastyki i wchodzą idealnie
  6. Wymiana z szyberdachem wiążę się z wykonywaniem szkła;) dodatkowe 60min roboty. Nie da się normalnoe wyjść obicia spod szyby.
  7. Zero pomocy? Wymieniłem aku na nowy bo tamten padł dosłownie coś wyssało całą energię. A teraz wyjąłem wszystkie bezpieczeniki przy kierownicy all nie ma żadnego. I pomiar poboru prądu jakiś dziwny czy w normie? Zakres 40A Wynik 00.24 A Ile to w końcu jest? Bo tak jakby ciągle zbyt dużo prądu szło a nie chce kolejnego akumulatora rozj....
  8. Chciałbym sprawdzić kompem ale aku wręcz wydudnione z prądu ? ktos coś może podpowiedzieć? z fotografi jakie zrobiłem podczas pomiaru.
  9. Dzień dobry. Dawno już nie miałem problemów z moją Aśką więc kiedyś musi być ten 1szy raz. 1.8t bfb Lpg stag qbox Brak reakcji na centralny, po przekreceniu kluczyka cisza i lampki na desce przygaszone. Stawiam na rozładowanie akumulatora lecz dlaczego? Poniedziałek trasa 700km spokój, wtorek z 100km nic się nie działo, środa mało ruchu tylko po zakupy i koniec. Wczoraj szybki kurs do rodzinki 20km i tutaj zauważyłem jedną anomalie radio nie łączyło się przez BT z telefonem. W telefonie widziałem ikonę Audi ale rns nie pokazywał połączenia. Auto stało w pełnym słońcu i wilgoci nie powonno być wewnątrz. Tym bardziej że mam szyberdach otwarty pod domem. Po pracy ogarnę kompa i wezmę aku do domu by go naładować. I po sprawdzam bezpieczniki. Ma ktoś jakieś inne rady lub pomysły? Albo miał doczynienia z czymś podobnym? Gdyby uciekał prąd to chyba miałbym już wcześniej jakieś problemy ?
  10. Ja odpukam nie narzekam lekko nie ma. Może też dlatego że po zakupie zdjęta micha, wyczyszczony, odma sprawdzona, sai usunięte. A dodatkowo jeżdżę na Lpg jak wielu mówi niszę silnik :-) Obroty od 3-6k są dość powszechnie stosowane. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  11. I jest :-) zapewne wiedząc o tym nie był lekko traktowany i nasze bfb dajmy na to wytrzyma 200kkm a inne po 100-150 już by padło ;-) Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  12. Ja użyłem 2.5tdi, zrobiłem kilka poprawek ale mocowania itd wyszły mi prawie w ori stylu Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  13. Jak masz problem z pochyleniem koła to znaczy się że zwrotnice masz zużytą lub odkształconą. Jedynie wymiana pomoże bo tam nie ma regulacji. Jednak jeśli wachacz będzie do d*py to też da zły kąt. Szukanie igły w stogu siana. Ja mam 0,05 ponad miarę dopuszczalnych parametrów a całe zawieszenie wymieniłem ;-) więc póki co tak pozostanie szkoda mi kasy dla tych minimalnych różnic których i tak nie odczuwam Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  14. Ale nie rozumiesz. Masz zwykle amorki więc nie zakładasz sprężyn -30 bo to nie ma sensu. Dla mnie jest to Januszowe druciarstwo i w tej kwestii Ci nie pomogę. Kupujesz amorki Monroe pod 1be i sprężyny eibach. Masz komfort i nisko. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
  15. A4 tak ma, przód niby u góry tył niżej. Zastanów się co za amortyzatory kupiłeś jeśli zwykle pod standardowe zawieszenie, zmień tył. Najczęściej pada tył z wiadomych powodów. Bagaże itd. Często też pękają zwoje na tyle. Teraz jeśli masz zwykle amory zakładając -30mm sprężyny za chwilę wymienisz amorki bo się po prostu rozpier.... ;-) Albo ma się zwykle i tak jeździ albo kupuje coś pod 1be sportowe i wtedy będzie niżej i tyle. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...