Skocz do zawartości

blejk83

Pasjonat
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O blejk83

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    WSZ

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Van
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    BLS
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia blejk83

0

Reputacja

  1. Mowa o krajowym przebiegu czy realnym? No właśnie zastanawiam sie czy jest sens sie w to pchac. W T5 drażniła mnie ruda, ciekawe czy w ww. nie drażniło by mnie wszystko pozostale oprócz rdzy Przemawia z nim fakt, ze cala masa przewoźników lata wlasnie tymi modelami Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
  2. Jak w temacie, który silnik najlepszy i na co zawracać uwagę przy zakupie?
  3. Witam, nie mogę połączyć się ze sterownikiem silnika w 1Z, z airbag i abs łączy się bez problemu. Auto ma raczej wycięte immo (bo to chyba opcja była, a nie świeci kontrolka) i pogrzebaną instalacje od radia. Podpowie ktoś jak połączyć się bezpośrednio ze sterownikiem, które piny etc.?
  4. blejk83

    VAG 17911 VW (T5)

    Dodam, że ladowanie raczej jest, bo robie spore odcinki przy zapalonej kontrolce i nie mam problemow z aku. Jeden z przewodów regulatora był poprzycierany, ale nie ma zmian, gdzie dalej szukać, regulator? Witam ponownie, jeżdżę już tak z tą zapalającą kontrolką ponad rok, wymieniłem alternator i regulator, założyłem nowe sprzegiełko gdyz stare staneło. Błąd dalej jest, kontrolka zapala sie zawsze po takim samym czasie 15min, jakby jakaś czasówka:) Ktoś coś jakiś pomysł? Narobili tych działów zagląda tu kto?
  5. blejk83

    VAG 17911 VW (T5)

    Panowie, tak jak w temacie,po kilku/nastu min jazdy wywala mi ten błąd 17911 i zapala sie kontrolka ASR/ESP. Miał ktoś podobny problem?
  6. Popraw profil, bo to jest 94 a nie 95 rok
  7. Auto na postoju ciężko wchodzi na obroty, gdy już wejdzie to z "komina dym jak na Batorym" po czym z okolic katalizatora dochodzi dziwny dżwięk jakby był nie drożny układ wydechowy. Nagram filmik jak to brzmi bo pierwszy raz się z takim czymś spotkałem. Może zrobić jakies statyczne?
  8. Raczej wygrzebany, auto kolegi, twierdzi ze pucha katalizatora jest ale środek wygrzebany
  9. Witam, jak w temacie, prośba do osób ogarniajacych logi o wypowiedż 003 http://vaglog.pl/log_204913.html 011 http://vaglog.pl/log_204912.html
  10. Chyba nie mozesz byc na niskim ZUS-ie jesli zamierzasz swiadczyc uslugi poprzedniemu pracodawcy, ale to musisz dopytac w zus OK juz to ktoś rozjaśnil, nie doczytałem
  11. W końcu sie doczekała własnego tematu Będę kibicował
  12. Tak, przed wymiana rozrządu też bylo 6,5. Czy jazda na kacie 7st moze miec jakis negatywny wplyw na silnik?
  13. Wiem, tylko ze gdy probuje zejsc ponizej 6 nie odpala, rozrzad byl ustawiany na blokady i bylo ok
  14. Myśle też o dwumasie, ale nie wiem czy on daje objawy jak sie rozgrzeje, czy na zimnym tez. ---------- Post dopisany 28-07-2014 at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany 20-07-2014 at 15:32 ---------- Ustawiłem kąt synchronizacji na 7 i jest ok, ponizej 6,5 szarpie. O co chodzi, rozrzad źle ustawiony?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...