Skocz do zawartości

igor24

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O igor24

Osiągnięcia igor24

0

Reputacja

  1. Fakt kupiłem taką przepustnicę, chodziła super 9 miesięcy i padła. Musiałem załatwić kolejną, ale tym razem już oryginalną lecz używaną. Jeśli chodzi o nieszczelność w dolocie to raczej nic takiego nie widzę, a może nie wiem gdzie dokładnie szukać. Czy może mieć wpływ przepływomierz? sam już nie wiem. dziwi mnie, że tylko jak samochód dostaje "na obrotach" to zacinają się na ok. 1200, a jak jeżdżę delikatnie jest ok. Pomocy!!!
  2. Witam. Mam A4 1.6 ADP z 1996 roku. Ostatnio wymieniałem przepustnicę bo padła i po naprawie było wsyzstko ok. Obecnie mam dziwny problem. Chodzi o to, że jak ostro jadę (znaczy wysoki obroty ) to potem wolne obroty nie spadają do 900 tylko n. 1200 lub 1300. Jeśli chwilę potem przejadę spokojnie to wszystko wraca do normy. A więc muszę jeździć dość spokojnie, aby nie podbijało obrotów. One wogólne nie falują tylko zawisają. Wystarczy uspokoić silnik i wszystko wraca do normy. Chcę nadmienić, iż nie ma błędów, przepustnica wymieniona przez fachowca z adaptacją itp. Ja skłaniam się ku awarii przepływomierza, ale co Wy na to. Proszę o pomoc.
  3. Po waszych odpowiedziach co mi przychodzi do głowy to to,że mam pociśnienie w zbiorniku paliwa - słyszę to czasami po odkręceniu karka i przy tym jest takie małe coś pod maską obok obudowu filtra paliwa - słychać jak tam coś bulgocze - co to może być? Co do katalizatora to być może też. Ciekawe jakie są objawy walniętego katalizatora. Jak go dokładnie sprawdzić? Dzięki za podpowiedzi i proszę o więcej - wszysto co się da to sprawdzę. Jeśli chodzi o pytanie odnośnie wymienionej przeze mnie przepustnicy to kupiłem nową z gwarancją na Allegro (odpowiedni numer) i nic ! Adaptacja oczywiście była. Przepływomierz pochodził z drugiego sprawnego auta - moje chodziło nieco,ale bez efektu po wymianie. Sondy lambda nie podmieniałem. Elektryk mierzył coś, robił ustawienia sondy komputerem i powiedział, że jest ok. Nurtuje mnie to, że największe efekty pojawiają się, gdy silnik łapie temperaturę. Gdy jest zimny lub mało nagrzany to obroty są wyżesz niż powinnu, ale nie falują. Pozdrawiam
  4. Kupiłem A4 1.6 r.96/97, która przyjechała z Niemiec. Wszystko z nią jest ok poza jedną rzeczą. Jeśli autko jest zimne obroty są na poziomie 1200. W trakcie przyrostu temperatury spadają do 1000 (nigdy poniżej), a jak tylko się nagrzeje to obroty na biegu jałowym stoją na 1500 lub falują i to dość rytmicznie od 1000 do 1500. Auto ma wymienione filtry, oleje. Przebieg to 160 tys. km. Gdyby nie ten mankament to byłoby super............Teraz wymieniłem nawet przepustnicę na nową, czujnik temperatury i dalej to samo. Adaptacja przepustnicy bez problemów.Mechanicy rozkładają ręce. Komputer nie wykazuje błędów tylko czasami wywala błąd czujnika przepustnicy. Podmieniany był nawet przepływomierz i to samo. Sonda lambda podobno też jest ok. Przez to i pali strasznie dużo przez to falowania. W mieście jest to nie do zniesienia. Co może być przyczyna takiego stanu rzeczy ??? Poradźcie jeszcze coś. Może to coś z elektroniką bądź też podciśnieniami, gdzie szukać przyczyny ? Pozdrawiam.
  5. A jak się miała uszkodzona sonda lambda do ewentualnego falowania obrotów. Jeśli falowały to jak to dokładnie wyglądało .
  6. Jakie miałeś objawy uszkodzonej sondy lambda, jak to zdiagnozowałeś ?
  7. jak technicznie przeczyścić tę rurkę i gdzie ona dokładnie się znajduje?
  8. Szogun0 byłbym wdzięczny za rozjaśnienie jeśli chodzi o techniczną sprawę sprawdzenia wadliwości przepływomierza i przepustnicy. Zauważyłem ponadto, że jak obroty wiszą na 1500 lub falują pulsacyjnie w zakresie 1000-1500 słychać chyba dość wyraźnie nastawnik przepustnicy jakby "wył". [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 07-04-2007, 22:03 ] ten temat miał chyba do czego innego służyć ? Sam go zakładałeś w końcu. O przepływomierzy w benzynie jest trochę na forum. [ Dodano: 07-04-2007, 22:12 ] Ok pre-pl masz rację, ale temat główny pozostaje aktualny jak najbardziej !
  9. Pojedź na stację diagnostyczną. tam będzie ładnie widać podczas sprawdzania amortyzatorów. Ja stawiam na pękniętą sprężynę na pierwszym zwoju patrząc od dołu. Sprężyny dość często pękają w tym miejscu i to w Audi. Ja tak ostatnio miałem. Wymieniłem obie, bo i druga w tym samym miejscu podejrzanie wyglądała.
  10. A jak się ma falowanie do przepływomierza, czujnika temepratury silnika, świec czy przewodów ? [ Dodano: 07-04-2007, 18:58 ] .....no i dlaczego dzieje się tak, że falują obroty jak zaczyna rosnąć temperatura - im wyższa tym gorzej. Najlepiej jest w momencie odpalenia po nocy obroty równe 1100, potem ręce opadają. Czszyczenie i potem adaptacja w serwisie Boscha nie pomogła, wolno coś się adaptowało, podobo stawało na chwilę w miejscu i szło dalej i pokazało, że jest "ok". Mechanik mówił, że w wartościach rzeczywistych przepustnicy komputer pokazuje rezystancję nieskończenie wielką- nie wiem co to znaczy. Obawiam się, że sprowadza się to do wymiany przepustnicy, ale to koszta i dlatego chcę posprawdzać wszystkie inne możliwości.
  11. A jak się do niego dostać i go ewentualnie wyczyścić ?
  12. Proszę o wpisywanie wszystkich znanych Wam przyczyn falowania obrotów w A4 1.6 ADP bo za wszelką cenę chcę usunąć tę usterkę, a czyszczenie i adaptacja przepustnicy nic nie dały, no i błędów komputer nie pokazuje ! [ Komentarz dodany przez: wiki: 07-04-2007, 18:22 ] poprawiłem temat bo był bez sensu
  13. Jaki może mieć wpływ podciśnienie w baku na falowanie obrotów. Nadmienię, że jeżdż z lekko odkręconym korkiem wlewu. Obroty falują mi w zakresie 1000-1500 po rozgrzaniu. Czyściłem i adaptowałem przepustnicę. Błędów brak wg komputera. Jak skutecznie pozbyć się podciśnienia w baku. Proszę o pomoc i pozdrawiam (A4 1.6 KAT 1996r. bez gazu)
  14. igor24

    Dziwna sprawa z falowaniem.

    Mam problem z obrotami A4 1.6 KAT 1996r. przebieg 162tys. km, bez gazu. Standardowo wyczyściłem przepustnicę, adaptacja prawidłowo i nic. Na zimnym silniku obroty 1200, po rozgrzaniu podnoszą się 1500 i jeśli chwilę pochodzi na wolnych to falują pulsacyjnie 1000-1500. (słyszalny dość mocno nastawnik przepustnicy)Elektronik mówił mi, że w wartościach rzeczywistych w przepustnicy pokazuje wartość nieskończenie wielką i mówi że coś nie tak ale co też nie wie. Nie wiem o co tutaj chodzi. Sprawadzałem podciśnienia i jest ok. komputer pokazuje tylko czasem błąd związany z przepustnicą czy też czujnik temperatury płynu chłodzącego. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Czy to oby na pewno uszkodzona przepustnica i kupić nową .Nie chcę kupować w ciemno bo to droga inwestycja. Jakie inne przyczyny ??? [ Komentarz dodany przez: Murzyn: 01-04-2007, 04:27 ] prosze poprawnie nazwac temat
  15. Mam pytanie. Kupiłem fajne A4 z 1996r. Nie zdążyłem zrobić jakiegokolwike zabezpieczenia, a żona jutro do Warszawki rusza i aż mnie dreszcz przechodzi, że mogą buchnąć........... Cóż można zrobić tak na szybkiego, aby chociaż w jakimś stopniu utrudnić kradzież. Myśle o wyjęciu któregoś bezpiecznika - czy to właściwe ?Oczywiście parking strzeżony odpada bo tam nie ma gdzie jedzie, no i AC też nie wchodzi w grę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...